Αρχίσαμε να κατεβαίνουμε οι μισοί από την πάνω πλευρά και οι άλλοι μισοί από την κατω πλευρά της Ναυαρίνου προς τον δρόμο όπου γινόταν η πορεία και όπως ξέρουμε όλοι λείπει ο Μαρτης από την Σαρακοστή ; Όχι . Έτσι αρχίσαμε να πετάμε φωτοβολίδες και να παίζουμε μπουνιές με τους μπάτσους . Εκεί που ήμουν έτοιμη να ρίξω την τελειωτική μου μπουνιά στον μπάτσο που είχα αναλάβει ακούω το ψευδώνυμο μου , γυρνάω και βλέπω έναν μπάτσο πάνω από το κεφάλι μου με ένα τέιζερ το οποίο με ταχύτητα φωτός ακούμπησε τα πλευρά μου . Άρχισα να τινάζομαι από το ρεύμα που έχει το τέιζερ και έπεσα στο πάτωμα . Με πήρε στον ώμο του ο μπάτσος και ξεκίνησε να προχωράει με προορισμό την κλούβα όπου ήταν λίγα μέτρα μακριά . Εκεί που είναι έτοιμος να με βάλει στην κλούβα νιώθω κάποιον να με τραβάει και να με τοποθετεί στο πάτωμα . Άνοιξα τα μάτια μου ελάχιστα αφού τόσο μπορούσα μόνο και είδα τον .... Άλεξ ; Να βαράει τον μπάτσο που με είχε χτυπήσει με το τέιζερ .
Άλ : ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΑΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΠΑΛΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΘΑ ΣΕ ΓΑΜΗΣΩ . Είπε και άφησε αναίσθητο τον μπάτσο , με πήρε αγκαλιά σε στυλ νύφης και με πήγε στην αποθήκη μας όπου με τοποθέτησε στον καναπέ .
Η: ΜΩΡΟ ΜΟΥΥΥ ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ ; Άκουσα την κολλητή μου να λέει .
Άρ : ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ . Είπε ο κολλητός μου και χαμογέλασα .
Σ : Ηρεμήστε καλε μια χαρά είμαι απλά ένας γαμημενος μπάτσος με χτύπησε με τέιζερ. Είπα και γουρλωσανε τα μάτια τους και οι δυο .
Εκεί που πήγε να πει κατι ο Άρης ακούστηκε η μόνη φωνή που δεν ήθελα να ακούσω γιατί θα γινόταν χαμός .
Σα : Πριγκίπισσα μου τι έπαθες ; ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΝΑ ΤΟΝ ΞΕΚΟΙΛΙΑΣΩ . Είπε ο αδερφός μου και με πήρε αγκαλιά .
Σ : Καλά είμαι. Απλά ένας γαμημενος μπάτσος με χτύπησε με τέιζερ. Του είπα
Σα : Και εσυ δεν προσεχές ρε αγάπη μου ; Πως αισθάνεσαι τώρα ; Θες νερό ; Να ξεκουραστείς ; Μου είπε με μια ανάσα . Αφού σας λεω τρόμαξα νόμιζα θα μου μείνει στον τόπο .
Σ : Ηρέμησε αδερφούλη μου τίποτα δεν θέλω... Βασικά θα μου φωνάξει κάποιος τον Άλεξ να τον ευχαριστήσω ; Είπα και πήγαν να τον φωνάξουν .
Άλ : Μου είπε ο αδερφός σου πως θες να μου μιλήσεις . Μου είπε ο Άλεξ .
Σ : Ναι, ήθελα να σε ευχαριστήσω που με έσωσες από την ψειρου . Του ειπα και γελάσαμε .
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Ficção AdolescenteΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...