Κεφάλαιο 7

610 23 5
                                    


Σ : Τι θες πια μωρέ Ηλέκτρα, με έπρηξες . Είπα στην Ηλέκτρα .

Με έχει πρήξει μια ώρα τώρα μου λέει να πάμε σε ένα  καινούργιο κλαμπ που άνοιξε 20 λεπτά απο το σπίτι μου.

Η : Έλα ρε Σοφία τι κόλλημα και αυτό πια όποτε σου λέω να βγούμε μου λες όχι. Μου λέει.

Αρχίσαμε παλιιιιιι.

Δεν έχει και άδικο η κοπέλα.

Ευλαμπία τον σκασμό μιλάω τώρα αι πάνε κοιμήσου πάλι.

Απαπαπα να σου πω πάλι ξύπνησες στραβά?

Ναι γιαυτό σκάσε!

Καλά ντε.

Η : Ρε Σοφία! Σου μιλάω γαμώ! Με ξυπνάει η κολλητή μου μα τις φωνές της.

Σ : Πωω ρε μλκ σκάσε θα πάμε σε βαρέθηκα. Της είπα και τα παράτησα. Αν αρχίσει αυτή η κοπέλα βρες καράβι να φύγεις, λυπάμαι τον χριστιανό που θα την πάρει.

Η : ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙ ΤΟ ΞΕΡΑ . Άρχισε να τσιρίζει και να κάνει σβούρες τρέχοντας γύρω μου.

Σ : Κάτσε μωρή σε ένα σημείο με ζάλισες ασε που θα βγάλεις τις κρέπες που φάγαμε πριν.Της είπα γελώντας και συνεχίσαμε για το σχολείο.

Μετά απο κανα δεκάλεπτο περπάτημα φτάσαμε στο σχολείο και καθώς κάνω το πρώτο βήμα για να μπω στην αυλή του σχολείου κάποιος με αγκαλιάζει απο πίσω.

? : Καλώς το μωρό μου άργησες.Καλημέρα. Άκουσα τον Άλεξ να λέει απο πίσω μου.

Σ : Καλημέρα μωρό μου.Του είπα και γύρισα να τον φιλήσω. Το ξέρω στην Ηλέκτρα πες το με καθυστέρησε γτ προσπαθούσε να με πείσει να πάμε στο καινούργιο κλαμπακι που άνοιξε. Του είπα και μπήκα στην ζεστή και υπέροχη αγκαλιά του .

Άλ : Α έτσι ε? Έχει έξοδο ακούω . Δεν μας τα πες αυτά μωρό μου. Είπε και με φίλησε στην κορυφή του κεφαλιού μου.

? : Αχχχχ έλα μέλια πρωί πρωί σκουπίστε τα θα γλιστρήσουμε. Άκουσα κάποιον να λέει.

Σ : Καλημέρα πολυαγαπημένε μου αδερφέ . Είπα στον Σάκη και γέλασα.

Σα : Ναι καλημέρα, τι λέτε εδώ? Λέει ο Σάκης και κοίταξε την κολλητή μου αλλα τον κατάλαβε και τον κοίταξε και αυτή.

Η : Τίποτα μωρέ , βλακείες . Είπε η κολλητή μου και κοίταξε το πάτωμα . Χμμμ κατι μου λέει οτι κάτι παίζει εδώ. ΧΑ έτσι εξηγείτε της αρέσει.Έχω ιδέα, ετοιμάσου κολλητούλα μου να πάθεις εγκεφαλικό. 

~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin