Τακ τακ τακ
Σαβ : Γιατί πρέπει πάντα να μας κάνουνε χαλάστρα ?Είπε και έβαλε το παντελόνι του και γω την μπλούζα του.
Σ : Μισό έρχομαι .Είπε και πήγα να ανοίξω την πόρτα.
Κ : Συγνώμη για την ενόχληση αλλα ο πατέρας σας είπε να σας ενημερώσω οτι φεύγουμε σε 5. Είπε κατακόκκινη γιατί είδε τον Σάββα τοπλες χαχαχαχα.
Σ : Εμ πες του ότι ντυνόμαστε και κατεβαίνουμε .Της είπα και αφού έφυγε έκλεισα την πόρτα.
Σαβ : Πω ρε φίλε πάλι στην μέση μας άφησαν .Είπε και ξάπλωσε με φόρα στο κρεβάτι .
Σ : Ε τι να κάνουμε.Είπα γελώντας και πήγα να ντυθώ και πέταξα στον Σάββα τα ρούχα του αφού ντυθήκαμε γρήγορα κατεβήκαμε κάτω πάλι καλά στην ώρα μας αυτη την φορά.
Μπ : Πως και κατεβήκατε νωρίς εσείς ?Ρώτησε.
Σ : Χα χα χα μπαμπά είσαι αστείος .Είπα και γέλασα .
Σα : Λοιπόν πάμε στην αποθήκη για να πάρουμε τους άλλους και να φύγουμε,Σοφία,Σάββα μαζί μου θα πάμε απο τώρα με τις μηχανές να τσεκάρουμε την περίμετρο για να δούμε τι παίζει.Πάρτε μάσκες ,κράνη ,μολότοφ ,όπλα και φύγαμε.Είπε.
Σαβ : Οκ πάμε , μωρό μου θα τα πούμε πριν ξεκινήσει η πορεία έτσι και αλλιώς στο ίδιο σημείο θα είμαστε.Μου είπε και με φίλησε.
Σ : Έγινε να προσέχεις .Του είπα.
Σαβ : Επίσης .Μου απάντησε καθώς έφευγε .
Σ : Λοιπόν Κωνσταντίνα θα είσαι πίσω μου πάντα πρόσεχε μην χαθείς , εκεί θα είσαι μόνο βοηθητική ΟΤΑΝ και ΑΝ σου πω εγώ τότε θα ορμίσεις, στην τσάντα σου έχεις την μάσκα σου και μολότοφ ,τώρα θα σου δώσω το όπλο σου και θα το βάλεις πίσω απο το παντελόνι σου, το όπλο σου θα το έχεις διακοσμητικό θα το χρησιμοποιήσεις μόνο αν είσαι σε μεγάλο κίνδυνο και δεν είναι κάποιος δικός μας κοντά να σε βοηθήσει και θα προσπαθήσεις να τον πυροβολήσεις απο την μέση και κάτω, τις μηχανές και τα κράνη τα κρύβουμε σε μία αποθηκούλα λίγο πιο κάτω απο την πλατεία και κάτω και την μάσκα ΔΕΝ θα την βγάλεις και να πεθαίνεις το κατάλαβες ?Της είπα αυστηρά και της έδωσα το όπλο και το κράνος.
Κ : Μάλιστα.Είπε και αφού έβαλε το όπλο της στο παντελόνι έβαλε στο κεφάλι της το κράνος που της έδωσα.
Έβαλα μπρος και αφού έφτασα στην πλατεία έκοψα τρεις γύρους και πήγα στην αποθηκούλα για να αφήσω την μηχανή.
STAI LEGGENDO
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Teen FictionΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...