Τακ τακ τακ
Άλ : Ποιος είναι γαμω την τύχη μου πρωινιάτικα? Άκουσα στον ύπνο μου τον Άλεξ να φωνάζει.
Σ : Ποιος είναιιιιι? Είπα κλαψουρίζοντας και χώθηκα στην αγκαλιά του Άλεξ.
Άλ : Δεν ξέρω ρε μωρό μου...Μου είπε και με έκανε λίγο άκρη για να πάει να ανοίξει.
? : Καλημέρα μπρο. Σόρρυ που σας ξύπνησα αλλα είναι 4 πρέπει σιγά σιγά να ετοιμαστείτε .Είπε κάποιος στην πόρτα που δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος είναι γιατί ψιθύριζε και μόλις είχα ξυπνήσει.
Άλ : 4? Καλά γιατί μας ενημερώσατε τόσο αργά?Είπε ο Άλεξ.
? : Μας έστειλε μέιλ ο διευθυντής να μας πει οτι το πρακτορείο ενημέρωσε οτι θα έχει μια ώρα καθυστέρηση η πτήση και πετάμε στις 6 όχι 5 αρα προλαβαίνετε 5:30 θα πρέπει να είμαστε εκεί οπότε και τέταρτο θα φύγουμε . Είπε.
Άλ : Οκ γίναμε μπρο τα λέμε σε λίγο. Είπε ο Άλεξ και ήρθε στο κρεβάτι παίρνοντάς με αγκαλιά.
Σ : Ποιος ήταν ? Τον ρώτησα και τον φίλησα.
Άλ : Ο αδερφός σου μωρό μου είπε οτι η πτήση θα έχει καθυστέρηση και πετάμε 6 αντι για 5 οπότε θα φύγουμε πέντε και τέταρτο.Μου είπε.
Σ : Οκ τέλεια , τι ώρα είναι? Τον ρώτησα και τραβήχτηκε να πιάσει το κινητό του.
Άλ : 4 και 5. Μου είπε και μας σκέπασε με το πάπλωμα.
Σ : Αμαν ρε μωρό μου 1 ώρα κοιμηθήκαμε παλι . Του είπα και γελάσαμε .
Άλ : Κοίτα εγω αντέχω κιάλλο . Μου είπε και έκανε πονηρή έκφραση.
Σ : Όχι οχι ξέχνα το πρέπει να ετοιμαστώ δεν θα προλάβω. Του είπα και πήγα να φύγω αλλα με τράβηξε πάνω του και το πήγαμε για 4ο γύρο.
Άλ : Άντε πάμε για μπάνιο και είκοσι είναι. Μου είπε .
Σ : Μμμμμ. Μούγκρισα και σήκωσα τα χέρια μου να με πάρει αγκαλιά γιατί βαριόμουν να σηκωθώ.
Με πήρε αγκαλιά και αφού κάναμε μπάνιο πήγαμε να ντυθούμε.
Ηλ : Σοφάκι έχεις μασιάααα? Είπε και μπούκαρε στο δωμάτιο την ώρα που έβαζε μπλούζα ο Άλεξ πάλι καλά που πρόλαβε να βάλει παντελόνι δεν λες?
Άλ : Σιγά ρε Ηλέκτρα θα με στείλεις την πόρτα την έχουμε για ενα λόγο για παράδειγμα να την χτυπάμε πριν μπούμε σε ένα δωμάτιο?Είπε με μια ανάσα και γέλασα.
Ηλ : Δεν παθαίνεις κάτι κακό σκυλί την συνέχεια την ξέρεις. Είπε και την αγριοκοίταξε.
ESTÁS LEYENDO
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Novela JuvenilΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...