Σα : ΣΟΦΙΑΑΑΑΑΑ. Ακούω τον αδερφό μου να φωνάζει απο την κουζίνα.
Σ : ΈΛΑ ΛΕΓΕ ΠΑΩ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟΟΟ. Του είπα.
Σα : ΤΙ ΩΡΑ ΘΑ ΈΡΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ?. Με ρώτησε.
Σ : ΣΤΙΣ 11 ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ .Του απάντησα.
Σα : ΟΚ. Μου είπε και επιτέλους πήγα για μπάνιο.
I'm so in love with you
And I hope you know
Darling your love is more than worth its weight in gold
We've come so far my dear
Look how we've grown
And I wanna stay with you until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let go
Εκεί που άκουγα τραγούδια για να χαλαρώσω ακούω την πόρτα του δωματίου μου να γκρεμίζεται και αρπάζω την πετσέτα μου να πάω να δω τι έγινε.
Άκυρο δεν γκρεμίστηκε η πόρτα μου η κολλητούλα μου είναι.
Σ : Σιγά μωρή θα την σπάσεις. Της είπα τρομαγμένη ακόμα.
Η : Πόρτα είναι γιαυτό τις έφτιαξαν . Είπε.
Σ : Ναι για ανοίγουν και να κλείνουν ήρεμα όχι να τις κοπανάς.Της απάντησα.
Η : Τεσπα μικρό το κακό, άντε ντύσου πρόχειρα να σου κάνω τα μαλλιά, μακιγιάζ μετά θα κάνεις τα δικά μου και θα ντυθούμε για να φύγουμε ,άντε δεν προλαβαίνουμε τελείωνε. Είπε με μία ανάσα. Να γιατί δεν θέλω να βγαίνουμε γιατί τρελαίνεται δλδ αν κάνει έτσι για ένα κλάμπ στον γάμο της τι θα κάνει θα ετοιμάζεται μια εβδομάδα πριν? Και μη χειρότερα.
Σ : Σιγά μαρη πάρε μια ανάσα θα πάθεις τίποτα και τι δεν προλαβαίνουμε μου λες 5 ώρες έχουμε ακόμα. Της είπα και γέλασα.
Η : Μέχρι να κανω μπάνιο και να κάνουμε και ότι χρειάζεται δεν θα προλάβουμε. Είπε .
Σ : Έλα Παναγία μου και όταν λες να κάνεις μπάνιο τι εννοείς? Μαρη σπίτι σου δεν μπορούσες να κάνεις ? Της είπα γελώντας.
Η : Χα χα τώρα σκάσε και ξεκίνα θα αργήσουμε! Με διέταξε και πήγε στο μπάνιο. Αχ Παναγιά μου φώτισε την δεν την αντέχω.
Εδώ και μιάμιση ώρα μου κάνει τα μαλλιά μπούκλες...Τελικά ίσως μπορεί να είχε δίκιο δεν θα προλάβουμε τόση ώρα που κάνει να μου ισιώσει τα μαλλιά.
Σ : Επιτέλους ρε Ηλέκτρα πείνασα. Είσαι να παραγγείλουμε? Ρώτησα.
Η : Ναιιιιιιι φαίιιιιιιιι. Τσίριξε.
Σα : Τι τσιρίζεται μωρέ? Ρώτησε ο αδερφός μου.
Σ : Είπα στην Ηλέκτρα να παραγγείλουμε και καταλαβαίνεις. Του απάντησα.
VOUS LISEZ
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Roman pour AdolescentsΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...