Κεφάλαιο 17

339 13 1
                                    

Σ : Αχχχχ τι καλάαααα .Φώναξα για ακόμα μια φορά.

Ηλ : Φτάνει βρε αγάπη μου το χεις πει σε όλους τους περαστικούς.Είπε γελώντας και μπήκαμε σπίτι .

Σα : Επ καλώς τες,μωρό μου τι κάνεις ? Είπε και φίλησε την κολλητή μου.

Ηλ : Ε καλα , μπορούμε να πάμε λίγο πάνω να μιλήσουμε ?Είπε.

Σα : Ναι μωρό μου.Είπε και πήγαν πάνω.

Σαβ : Καλημέρα Σοφάκι. Είπε και με αγκάλιασε .

Σ : Καλημέρα τι κάνετέ ? Είπα. Καλά ε πρέπει να πάμε υποκριτική.

Άρ : Καλά ρε Σοφία να εδώ βλέπαμε μπάσκετ.Ξέρουμε για τι μιλάνε πάνω?Ρώτησε και πήρα για ακόμα μια φορά το χαμόγελο του Τζόκερ .

Σ : Ξέρουμε , ξέρουμε.Είπα.

Σαβ : Εμείς δεν πρέπει να μάθουμε ?Είπε και με κοίταξε.

Σ : Θα το μάθετε σε λίγο .Είπα.

Σα : ΟΡΙΣΤΕ? Άκουσα τον αδερφό μου να φωνάζει.

Σ : Ή θα το ακούσετε .Είπα και με κοιτούσαν λες και ήμουν εξωγήινος .

Σα :ΝΑΙΙΙΙΙΙ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΠΑΜΠΑΣΣΣΣΣ ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ.Κατέβηκε φωνάζοντας ο αδερφός μου κάνοντας σβούρες σαν τον Ταζ γύρω μας .

Άρ : Όπα όπα κάτσε ρε μπρο ζαλίστηκα, τι μπαμπάς λες ?Είπε .

Σ : Ηλέκτρα νομίζω πρέπει να τους το πεις εσύ.Της είπα.

Ηλ : Ναι σωστά, λοιπόν ... είμαι έγκυος .Είπε και γούρλωσαν και οι δυο τα μάτια.

Άρ : ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ?ΔΛΔ ΘΑ ΓΙΝΩ ΘΕΙΟΣ???? ΝΑΙΙΙΙ ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΗΛΕΚΤΡΑ.Είπε τσιρίζοντας ενω αγκάλιαζε την κολλητή μας.

Σαβ : Συγχαρητήρια ρε παιδιά.Είπε και τους αγκάλιασε .

Σ : Πάω να φέρω μια σαμπάνια να το γιορτάσουμε .Είπα και πήγα στην κουζίνα .

Σαβ : Ώστε πήγατε για αποτρίχωση ε?Είπε ο Σάββας απο πίσω μου και τρόμαξα.

Σ: Αχ με τρόμαξες ρε μωρό μου.Του είπα και άφησα τα ποτήρια στον δίσκο .

Σαβ : Δεν μου απάντησες όμως .Είπε και με πήρε αγκαλιά .

Σ : Ε τι να κάνω ρε μωρό μου δεν μπορούσα να μιλήσω έπρεπε να σιγουρευτούμε πρώτα.Του είπα.

Σαβ : Το ξέρω απλά ήθελα μια δικαιολογία .Είπε και με φίλησε.

Σα : ΑΝΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΣΑΜΠΑΝΙΑ. Είπε ο αδερφός μου και σταματήσαμε να φιλιόμαστε .

~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant