ΜΠΑΜ και εκεί ήταν που έσβησαν όλα...
? : ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΟ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΙΜΑ ΤΗΝ ΧΑΝΟΥΜΕ.Είπε κάποιος που δεν μπορούσα να καταλάβω ποιος ήταν .
Δεν ξέρω καν τι μέρα και τι ώρα είναι.. κάποια στιγμή ένοιωσα κάποιον να μου χαϊδεύει τα μαλλιά, δεν μπορούσα να καταλάβω ποιός .
? : Μωρό μου το ξέρω ότι με ακούς ...Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σου πω την αλήθεια...Εκείνη την νύχτα έξω απο το κλαμπ που με είδες να φιλιέμαι με την άλλη ... δεν το έκανα επίτηδες ... τώρα αν ήσουν ξύπνια θα μου έλεγες ''καμία άλλη πιο συνηθισμένη απάντηση δεν θα μπορούσες να πείς?'' Είπε και γέλασε πικρά . Με απείλησε ... μου είπε πως αν δεν τα φτιάξω μαζί της θα σκότωνε την μικρή μου αδερφή... και ξέρεις πόσο την αγαπώ ... τώρα θα μου πεις εμένα δεν με αγαπάς? και γω θα σου απαντήσω φυσικά και σε αγαπάω , σε λατρεύω , είσαι η ζωή μου απλά είχα την ελπίδα πως θα με καταλάβεις αμα σου το έλεγα.Γιαυτό και μας είδες .. ήθελα να σου το πω εγώ σιγά σιγά... Και επειδή ξέρω πως θα αναρωτιέσαι πόσες μέρες είσαι εδω θα σου πώ .. κοντεύεις μήνα μωρό μου ... μου είπαν να έρθω να σε δω μήπως και συνέλθεις απο το κώμα ... αν δεν ξυπνήσεις μέχρι αύριο θα σε αποσυνδέσουν μωρό μου ... δεν είμαι έτοιμος να σε χάσω...Είπε καθώς έκλεγε .
Προσπάθησε Σοφία δεν είσαι άνθρωπος που τα παρατάς εύκολα.
Σ : Μωρό...μου... γκούχου γκούχου (κωροναγιος χαχαχαχ )Είπα και άνοιξα τα μάτια μου .
Άλ : Μωρό μου ! Πάω να φωνάξω την γιατρό!Μου είπε και έτρεξε έξω απο το δωμάτιό μου, προσπάθησα να γελάσω αλλα δεν μπορούσα.
Ήρθε η γιατρός με εξέτασε και μετά απο 1 ώρα είπε στους δικούς μου να έρθουν.
Ξαφνικά βλέπω την οικογένεια μου και τους κολλητούς μου να τρέχουν πάνω μου και να με αγκαλιάζουν.
Ηλ : Κολλητούλα μου υπέροχη μας κατατρόμαξες. Μου είπε και με φίλησε στο μάγουλο.
Άρ : Μικρό μου έλειψες . Είπε αγκαλιάζοντας με .
Μπ & Μα : μωρό μου είσαι καλά δόξα τον Θεό.Με αγκάλιασαν .
Σα : Πριγκίπισσα μου μην το ξανα κάνεις αυτό με τρόμαξες.Μου είπε.
Σ : Μπορεί κάποιος να μου πει τι έγινε με τον νεκρό και τον γιό του ? Το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι τον γιό του να στοχεύει τον Άλεξ και τον πυροβόλησα.Είπα.
Σα : Ο νεκρός πέθανε εκείνη την στιγμή χάρη σε εσένα και σου χρωστάω την ζωή μου πριγκίπισσα , γύρισα γη και ουρανό με την συμμορία για να τον βρω αλλα τίποτα κανένα ίχνος ζωής , η σφαίρα σου τον βρήκε στο χέρι, του έπεσε το όπλο και τον πήραν οι δικοί του απο τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση . Μου είπε .
VOUS LISEZ
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~
Roman pour AdolescentsΣοφία Γεωργίου μια δυναμική κοπέλα της αρέσει η αδρεναλίνη το μποξ και οι παράνομοι αγώνες . Άλεξ Παπαδόπουλος το fuck boy του σχολείου του αρέσει η αδρεναλίνη ,το μποξ, οι γκόμενες και οι παράνομοι αγώνες. Τι θα γίνει όμως θα καταλήξουν μαζί ή όχι...