Κεφάλαιο 1

1.2K 38 3
                                    

Μ - ΣΟΦΙΑΑΑΑ ΡΕ ΣΟΦΙΑ ΞΥΠΝΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ !

Σ – Αμάν ρε μάνα πρωινιάτικα τι γκαρίζεις δηλαδή ήμαρτον .

Μ – Έλα μου ντε ! Μήπως επειδή θα αργήσεις ΠΑΛΙ την πρώτη μέρα?

Σ – Σιγά καλέ πως κάνεις έτσι ? 5 χρόνια αργώ τι πειράζει άλλη μια να γίνουν 6 ?

Μ – Σοφία κόψε την ειρωνεία και τελείωνε θα έρθει και ο Πέτρος να σε πάρει

Σ – Πωωω σηκώθηκα

Σηκώθηκα από αυτό το υπεροχοτέλειο μαλακό κρεβατάκι μου δυστυχώς. Όχι ρε παιδιά πείτε μου ποιος μαλάκας σκέφτηκε το σχολείο ? Και άντε το σκέφτηκες , έπρεπε να το βάλεις πρωί πρωί ρε άχρηστε ? Αχχχχ τέλος πάντων πρέπει να ετοιμαστώ και να σας συστηθώ βρε παιδιά. Είμαι η Σοφία Γεωργίου και πάω 3η λυκείου που σημαίνει ότι του χρόνου μπαι μπαι σκουλ . Αυτό που με στεναχωρεί είναι ότι μπορεί να περάσω σε άλλη πόλη και να μην είμαι μαζί με τους κολλητούς μου και το αγόρι μου τον Πέτρο τον οποίο ανέφερε η μητέρα μου πριν λίγο . Έχω και δύο κολλητούς την Ηλέκτρα και τον Άρη , γνωριστήκαμε στην πρώτη δημοτικού και από τότε είμαστε αχώριστοι . Έχω επίσης και έναν θησαυρό , την Μπέλα ναι καλά καταλάβατε έχω μηχανή και την έχω ονομάσει Μπέλα. Γιατί ? Δεν κατάλαβα όλα τα αγόρια μπορούν να έχουν μηχανές και να τις ονομάζουν όπως θέλουν και εγώ όχι ? Τέλος πάντων είναι μια καταπληκτική μηχανή Κawasaki z750 συγκεκριμένα , την αγαπώ πάρα πολύ μου την έκανε δώρο ο Άρης πριν 3,5 χρόνια και από τότε τρέχω μαζί της σε κάθε αγώνα δρόμου.

Τότε χτύπησε η πόρτα και ρώτησα ποιος είναι .

Π – Σοφία , ο Πέτρος είναι να μπω? Με ρώτησε

Σ – Ναι , μπες έτοιμη είμαι πάμε ? Του είπα

Π – Ναι πάμε. Μου απάντησε και κατεβαίνοντας κάτω πήρα ένα μήλο , χαιρέτησα την μητέρα μου και ξεκίνησα για το σχολείο μαζί με τον Πέτρο φυσικά.

Φτάσαμε δυστυχώς σε αυτή την κόλαση και είδα τα μόνα άτομα που δεν ήθελα να δω .

? – Επ ? Πως και από δω μικρό ? Με ρώτησε . Α τα νεύρα μου πρωί πρωί τι το'θέλα και ήρθα? Α ρε μάνα .

Σ – Θα σου έλεγα τι είναι μικρό αλλά έχε χάρη . Του απάντησα και τον είδα να κοκκινίζει τόσο πολύ από τον θυμό του.

? – Μικρό τα λόγια σου αλλιώς δεν θα τα πάμε καθόλου καλα. Μου απάντησε με αυτό το θυμωμένο υφάκι που μου την σπάει φούλ .

Σ – Γιατί Αλεξάκο ? Σου θίξαμε τον εγωισμό ? Του απάντησα με ένα πονηρό παύλα ειρωνικό μπορώ να πω γελάκι . Εκείνη την στιγμή πήγε να έρθει κατά πάνω μου αλλα τον σταμάτησαν οι φίλοι και του ειπαν.

? – Πάμε ρε μαλάκα δεν αξίζει να αποβληθείς για μια πουτάνα . Απάντησε ο κολλητός του ε εκεί με νεύριασε και του όρμισα .

Είδες ? Εγώ είπα την μάνα μου να με γράψει μποξ και ότι είναι χρήσιμο πάλι καλά που με άκουσε. Ήρθαν κάτι παιδιά να μας χωρίσουν αλλά άδικος κόπος , είχα γαντζωθεί τόσο καλά πάνω του που δεν μπορούσαν να με ξεκολλήσουν . Τελικά αυτός που κατάφερε να με ξεκολλήσει από πάνω του ήταν ο Άρης.

Αρ – Ρε Σοφία ηρέμισε λίγο τι σε έπιασε ? Μου είπε.

Σ – Αφού ξύνεται δεν τον βλέπεις ? Με προσβάλει συνέχεια .Του είπα .

Αρ – Και τι σου είπε που σε νεύριασε τοσό? Με ρώτησε. Όταν του είπα ότι με είπε πουτάνα νεύριασε τόσο που κοντεύαν να πεταχτούν τα ζυγωματικά του. Γύρισε στον Πέτρο και του είπε επιθετικά.

Αρ – Ρε μαλάκα εσύ που ήσουν όταν την έβριζε? . Είπε και τον έπιασε από την μπλούζα θα του είχε χυμήξει αν δεν τον κρατούσα .

Σ – Άρη ηρέμισε δεν φταίει ο Πέτρος . Ξέρει όπως και εσύ ότι δεν μου αρέσει να μου λύνουν οι άλλοι τα προβλήματα. Του είπα και ηρέμισε.

Αρ – Anyway πάμε στην Ηλέκτρα σε περιμένει . Μου είπε και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε με τον Άρη στο μέρος όπου καθόταν η Ηλέκτρα. Μόλις με είδε έτρεξε κατά πάνω μου να με αγκαλιάσει .

Η – Αγάπη μου ήσουν θεά . Έτσι για να μάθει με ποιόν τα βάζει ο Χρηστάκης . Μου είπε και γελάσαμε όλοι μαζί καθώς πηγαίναμε στις σειρές μας για να ξεκινήσει επιτέλους ο αγιασμός .

Και όπως καταλάβατε κάπως έτσι περνάει η μέρα μου να τσακώνομαι και να πλακώνομαι στο ξύλο με τον Άλεξ , τον Χρήστο καθώς και με όλο του το team τα αποκαλούμενα bad boys του σχολείου που τα μόνα πράγματα που τους ενδιαφέρει είναι το πόσες γκόμενες θα προσθέσουν στην λίστα των κατακτήσεων τους και εννοείτε οι μηχανές τους .

Η Μηχανή της Σοφίας

Η Μηχανή της Σοφίας

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
~ Αναρχικός Έρωτας Στα Θρανία ~Where stories live. Discover now