Konečně!! Dneska konečně nastal ten den kdy mě pustí pryč..z té bílé mi pomalu ale jistě začíná hrabat. Jakmile jsem se vzbudil tak jsem hned jako první viděla Tobia jak sedí na židli a pozoruje mě. První jsem w lehce lekl a potom jsem začal mít radost z toho že už s nim budu moct zase být a dokonce jinde než v nemocnici. Tak strašně krásně se cítím...dneska jsem již dovršil 17 roku..přitom vypadam tak na 11 skvělý..
Konečně uz je teď den když propouští mého milovaného..on není můj ale milovaný ode mě rozhodně je! No ale zpátky k pointě. Seděl jsem na židli abych na něj měl krásný výhled.. najednou se vzbudil sice se prve trochu lekl ale potom se na mě krásně usmál. Dneska má narozeniny a on si myslí že to nevím. Tím lépe pro mě. Ptáte se jak jsem to zjistil? Kdysi nám sestřička omylem vyměnila kartičku pojištěnce a já si tam všiml datumu Hinatových narozenin. To je hrozné on už je o dva roky starší než já přitom vypadá jako o čtyři roky mladší než já..mám pro někoho dárek. Doma jsem už do velikánské krabice s dírami dal malinké bezbranné koťátko co samo nic nezvládne a neumí..on to v tom asi neuvidí ale připomíná mi jeho..ne jen protože je zrzavé ale protože není ničeho schopné samo..nezná okolní svět a jak to tady vlastně chodí..stejně jako on..a teď su našel někoho přesně pro něj díky kterému bude prožívat každý den jako naprostý ráj..
Teď už jdeme bok po boku z nemocnice a chytáme si taxi které nás odveze přímo ke mě domů..Jakmile nám taxikář zastavil u Tobiova domu myslel jsem že se asi spletl byla to obrovská vila pro rodinu! On říkal že je to pro 4 ale fakt jsem nečekal že mě dotáhne do vily!! Jakmile jsme vešly dovnitř tak jsem tam jako první viděl obrovský nápis 'všechno nejlepší k narozeninám Shoyo <3' a pod tím ještě větší krabice. Otočil jsem se na Tobia a on jen řekl "fotbal si to. Ale hlavně opatrně" podíval jsem se tedy zpátky byl jsem strašně překvapený ani jsem nevedel že ví kdy ty narozeniny mám! Wow! Otevřel jsem to a tam bylo krásné zrzavé maličké koťátko začal jsem hrozně plakat. Vždycky jsem si koťátko přál a dokonce jsem to Tobiovi i říkal ale nečekal jsem že by mi to splnil a už vůbec ne hned první den...obejmul jsem ho cítil jsem jeho tělesné teplo vůni..něco se mnou děláš ale vážně nemůžu poznat co ten pocit je..
Ahojkyyy
Chci tímto popřát všem šťastný nový rok a ať se vám splní vše co si přejete!! Moje dnešní otázka je pro lidi kteří sleduji mha tak koho shipujete? A pro ty co nesledují tak mi třeba napište jak jste prožili Silvestr <3
ČTEŠ
Spřízněné duše [KageHina] (probíhají pouze opravy!)
FanfictionNemocnice..místo které nikdo z nás nemá rád a nahání nám hrůzu jen to pomyšlení na to že by jsme tam měli trávit jakýkoliv čas. Denně zde umírají desítky lidí. Ale nás toto děsivé a zároveň velmi důležité místo spojilo..jaká ironie že?