Nechápal jsem co se děje. Shoyo se na mě dost divně koukal tak odtažitě a zároveň zmateně a u toho kmital pohledem mezi mou tváři a mými koleny. Rozhodl jsem se teď podívat co je s mými koleny špatně. Jakmile jsem se však podíval na mé nohy zjistil jsem že to nebyly kolena to na co se neustále díval ale můj ztopořený penis..o bože já jsem teda debil fakt. I když zároveň to nechápu...nikdy mě holky vůbec nevzrušily ani když přede mnou stály nahé vůbec nic to se mnou neudělalo a najednou se mi postaví Tobio junior jen kvůli představě? Fuj to mě upřímně dost děsí...Mezitím co já jsem se potápěl v mé mysli tak na mě dost divně Koukal ten zrzek a očividně čekal nějaké vysvětlení...byl tady však menší problém. Já žádné neměl. Naprosto jsem nevěděl jak a proč se to stalo takže teď vážně nevím co mu říct..."T-Tobio?" Otočil se na mě a u toho se otřel svým zadkem o můj problém. Upřímně řečeno měl jsem co dělat abych se na místě neudělal..."už půjdu" ignoroval jsem celou situaci...dneska bude Shoyo spát v pokoji pro hosty hned naproti mého pokoje.
To co se stalo v koupelně jsem si nedokázal vysvětlit i když je to možná dobře takže jsem dělal že se to nikdy nestalo a šel za Tobiem do obýváku tam jsme se chvíli bavili a par minut na to jsme šly spát jelikož jsme byly oba velmi utahaní. Ležel jsem v té posteli pro dva v pokoji pro hosty a pomalu se ukládal k spánku až jsem po chvilce opravdu usnul..najednou jsem sebou prudce škubnul do sedu a se zpoceným čelem se snažil vydýchat sen který se mi zdá pokaždé když spím někde poprvé...vzal jsem si do ruky deku a polštář a šel do protějších dveří za Tobiem. "T-Tobi zdál se mi špatný sen mohl bych si prosím lehnout za tebou?"
Řekl ten mrňous rozklepaným hlasem byl roztomilý...ale nejvíce jsem stejně ocenil to jak mě nazval Tobi...tak mi ještě nikdo nikdy neřekl ale líbí se mi to...ani nevíte jak moc ještě k tomu když je to z jeho úst "určitě pojď za mnou cvrčku" lehl si vedle mě a já si ho přitáhl k sobě. Po chvíli jsme usly ve společném objetí.
Cau,
Doufam že se vám nová kapitola libi a já chci opět a znovu poděkovat za všechny ohlasy <33 moje otázka je..kdyby jste se mohly potkat s POUZE JEDNÍM charakterem z Haikyuu na libovolnou dobu tak kdo by to byl a na jak dlouho? U mě by to byl určitě Kageyama a už navždy chichichi. Tak se mějte krásné zlaticka a u další kapitoly zatím.
ČTEŠ
Spřízněné duše [KageHina] (probíhají pouze opravy!)
Fiksi PenggemarNemocnice..místo které nikdo z nás nemá rád a nahání nám hrůzu jen to pomyšlení na to že by jsme tam měli trávit jakýkoliv čas. Denně zde umírají desítky lidí. Ale nás toto děsivé a zároveň velmi důležité místo spojilo..jaká ironie že?