23

616 55 16
                                    

Nyní jdeme ruku v ruce do našeho domu. Nevím jak to ale opravdu jsem si vzpomněl. Miluji ho víc než kdy dřív. I přes to všechno se o mě dál staral. I přes to jak nechutně jsem se k němu choval.

"Co takhle si dát společnou vanu a potom se kouknout na nějaký film?"
"Ano prosím! Chybí mi to!"
"Domluveni. Mimochodem platí pořád ta nabídka?"
"O čem to mluvíš?"
"Přece byl tu návrh na hezkou společnou noc.."

Dělá si že mě srandu? Samozřejmě to platí myslel jsem to vážně. Ale nechci mu to říkat...prostě jen uvidím jak se tohle všechno vyvine.

Právě teď sedím na vaně a rukama nad hlavou a Tobio mě umývá. Miluju to. Vždycky je to tak příjemné a celkově miluju prostě jeho. Pomalinku mi umyl první záda poté se pustil na břicho u kterého jsem se hodně smál jelikož to hrozně lechtalo. Potom se vrhnul na můj zadek u kterého jsem se hodně červenal ale nejhorší část teprve čekala.

Začal mi velmi důkladně umývat mého kamaráda. Proti mojí vůli se očividně probudil k životu. Podíval jsem se na Tobio a nebyl na tom o moc lépe. Dívali jsme si vzájemně do očí a poté se mi přilepil na pusu. Spolupracoval jsem a užíval si to.

Dal mi ruce na zadek a nadzvedl mě. Instinktivně jsem mu obmotal nohy kolem pasu a on mokrý vyšel z vany a nesl nás do ložnice.

Tam mě opatrně hodil do postele a pořád se neoddaloval od mých rtů. Začal mi mačkat zadek.
Druhou rukou se vrhl na mou bradavku kterou rukou dráždil. Začal mi dávat pusinky na celé tělo až se na konec dostal k mému údu. První mi dal malinkou pusinku na špičku. Potom mě olízl po celé délce a začal můj vzrušený úd různě cucat a žužlat.

Krásně se pode mnou kroutil a vzdychal mi do ucha. Jakmile se mi udělal do pusy tak jsem to všechno spolykal. Jelikož byla moje láska už unavená tak jsem svůj problém nechal být a usnul s ním v náruči.

⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️důležité⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️
Ahoj,
Jako první se chci zeptat jestli by jste časem měli zájem o fanfikci LangaxReki? Nebo by jste chtěli jiný ship? Kdyžtak jaký?
Taky vám chci strašně moc poděkovat za všechny přečtení <3
Budu ráda za odpovědi a uvidíme se u další kapitoly
Zatím <33

Spřízněné duše [KageHina] (probíhají pouze opravy!)Kde žijí příběhy. Začni objevovat