Položil jsem koťátko na zem. " mohl bych se zeptat kde mas koupelnu? Potřebuji si dát vanu.." "Jo jasně jdi do druhého patra druhé dveře vlevo. Ale pokud chceš vířivku nebo saunu tak jdi do čtvrtého patra tam půjdeš celou dobu rovně a potom vpravo do dveří úplně na konci chodby" vypálil na mě Tobio a já nestíhal pochytit jediné slovo co vypustil z pusy...asi to poznal protože jsem tam jen nehybně stál a Koukal na něj. "Pojď já tě tam zavedu..rovnou si můžeme dat vanu společně. Pokud teda nebudeš proti" chvilku jsem přemýšlel..uvidí mě nahého! Ale zase nemůžu mu bránit aby se koupal když nejsem u sebe doma ale u něho..jsem mu tu na obtíž tak ještě abych mi zakazoval se koupat že? "Jo jasně zní to fajn" na konci jsem dodal lehký úsměv aby to třeba nevzal jako ironii. Dovedl mě tedy do té koupelny a se slovy " tak fajn já dojdu pro nějaké oblečení pro sebe a zkusím najít něco menšího i na tebe ty mezitím můžeš třeba napustit vanu a vlézt si do ní" odešel. Začal jsem se pomalu vysvlékat a u toho jsem začal napouštět vanu přesně podle Tobiových pokynů. Jakmile už byla vana plná a dostatečně teplá tak jsem do ní dal první jen jednu nohu poté jsem přidal i druhou. Po chvilce jsem si tam lehl a udělal si pohodlí. Aby jste si ještě udělali obrázek o vaně co má Tobio doma..vlezlo by se tam tak zhruba 5 lidi s tím že si všichni můžou lehnout. Připadalo mi to spíše jako bazén než jako vana ale neříkám že mi to vadí. Po asi 3 minutách přišel Tobio kouknul se na mě lehce se usmál a začal se přímo přede mnou cely vysvlékat. Jakmile si stalo boxérky naprosto jsem zrudl. On se na mě jen kulišácky usmál a přisedl si ke mě do vany. "Tak co líbí?" Zeptal se mě a já ho moc nechápal "co myslíš?" "Myslíš že jsem si nevšiml toho jak jsi na mě u mého vysvlékání pořád Koukal?" Zeptal se a na konci se ušklíbl. Upřímně? Měl jsem chuť se případnou do země..
Ahojkyy
Asi bych mohla říct že jsem oficiálně zpátky a mám naplánované už další tři příběhy. Chtěla bych aby to teď pokračovalo tak jako předtím..budu opět moc ráda za všechny hlasy a komentáře. Moje otázka je manga nebo anime? Zároveň bych byla moc ráda kdyby se někdo z vás se mnou chtěl bavit psát si nebo na cokoliv ohledně mě zeptat tak můžete buď tady nebo klidně i v soukromých zprávách tak zatím
ČTEŠ
Spřízněné duše [KageHina] (probíhají pouze opravy!)
FanfictionNemocnice..místo které nikdo z nás nemá rád a nahání nám hrůzu jen to pomyšlení na to že by jsme tam měli trávit jakýkoliv čas. Denně zde umírají desítky lidí. Ale nás toto děsivé a zároveň velmi důležité místo spojilo..jaká ironie že?