Subah us ki ankh khuli to pehla khiyaal raat wali call ka aya woh uth kar fresh hony chali gaye or phr neechy nashty ki table pr or beth kar nashta karna shuru kar dia
Nashty ky baad sary bethy hoe thy jub woh boli
Baba mujhy kal call aye thi.
Kiski?
Zuhaib ki woh ik dafa milna chahta hai.
Hmm... Ha bacha check karna chahta hoga ky dono ki sooch kitni miltu hai akhr zindagi guzarni hai.
App chali jana.
Likn mai nhi Jana chahti hu.
Kio.beta ghabrany wali baat nhi hai acha bacha hai.
Likn woh khamoah ho gaye thi kahi na kahi woh janana chahti thi ky zuhaib kia kehna chahta hai.
Woh apny kamry mai chali gaye thi
Us ka mobile baja tha.
Us ny dekha to ik message tha.
App ko ijazaat to mil gaye hai to phr café aa jaye ga app sy 3 baje mulakaat hoti.
Wafia yeh message prh kar hiraan ho gaye thi kia usny mujh pr camera lagaya hoa hai is ko kaisy pata chal jata hai subb.
Woh soch rahi thi.
................
Woh 3 baje café mai thi
Woh dono amny samny bethy thy.
Kia baat karni hai?
Pehly kuch order to karly.
Maj yaha khany nhi aye jaldi baataye kia kehna hai.
Acha to phr mujhy apki dost ky baary mai baat karni hai.
Wafia ka dimaag ghum gia tha usny usky zalhmo pr namak chirakny ky liye bulaya tha.
Kia bakwaas hai yeh. Woh gussy sy boli thi.
Kia hogia hai appko bus yeh poochna tha ky kaisi larki hai woh.ubb apny to mujh sy shaadi karni nhi to mai apny baary mai to kuch sochu na.us ki mangni cancel ho gaye.
Wafia ka dimaag ghum raha tha.is ko kia nhi pata ky woh nhi rahi woh soch rahi thi
App ka matlab kia hai?
Ub app to inkaar kar dy gi to mai us sy hi shaadi kar lu.
Woh nhi hai.wafia shock mai boli thi.
Kaha pr hai woh?
Zuhaib bohat aram sy pooch raha tha.
Kabr mai.wafia boli thi
Acha mazaak hai.
Wafia kuch nhi boli
Zuhaib ny us ki sanjida shakal ko dekha
Ik min app serious hai?
G.
Woh chup ho gia
Sorry mujhy nhi pata tha.
App acting boht achi karty hai.woh muskaraty hoe boli
Kia matlab ?
Matlab yeh ky appka boht acha dost zakriya ny hi mara hai us ko.
Ubb ky zuhaib shock mai tha.
Yeh kia keh rahi hai app woh to london mai hai peehly 2 mah sy.
Is liye to bhaga hai woh veay mujhy nhi pata tha appky dost ny itni bari baat nhi bataye ho gi apko.
Us ky baad wafia ny sara shuru sy ly kr end tak us ko bataya tha.
Zuhaib khamosh tha bilkul khamoah jaisy yakeen hi na aara ho.
Zakriya sy noor kub mili thi or kub mara usny us ko thapar.
Jub zakriya ny us ko cafe mai bulaya tha.
Kub bolaya tha.
Zakriya ny us ko ik chit dy kar bulaya tha.
Yeh kub hoa??
Jub hum us din us cafe mai thy or app bhi wahi thy.
Nhi.zuhaib bola that.
Kia nhi.
Yeh ky chit to mainy di thi noor ko dekhy meri ik baat suny
Jis din app us cafe mai thy hum bhi waha thy mainy noor ki baaty suni. App ki university mai larkia mujh st free hony ki koshish karti thi mujhy Instagram pr bohat message atty thy adhy sy ziada usi university ki larkio ky hoty thy likn un mai sy koi bhi mujh sy sacha pyaar nhi karta tha sub meri dolat mery bussiness ki wajah sy or meri looks pr marti thi likn mai aisi mohabaat pr believe nhi karta mery nazdek yeh mohabaat nhi hai lalach hai.
Noor ki baaty sunny ky baad pata chala ky woh mery paisy sy pyaar nhi karti is liye majny us ko chit bhej kar bulaya mai giya tha cafe us sy milny woh samny table pr bethi thi likn mujhy hospital sy kal aagaye meri ammi ki tabiyaat kuch arsy sy kafj kharab thi un ki halat serious ho gaye thi mujhy jana para likn mujhy nhi pata us ky baad yeh sub hoa yakeen kary mai itna bura nhi hu jitna app mujhy samjhti hai or jo kuch hoa us pr mai appsy sharminda hu i am sorry yakeen kary pehli dafa kisi ko sorry kaha hai warna mai kisi ko sorry nhi kehta. In sub ky baad appko wakai mujh sy nafraat honi chahiye thi balky koi bhi hota woh nafraat hi karta mujh sy.
Wafia chup thi bilkul chup us ko samjh hi nhi aa raha tha ky kia boly zohaib ki baaty sun kar lag raha tha jaisy sach keh raha ho.
Appny yaha kio bulaya tha phr mujhy?
Wafia khamoshi ky baad boli
Noor ky baary mai hi poochna tha.khair mai chalta hu ho saky to maf kardy ainda app ko tang nhi karu ga .Mai baba ko kahu ga ky rishty sy inkaar kar dy app tension mat ly.
Woh jany laga tha jub wafia boli thi
Or agr app ky baba nhi many to?
To app bhi inkaar kar di jiye ga phr to woh kuch nhi na kar saky gy.
nhi mai sooch kar jwaab du gi.
Kia soochy GI app?
Yehi ky inkaar karu ya na karu.
Woh khuda hafiz keh kr chali gaye thi or zuhaib shock mai tha.
................................
Wafia ghr gaye thi or apny kamry mai chali gaye thi soch soch kr us ka dimaah phat raha tha woh kia kary mana kardy ya na kary kafi dair soochny ky baad woh faisla kar chuki thi
Ubb bus us ko faisla sunana thha jo kuch bhi ho woh apni zindagi tabah nhi karna chahti thi us ny risk lia tha boht bara risk.
Aggy kia hona tha kon janta tha.
_____________________________
Hope you like Episode
Next episode last hogi so app logo ny make sure karna hai ky vote or comments kary taky mai jaldi sy next episode publish karky novel ka end kary 👀
YOU ARE READING
INTEKAAM (Complete)✅
FantasyYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...