Episode 1

732 21 2
                                    

Yar mujhe bohat bhook lag rhi hai. Noor ny apny pait per hath rakhty hoe kaha tha.
Haa yaar bhook to mujhy bhi bohat lagi hai. Wafia ny bhi us ka sath dia tha.
Wafia Chalo kuch order karo paisy tum do gi theek hai.
Acha theek hai. Wafia na koi ehtajaj nai kia tha.
Bhai idhar aiye ga. Noor ny canteen waly larky ko awaaz di thi.
Ji??
Mery liye ik coffee.wafia n
y apna order diya tha.
Or mery liye ik juice. Noor ny kaha tha. Noor ko hamesha sy hi coffee zehar lagti thi jabky Wafia to coffee ky begair reh hi nahi sakti thi garmi may bhi coffee hi peti thi.
Yaar wafia kaisy pee leti ho karwy zeher jesi coffee.
Haha yaar ab itni bhi zehr nai hoti.
Ha bilkul bilkul.
Noor Meri baat suno.
Ha bolo. Noor foran boli thi.
Woh kia tum... Sath hi canteen wala larka aya tha or un ka order serve kar ky gia tha to Wafia chup ho gai thi us ky jaty hi woh phir sy bolna shuru hoi thi.
Kia tum ny zohaib sy baat ki hai??
Yaar mery itny achy naseeb kaha hai .woh to dekhta bhi nai hai.
Dekho Noor Meri dost sy barh kar ho tum balky Meri behn ho hum bachpan sy sath hai. Hai na?? Baat krty karty us ny end per swaal kia tha.
Haa hum hai.likn tumhy ik dum kia hoa aissy kio bol rahi ho.
Dekho Noor zohaib ik proud kism ka insaan hai us ko apni looks per or apny baap ki dolat per bohat fakhar hai or adhy college ki larkia marti hai us per woh kisi ki tarf nai dekhta na baat karta hai. Bus college ky bahir apny us dost zakriya ky sath aa kar apni bike per Beth kar baty karta hai or thori der baad apni behn ko college sy lykar chala jata hai . Kisi larki ki tarf dekhta bhi nahi hai. Wafia coffee ka sip leny ky liye ruki thi. Us ny sip Lia tha. Wafia dubara bolny lagi thi jab Noor ik dum bol pari.
Ha mujhy pata hai woh bohat proud hai but tum kia kehna chahty ho??
Dekho Noor mery kehny ka maksaad sirf yeh hai keh tum zohaib ky bary Mai sochna choor do woh tumhy nai Mil sakta Mai tumhari dost hu tumhy galat mashwara nai du gi Meri baat man lo. Wafia my end per jaisy iltaga ki thi woh itny arsy sy Noor ko samja samja kar thak gai thi per woh kaha sun ti thi.
Noor ny sard ahh bhari thi or bolna shuru hoi thi.
Dekho Wafia Mai janti hu tum galat nai keh rahi likn tum janti ho yeh mery liye namumkin hai Mai jaha khari hu waha sy wapis nai palat sakti Mai majboor hu.

Noor tum la hasil ky peechy bhaag rahi ho kuch hath nai aiye ga tumhary tum sirf apni ruh ko zakhmi kar ro gi or end per Khali hath reh jao gi. Meri mano rasta badal lo. Yeh safar bohat taweel hai or itny lamby safar ky baad bhi kuch hath nai aiye ga.
Dekho Wafia Mai janti hu tum sach keh rahi ho but koshish karny walo ki haar nai hoti. Or agar itna lamby safar ky baad bhi mai Khali hath reh gai to atleast mujhy pachtawa to nahi na hoga ky mainy koshish nai ki.
Wafia kuch deer sochti Rai phir boli
Noor woh la hasil hai.usny akhri koshish ki thi.
Mai hasil bana kar rahu gi us ko.noor ny jwaab dia tha.
Agar na hasil hoa to??
Phir kuch nai .sub khatam.
Kia matlab.??Wafia my swaal kia tha.
Kuch nai Chalo abhi college ka gate khuly ga Mai aj apny Ghar jaldi Chali gao gi.
Kio??
Aisy hi wafi. Woh Wafia ko pyaar sy wafi bulati thi.
Acha theek hai Mai bhi driver ko bula leti hu tum bhi mery sath Chali jana.
Theek hai . Noor nai kaha tha.
Acha Mai Zara coffee or juice ky paisy de kar ati hu.
Wafia bill deny gai thi.or sath hi apny driver ko call bhi ki thi.or us ko college any ka kaha tha.
Wafia ik well educated or achy khasy Ameer Ghar Mai paida hoi thi balky Sony ka chamach le kar paida hoi thi.jabky Noor ka taluq na hi middle class sy tha nai hi bohat high class sy tha. Us ka taluk achy khasy Ghar sy tha bus Wafia my muqably mai us ka standard Thora Kum tha us ky pass expensive perfumes ya driver's wagerah nahi they jaisa ky Wafia ky pass thy but kabhi bhi Wafia ky sath us ko kisi bhi kism ka complex nai hoa ya phir yeh kaha jaye ke wafia my us ko kabhi complex feel nai hony dia to yeh ziada better tha.

Noor or Wafia 6 class sy bohat achy dost thy or ajj dono college Mai ik sath thi dono dosty nai balky behny thi dono apny maa baap ki ikloti aulaad thi dono ky hi koi behn Bhai nai thy is liye dono behno ki tarha thi dono hi ki tarbiyaat unn ky maa baap ny boat achi ki thi batameez nai thi likn Noor apni college ki ik larki ky Bhai ky bary Mai serious thi adhay college ki larkia zohaib shah per Marti thi magar woh kisi ki tarf nai dekhta tha us ko Apni looks per bohat fakhar tha . Jabky Wafia ko woh larka zehr lagta tha Wafia my bohat koshish ki ky Noor us ky bary Mai na Socha kary kio ky woh janti thi zohaib ki fitraat ko but Noor nai ruki thi.
Chalo chaly wafia ny bill pay karny ky baad aa kar Noor ko kaha tha.
Ha Chalo chaly.
Woh dono college ki anteen ki tarf Gaye thy or phir gate sy nikal gai thy jub achanak Noor ruk gai thi .
Kia hoa?? Wafia ny us sy poocha tha.
Woh dekho. Noor ny ungli ki tarf sy isharah kia tha.
Wafia ny us ki ungli my tagub my dekha or sard ahh bhar ky reh gai.

_____________________________
Vote zaroor ki jiye ga
Or comments mai bataiye ga ky kaisi lagi 1st episode .
♥️♥️♥️

INTEKAAM (Complete)✅Where stories live. Discover now