Noor Ghar ky andar dakhil hoi thi to us ki ammi kitchen Mai kaam kar rahi thi woh kitchen Mai apni ammi ky pass gai
Hello ammi! Kaisi hai app?.
Tumhy mainy kitni dafa kaha hai Salam kiya karo.tumhy nahi samjh aati Meri baat.noor ki ammi hamesha us ko is baat per toka karti thi.
Oh ho ammi acha assalamualaikum ammi kaisy mizaag hai apky?
Wallikum assalam mai theek hu ab tum jao ja kar change karo or phir aa kar Khana kaho.
Kiya pakaya hai ammi?Mainy beta bhindi banai hai.
Haad hai ammi apko pata hai mujhy zehr lagti hai bhindi mainy nahi khani bhindi. Noor ny muh bana kar kaha tha.
Ik to pata nahi Mai kaha jao baap ko bhindi chahiye beti ko Sara din chicken ya ala bla chahiye tum log mujhy kahi chor aao phir Beth kar Jo karna hai karna. Itna masla hota hai na to khud paka liye karo itni bari ho gai ho mijal hai tumhy apny noodles or anda boil karny ky alawa kuch ata ho. Ik hum thi Sara Ghar sambhalti thi Mai or Meri bari behn apni ammi ko uthny nahi dety thy ik tum log ho kaam chor .
.
Haad hai ammi app to shuru hi ho jati hai nahi Khana mujhy Khana Mai Sony jaa rahi hu mujhy na uthaiye ga.
Bohat hi batameez ho gai ho tum batati hu Mai tumhary baap ko.
Noor apni maa ki baaty Suni ansuni kar ky apny kamry ki taraf Chali gai muh hath dho kar sedha bed per lait gai.
....................................
Sham 6 bajy ky kareeb Noor ki ankh khuli to Ghar sy awaazy wagairah aa rahi thi us ny darwazaa khool kar dekha to samny hi us ky mamu Mami or un ky bachy thy Noor ky ik hi mamu thy or un ky 2 bachy thy ik beta or dusri beti .Beti to Noor ki age ki hi thi jabky beta Noor sy 4 saal bhara tha. Noor foran washroom may bhagi or kapry wagairah badal kar insaano wali halat Mai bahir aa gai sab ko Salam kia or aa kar Iman ky sath Beth gai or us ky sy baty kar na shuru kar di dono ki achi banti thi thori der baad sary jaany ky liye uth Gaye.
Aarey Bhai bethy naa abhi to thori deer hi hoi hai apko aye hoe. Noor ki ammi ny un ko rokna chaha tha .
Arrey nahi Ayesha hum log abb ik hi dafa aye gy .
Chaly jesy app ki marzi Bhai.noor ki ammi ny muskara kar kaha tha
Us ky baad Noor ki Mamu ny Noor ky sar per hath rakha or us ki Mami to Noor ko duay hi di jaa rahi thi Noor bechari to pershaan hi ho gai apni Mami ka yeh rawaiya dekh kar.
Un ky jaany ky baad Noor ny apni ammi sy pucha
Ammi yeh Mami ko kia ho giya ajj sy pehly to itni duay kabhi nahi di unho ny mujhy .
Aarey kuch nahi beta aao aa kar Khana kha lo. Tumhy Kal college bhi jana hai.
Mainy nahi khani bhindi.
Aarey bhindi nahi hai aa jao.
Acha ammi theek hai aa rhai hu.
Noor ny khany my baad fridge sy pani leny ky liye fridge khola to samny hi methai ka dabaa para tha.
Ammi yeh methai kaha sy aie??
Arey yeh tumhary mamu lae hai .
Kis kushi Mai laye hai un ky Ghar kaka hoa hai kia. Khair mujhy kia Mai to methai Khao na. Yeh keh kar us ny methai ky daby sy gulab jamun nikal kar khaya tha yeh janny begair ky yeh kis cheez ki meethai hai.................................................................
noor ki ammi ky ik hi bhai tha noor ki ammi apny bhai sy bohat piyaar karti thi.
noor ku mamu ky 2 bachy thy ik beta ik beti beti ka nam iman or bety ka imran . imran noor sy 4 saal bhara tha jabky iman noor sy 2 saal bhari thi is ky bawajood noor or iman ki achi banti thi.
_______________________
Kia khiyaal hai aagy kia hony wala hai??
Comments and vote zaroor ki jiye ga
Follow my Instagram account Novels by H.R.K
STAI LEGGENDO
INTEKAAM (Complete)✅
FantasyYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...