Noor apny ghar mai enter hoi kisi sy bhi baat kiye bagair woh apny kamry mai chali gai or fresh ho kar lait gai raat ko kio ky woh sahi sy soo nahi pai thi is liye letty hi soo gai.
shaam ko us ki ankh khuli to uth kar washroom mai chali gai abb us ko bhook lag rahi thi college mai us ny bus 5-6 sandwiches hi kahye thy abb woh soch rahi thi ky kia khaye .jub noor ky abbu us ky kamry mai enter hoe.
noor ki narazgi us ky abbu ky sath nhi thi ammi ky sath thi is liye us ny abbu ko salam kia likn lehjy sy lagg raha tha ky woh naraz hai woh naraz nhi thi bus us ko shikwa tha ky unho ny us ki ammi ko roka nhi
noor abb apny abbu sy bhi naraz ho gi kiya? noor ky abbu ny piyaar sy kaha tha. noor ky abbu ky lehjy mai pata nhi aisa kia tha ky noor ki ankhoo mai ansuu aa gai noor boli
nhi abbu aysi baaat nhhi hai mai app sy naraz nhi ho sakti bus app sy shikwa hai.
kaisa shikwa?
app ko ammi ky samny meri side leni chahiye thi. noor ka lehja bhega hoa tha.
beta sorry woh sub itna achanak hoa mujh samjh hi nahi aya kia hoa hai.i am sorry beta.likn apko bhi apni ammi sy araam sy baat karni chahiye thi na.
abbu sorry keh kar mujhy sharminda to mat kary plz. ammi sy kiye gai baat per mai guilty hu.mujhy ammi sy aisy baat nhi karni chahiye thi. likn abbu app hi to bataye kia mera meri zindagi per koi hak nhi hai. mujh sy ammi ny poochna tak gwara nhi kiya ky mujhy yeh rishta manzoor hai yah nhi. noor ki ankh sy 2-3 ansuu beh gaye thy.
beta mai janta hu apki ammi ny galat kia un ko appsy pochna chahiye tha mainy kaha bhi tha ky app sy poch ly likn unho ny kah app ko kia itraaz ho ga . lia ap ko koi itraaz hai? ya koi or psand hai? noor ky abbu ny ik dum hi baat karty karty us sy swaal karliya tha . noor is sawwal ky liye tiyaar nhi thi isliye ik dum hi bol pari.
g... nhi nhi abbu aisa kuch nhii hai.
pehly noor ny such bola tha pasand to us ko zohaib tha magar apny abbu sy kis muh sy kehti ky mujhy zohaib pasand hai aisa larka jis ny ajj tak mujh sy sedhy muh baat tak nhi ki.
mujhy masla nhi hai mangni per likn abbu mujh sy pooch to lety na app log. us ky abbu us ky jwaab per bohat kuch thy or darwaazy ky bahir khari ammi bhi jo sari baaty sun rahi thi likn kisi ny bhi is baat per gor nhi kia ky us ny mangni ka kaha tha shaadi ka nhi.
acha chalo app ko koi itraaz nhi hai to uthoo or aa kar khana khao.
G abbu. us ky abbu us ky sar per hath rakh kar bahir chaly gaye thy or bechari noor ko to apni by basi per hi rona aa giya tha ky woh apny maa baap ky samny nhi bol saki ky us ko zohaib pasand hai na hi kabhi zohaib ny us ko koi apni tarf sy positive cheez dekhai thi jis ki base per noor apny maa baap ky samny itraaf karti.
noor khany ky liye bahir chali gai kio ky us ko bohat bhook lagi thi .
table per sub ny khushi sy khana khaya tha likn mafi nhi mangi thi or vesy bhi pakistan mai kaha maa baap mafi mangty hai noor ny bhi nahi mangi thi kio ky noor ko lagta tha ky us ki baat galat nhi thi jis ki wajah sy woh mafi mangti.
table per khana khaty hoe noor ky abbu salman sahb boly
Noor beta apki ammi or mamu chahty hai apki mangni 3 hafty tak kardy appko koi itraaz to nhi hai?
nhi abbu mujhy koi itraaz nhi hai. noor ki ankhoo mai ikbaar phir ansuu aa gaye thy.woh rona nhi chahti thi or na hi noor yeh janti thi ky woh kio rooooooo rahi hai per pata nhi kio us sy apny ansuu roky nhi jaa rahy thy.
tum ny khud hi to hami bhari hai noor abb kio roo rahi ho ky yeh ansuuu zohaib ki wajah sy hai phir ik zoor dar kehka sunai diya tha .
yeh noor ky andaar ki awazy thi
haha Noor salman ik aisy larky ky liye roo rahi hai jo us ka nam tak nhi janta .
noor ky andar ki awaazy teez hoti jaa rahi thi. noor rona chahti thi chilana chahti thi magar apny maa baap ky samny nhi woh uth kar khamoshi sy apny kamry mai chali gai. kamry ka darwazaa lock kar ky woh khub roi thi noor nahi janti thi yeh ansuu kis ky liye hai ya woh kis ki wajah sy roo rahi thi bus woh roi hi jaa rahi thi.
shayad apni kismat per ya shayad naseeb per. nhi janti thi noor kio likn abhi us ko rona tha or shayad abb us ko rona hi to tha.
kabhi kabhar insaan ko roo lena chahiye ansuuu insaan ky andaar ka gussa ranj or taklef baha kar ly jaya karty hai is liye dil ko halka karny ky liye akely mai ro lena chahiye.
مجھ پر جو گزری
وہ مجھ سے بہتر کون جانے
_________________________________________________________________________
KIA KHIYAAL HAI AAGY KIA HO GA
NOOR KI KISMAAT MAI KON HAI IMMRAN YA ZOHAIB COMMENTS MAI ZAROOR BATAIYE GA
COMMENTS OR VOTE ZAROOR KI JIYE GA.
FOLLOW MY INSTAGRAM ACCOUNT Novels by H.R.K
YOU ARE READING
INTEKAAM (Complete)✅
FantasyYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...