EPISODE 26

122 14 1
                                    

Ajj Monday tha Noor akyli college gaye hoi thi Wafia ny ajj chutti ki thi.

Ajj un ko datesheet mil jani thi un ky paper kareeb thy us ky baad woh llog finally azaad  ho jany thy .

Noor ny datesheet li thi or woh ghar chali gaye thi us ny jaa kar Wafia ko call ki thi or us ko datesheet ky baary mai bataya tha. Ub Noor Ghar jaa kar namaz parh kar parhny beth gaye thi us ko mehnat karni thi parhna tha . us ki mangni bhi kareeb thi likn Noor ky ammi abbu yeh sub khudi dekh rahy thy kio ky Noor aj kal apny papers ki tiyaar kar rahi thi ik hafty baad un ky papers thy . 

..................................

Laiba begum or Aadi ko pakistan aye hoe ik hafta ho giya tha Aadi ziada tar ghar sy bahir hi raha karta tha apny office ky kaam ky silsily mai or wafia ajj  ik hafty baad apna pehla paper deny gaye . Ajj Noor or Wafia poory ik hafty baad apis mai mil rahy thy .

Dono ka paper acha ho  giya tha paper deny ky baad dono hi apny ghar chali gaye thi. 

har ik paper ky baad ik chutti thi .

Noor or Waafia ny dil laga kar parhai ki thi . Wafia to parhai mai hamesha sy hi achi thi likn Noor ko thora bohat masla hota tha jo ky woh Wafia sy puch kar clear kar liya karti thi.

....................................

Ajj un ka akhri paper tha . 

Dono ky sary papers bohat achy ho gaye thy .ajj woh dono relax thi 

or dono paper ky baad hi Pizza Hut per gaye thi

waha beth kar Wafia ny Noor ko kaha tha

Noor tumhari mangni kub hai tumny bataya hi nhi.

Yaar time hi nhi mila .

mainy yeh bhi poocha hai ky kub hai??

 sunday ko hai yarr.

Kiaaa parsoo tumhari mangni hai or tum mujhy ub bata rahi ho.

Axhaa na sorry . time per aa jana .

Ghar per hai?

Hai mery ghar per hi hai.

Hm... theek hai tum kia pehn rahi ho tum ny mujhy dikhaya hi nhi ky tum ny Imran ky sath jaa kar kiya shopping ki hai.

Woh tumhary ghar guests aye hoe thy phir papers start ho gaye time hi nhi mila batany ka. tm aao gi na to bus dekh lena.

Axhaa. chalo theek hai . oh haa mujhy yaad aya tumhy pata hai ky jub mai or mama gifts leny gaye thy na khala wagairah ky liye to mujhy waha per Zakriya mila tha pata nhi kia keh raha tha ik dum hi us ki call aye or woh waha sy gayab ho giya.

Wafia boli jaa rahi thi Noor ky chehry ki tarf dekhy bagair. Jubky Noor ky to chehry ki hawaiyaan hi urr gaye thi Zakriya ka nam sun kar. Woh to papers ki tiyaar mai itna masroof ho gaye thi ky Zakriya ko mary gaye thapaar or us ki baaty bilkul hi bhol Gaye thi .

Wafia jub chup hoi to us ny dekha ky Noor ky chehry ki hawaiyaan urri hoi hai.

kia hoa Noor ik dum tumhy?

kuch nhi yaar bus woh mai bohat thak gaye hu papers ki wajah sy sahi sy soo bhi nhi paye . is liye tum na mujhy ghar drop kar do.noor ny khud ko normal Kia tha

Ha bus chalo mai bill pay kar ky aati hu.

us ky baad Wafia ky driver ny Noor ko ghar drop kia tha or us ky baad Wafia ko ly kar Khan House giya tha.

Wafia ghari sy uttar gaye thi or lounge mai chali gaye thi 

samny phupoo us ki mama , khala , gul or gohar bhi wahi tha.

Assalam o allikum . Wafia ny sub ko ik sath salam kia tha or un ky pass ja kar beh gaye thi.

Wallikum assalam ho gaye papers khatam?

G mama shukar hai ho gaye. abhi Wafia bol rahi thi ky Aadi bhi ghar mai enter hoa tha

or salam kia tha.

or jaa kar beth giya tha .

Aadi ajj app jaldi aa gaye . LAiba begum boli thi

Yes Mum actualy ajj kam hi naahi tha so thats why .

ok.

Mum mai room mai jaa raha hu i want some rest .

Wafia or Aadi ik sath boly thy or us  ky baad dono hi hasny lagy thy. or apny kamry ki tarf chaly gaye thy.

____________________________

SO KAISI LAGI EPISODE
COMMENTS AND VOTE ZAROOR KI JIYE GA
FOLLOW MY INSTAGRAM ACCOUNT Novels by H.R.K

INTEKAAM (Complete)✅Where stories live. Discover now