Episode 39

75 10 0
                                    

Ghar sy sary mehman chaly gaye thy. Ghar mai sukoon tha. Ajj wafia ka result Ana tha.woh subha uth kar tiyaar hoe thi or bahir Gaye thi Sammy driver khara tha  woh jaane ke liye taiyar tha. Uske pass Gai Thi Aur wafia Ne Kaha Tha Aaj Main Khud drive karke jaaungi lekin driver bola ke Bibi g   Badi bibi g Ne Hukum diya hai ki aap ko Lekar Jana .
Nahin aap jaye Main Khud Chali Jaungi.
Iske bad driver chala gaya tha voh  Gadi ke andar baith gaye .
Gadi Khan house ky bahir Sadak per rawa thi thori dair baad wafia apni university ky bahir thi usny ghari park ki thi or bahir Nikli thi university ko dekhty hi kitni yaady thi us ki ik baar Phr usko Noor yaad aye thi uski ankhy num ho Gaye thi. Apni socho ko jhatakty hoe usny apny kadam university ki tarf barha diye thy har ik kadam ky bad kitni yaady us ky zehn Mai aye ja Rahi thi likn woh Bohat zabt Kar ky chal Rahi thi .
Samny list lagi thi usko apny result ki tension kabhi nhi nhi hoti thi is bar nhi thi us ny list mai apna Nam dhunda apny ℅bdekhi ℅ Bohat achi thi Likn us ko par wah nhi thi woh wapis jany lagi phr kisi khiyal ky teht ruk Gaye wapis muri or list mai Noor ka Nam dhunda . Noor ky ℅dekh kar chehry PR ik muskarahat aa Gaye Noor ki℅ boh at achi thi woh wapis Mur Gaye . university sy bahir nikal Gaye Samny nazar pari to chehry ki muskarahat ik dum sy gayab ho Gaye Sammy zohaib apni ghari Mai beth Raha tha. Wafia ny us ko dekha ankho mai nami dubara a Gaye zohaib ghari start kar Raha tha. Dekhty hi dekhty woh apni ghari ura ly giya tha. Wafia apni ghari mai jaa kar bethi or zohaib ka peecha karny lagi.
Thori dair ky baad zohaib ki ghari Shah Palace ky bahir ruki thi or usny ghari ka horan diya tha guard ny darwaza khola tha or ghari andar chali gaye thi woh wakai ik palace tha bahir sy hi itna khubsurat tha andar sy to pata nhi kaisa hota. Wafia apny ghar chali gaye thi.
........................
Shaam ka wakt tha sary lounge mai bethy chai pee rahy thy wafia ny apny baba ko result bataya tha woh bohat khush thi.
Wafia beta!
G baba?
Beta mashallah app ki parhai ka yeh wala course khatam ho giya hai agy kia karna hai?
Baba abhi mai thora break lena chahti hu parhai sy thory time baad sochu GI.
Is ky baad woh dubara chai peeny lagi thi.
A cha! Beta mai or apki mama chahty hai ky app future ka socho.
Kia matlab mai samjhi nhi.?
Beta shaadi ki bary mai. Is baar uski mama boli thi.
Is sy pehly woh koi jwab deti us ky abbu bol pary thy
Beta shaadi ka na sahi mangni wagairah ka hi. Woh actually mera ik dost hai business mai mery sath mushkil wakto mai bohat sath dia hai usny mera or ubb to uska beta bhi business mai aagiya hai mai mila hu us sy bohat axha bacha hai mashallah hum chahty hai ky agr udhr app ki baat paki ho jaye actuaaly mery dost ny hi kaha mujh sy kal to mainy socha appsy pooch lu hum appko Pressurize nhi kary gy beshak soch kar jwaab dena theek hai?
Woh khamosh rahi thi thori dair baad boli
Theek hai baba jaisa app log chahy.
Hussain khan kamosh ho gaye thy kio ky un ko is ki umeed nhi thi
Unho ny us ko galy laga liya tha
Theek hai mai un sy keh du ga ky is sunday aajaye.
G theek hai.
Is ky baad wafia waha sy uth kr andar chali gaye thi.
.................
1 din bad
Raat ky 12 baj rahy thy khan house khamosh tha wafia apny bed pr bethi lamp ki roshni mai noor ki dairy pehli dafa parh rahi Thi ansuu thy ky rukny ka naam hi nhi ly rahy thy jaisy jaisy jaisy woh parh rahi thi ansuu ki shidaat mai izafa hota ja raha tha guzry saal ankhoo ky samny aa rahy thy takleef thi to bepanah thi bebasi thi to intaha ki thi rona nhi chahti thi likn woh roo rahi thi behad ro rahi thi
Parhty parhty woh akhri page pr aagaye thi usny woh page bhi parh Liya tha dairy khatam ho gaye thi ubb sirf khali pages bachy thy us ny dairy band kardi thi
Zakriya ky liye nafraat mai kai guna izafaa ho gia tha ubb us ko samjh aye thi ky zakriya mangni ky din kis mulakat ka zikr kar raha tha wafia ny dairy side pr rakh di thi sath hi us my sy ik chota sa kagz ka tukra gira tha us ny kagz khola tha to yeh wohi tha jis pr noor ko milny ky liye bulaya giya tha wafia ny woh paper waps dairy mai parhny ky baad rakh dia tha. Us ki agr zindagi mai kisi sy nafrat mehsoos hoi thi to woh zakriya tha or dusry no. PR zohaib. Us ko zohaib sy nafrat kio mehsoos hoi thi shayad isliye ky noor ka woh lahasil safr tha ya shayad is liye ky woh zakriya ka dost tha.
Woh raat woh rooty rooty hi so gaye thi.
........................
Woh apny kamry mai betha kaam kar raha tha jb us ky baba andr aye thy
Beta!
Aary dad app kio aye mujhy bula lyty.
Aary khair hai bus ik zururi kaam sy aya tha
G boly?
Woh mera dost hai na js sy tum us din office mai Emily thy .
G Kio kia hoa?
Nhi hoa kuch nhi bus us ky ghar jana hai sunday ko.
Kio?
Woh mainy tumhary liye isharoo mai us ki beti ki tumhary sath shaadi ki baat ki thi to us ny sunday ko bulaya hai lunch pr.
KIA? Woh to jaisy bohat hiraan hoa tha
Arry kia hogiya abhi to bus dekhny jaa rahy or mujhy fazool behas nhi karni . mai chalta hu kafi raat ho gaye hai.
Woh chaly gaye thy soony or peechy woh shock mai reh giya tha jaisy yakeen hi na aaraha ho.
____________________________
Hope you guys enjoy episode

INTEKAAM (Complete)✅Where stories live. Discover now