Wafia tum pagal to nahi ho kesy baat kar rahi thi tum zohaib sy.pata nahi kia soch raha ho ga woh mery bary mai. Wafia ky ghari mai beth ty hi Noor us per phat pari thi.
Kia matlab kis tarha baat kar rahi thi jis tarha woh deserve karta hai usi tarha baat kar rahi thi or tumhy kio masla ho raha hai ky woh tumhary baary mai kia soch raha ho ga.ha?
Wafia tum janti ho mai us ko pasand karti hu.
To mai kia karo noor us ky jaa kar jooty polish karo ky meri dost Zohaib shah khatak ko pasand karti hai.wafia ko ik dum gussa aa giya tha.
Wafia jo kuch bhi hai tumhy is tarha sy us ki insult nahi karni chahiye thi.us ko bohat gussa aa giya tha pata nai abb woh kia kary ga.
tum tension na lo Noor tumhy kuch nahi khy ga mai dekh lu gi us ullu ko.
wafi yaar ullu to na kaho. itna dashing banda hai.
pata hai mujhy kitna dashing hai larkiyonn sy baat karny ki tameez tak nahi hai us ko. kaisy peechy sy awaaz dy raha tha duffer na ho to.vesy bhi bahir sy acha lagna kuch nhai hota insaan ko andaar sy saaf dil or tameez dar hona chaiye mujhy to us ky koi bhi guts pasand nahi aye.
pata nahi tumhy us mai kia nazar aya hai.
Yaar woh acha larka hai aisy mat kaho.pata nahi kia kehny aya ho ga bichara. noor ny us ki side li thi.
Abb tum us ki side lo gi noor mujhy chor kar us duffer ki side lo gii pata hai mujhy kitna bichara hai woh . huh...
Mai kisi ki side nahi ly rahi wafi mai bus yeh keh rahi hu ky tumhy us ki insult nahi karni chaiye thi woh abb pata nahi gussy mai kia kary ga?
Dafa karo us ko tum. apni cheezy pakar lo. tumhara ghar aa ny wala hai bus.
Oh ha. yeh keh kar noor nai apni cheezy pakri thi sath hi driver bol para tha.
Noor beta app ka ghar aa giya hai.
Gi chacha . yeh keh kar us ny wafia ko khuda hafiz kaha tha or chali gai thi.
wafia ka driver shuru shuru mai us ko baji kehty thy jis per Noor ko bohat gussa aa jata tha. is liye ab woh us ko beta hi kaha karty thy.
Wafia or noor ky ghar sy 15 min dur tha.
Ghari mai ankhy band karky us ko apny noor ky sath guzary din yaad aye thy kaisy woh or noor sara din paglo ki tarha hasty rehty thy phir noor ko zohaib nazar aa giya or woh phir sara din zohaib ki hi baty karti Reh ti thi.Zohaib aisa Zohaib vesa bla bla bla ...
Wafia ny bohat dafa namaz ky baad dua ki thi ky Ya Allah us ko us ki purani noor lota dy magar shayad Khuda ko kuch or hi manzoor tha.
________________________________________________________________________________
Episode short hai but bohat jald nai episode post karo gi jo lambi ho gi
comments mai bataye ga kaisi lagi episode or vote kar dijiye ga.
FOLLOW MY INSTAGRAM ACCOUNT Novels by H.RK
YOU ARE READING
INTEKAAM (Complete)✅
FantasyYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...