Noor ny kabhi khwab mai bhi nhi soocha tha ky aisy bhi ho sakta hai.Noor ko laga ky yehh us ka weham hai likn samny waly shaks ki awaaz sun kar Noor ko yakeen aagiy tha ky samny koi or nhi balky zakriya baig khara tha.
Hello Noor.
Tum tumny mujhy yaha bulwaya tha Zakriya .
nh.. ha ha mainy hi bulwaya tha .
kio bulwaya tha jaldi batao?
itnni jaldi kia hai pehly kuch kha lety hai.
us ky baad Zakriya ny waiter ko order dety hhoe kaha tha
Mam ky liye juice ly aye yeh Coffee nhi pety.
G theek hai anything else sir.
no thnx.
us ky baad waiter waha sy chala giya tha.or Noor hiran ho gaye thi
Tumhy kaisy pata mai Coffee nhi peti.
bus mujhy sub pata hai.
Batao zakriya tumhy kaisy pata hai ky mai Coffee nhi peti.
Us din jub tum apni dost wafia ky sath isi hi Cafe py thi to hum tumhary peechy wali chair per bethy hoe thy likn tum logo ko pata nhi chala kio ky centre mai plants pary thy.
suna hai tumhari mangni ho rahi hai or tum nhi karna chahti.
tumhy is sy koi problem hai kia?
ha umm.. mai tum sy kuch kehna chahata hu
ha bolo kia kehna hai tum ny mujhy.
Woh actually mai tum sy shaadi karna chahta hu.
Acha mazaak hai .
mai mazaak nhii kar raha tumhy meri shakal dekh kar lag raha hai mai mazak kar raha hu. Zakriya ki shakal dekh kar koi bhi nhi keh sakta tha ky woh mazak kar raha hai . us ny bohat hi serious shakal bani hoi thi.
kia bakwaas kar rahy ho tum Zakriya.
sach keh raha hu.
Zakriya mera dimaag kharab karny ki zaroorat nhi hai mujhy aagy hi bohat tensions hai jaldi batao kia baat karni hai mujhy or bhi bohat kaam hoty hai.
Noor mai sach keh raha hu Mai tumhy pasand karta hu.
bakwaas band karo Zakriya baig . noor waha syy uth kar jany lagi thi jub zakriya ny noor ka hath pakr kar us ko rokna chaha tha.sath hi poory cafe my awaaz aye thi
Chataak.... Noor ki ungliyon ky nishan zakriya baig ky chehry per thy . Cafe ky har shaks ny mur kar yeh scene dekha tha.
Tum or tumhara dost dono ko larkiyoon sy baat karny ki tameez nhi hai wafia theek hi kehti thi koi faida nhi hai tum logo ny itna parh likh liya magar tameez nhi aye itni well educated family sy taluk hai tum logo ka magar phir bhi manners nhi hai ajj ky baad mujhy nazar mat ana.
Yeh keh kar noor waha sy chali gai thi .or Zakriya baig ka chehra gussy sy laal ho gia tha. Ajj tak kisi ny us ko nhi Mara tha us ky maa baap ny bhi nhi or ik larki us ko thapar mar kar Chalo Gaye na hi kisi ny Zohaib shah khatak or Zakriya baig sy unchi awaaz my baat kar saky or ik yeh dono dosty thi har haad par ki thi dono ny .
Zakriya ny to apny app sy wada kar liya tha ky is thapar ka badla to woh ly kar hi rahy ga.
................................
Noor ny cafe sy nikal kar wafia ko call ki thi
Ha wafia rehny do hum log phir kabhi mil ly gy ok bye.
Noor ny wafia ki koi bhi baat suny bagair call cut kar di thi or rickshaw ly kar woh apny ghar chali gai thi.
15 min mai woh apny ghar mai thi.
Kia hoa Noor beta itni jaldi aa gaye ho
Ammi mery sar mai dard hai mai sony jaa rahi h mujhy disturb mat ki jiye ga koi mat uthaye mujhy.
Noor apni ammi ki taraf dekhy bagair hi andar apny kamry mai chali gaye thi or ka kar ky darwaza band kiya tha or bed per lait kar rona shuru ho gaye thi
Allah miya yeh kaisi nai azmaish hai mujh mai nhi hai itni himaat plz Allah G mujhy nhi rehna mai kahi bohat dur jana chahti hu in sub sy mujhy kisi aisi jagah bhej dy jaha sakoon ho or koi na ho mery alawaa plz Allah g .
Noor isi tarha apny Rub sy baaty karty hoi shikwy karty karty soo gaye thi. Noor nhi janti thi woh anjany anjany mai kiya bol gaye hai .
INSAAN KO NHI PATA HOTA KY KON SA WAKT KABOLIYAAT KA HAI IS LIYE HAMESHA ACHI BAAT MUH SY NIKALNI CHAHIYE .
__________________________________________
SO KIA KHIYAAL HAI kiA hONY WALA HAi?
COMMENTS OR VOTE ZAROOR KI JIYE GA
FOLLOW MY INSTAGRAM Account Novels by H.R.K
ESTÁS LEYENDO
INTEKAAM (Complete)✅
FantasíaYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...