Wafia ki ghari Ghar ky bahir ruki thi driver ny Horan per hath rakha sath hi gate khol diya giya tha.
Ghari Ghar my andar enter hoi thi or Wafia ghari sy nikal kar andar gai thi . Sammy hi Amna begum sofy per Bethi hoi thi.
Assalamualaikum mama!kaisi hai app?
Wallikum assalam. Mai bilkul theek hu Meri beti kaisi hai.
Mai bhi theek hu mama.
Acha beta Chalo app ja kar change karo phir namaz parho or neechy aa jao hum mil kar lunch karty hai.
G mama Mai bus aati hu.
Yeh keh kar woh sirhiyo ki taraf barhi thi or ik sath do do steps charti apny room mai pohanchi thi darwazza khola or undder gai thi.
Darwazy sy enter hoty hi us ka room beshak shandar tha . Sammy hi us ka bed tha or bed sy thory hi fasly per wall per mirror laga hoa tha bed ky peechy decoration lights thi jo us ny khud hi lagai thi.
Bed ki left side per 2 darwazy thy ik dressing room or dusra washroom.
Bed ky Sammy hi ik seti thi or left side per chota sa carpet tha us ky room ka theme color dark blue or white tha beshak us ka room shandar tha.woh apna bag bed per rakh ker washroom Mai fresh hony gai thi.
.....................................
Wafia Khan Hussain Khan or Amna Hussain Khan ki ikluti beti thi . Hussain Khan
Ik kamyab or mulk ky namwaar business man's my sy ik thy.
Hussain Khan or Amna Hussain Khan ki jaan Wafia Khan Mai basti thi dono ny apni beti ki tarbiyaat Mai koi kasar nahi chori thi us ki har choti sy choti khwahish ko pura kia tha. Likn wafia Khan batameez or zidi hargiz nahi thi . 5 waqt ki namaz parhna us ko bachpan sy hi sikhaya giya tha woh Ghar sy bahir jaty hi skarf ly ti thi . Apna acha or bura janti thi.zindgi Mai sirf ik shaks sy us ko chir thi or woh shaks Zohaib shah khatak tha. Wafia Khan ki sirf ik dost thi Noor Salman
Bachpan sy woh dono dosty thi jab bhi dono sath hoti to bus hasti hi rehti thi. Phir college Mai ik din Noor ko zohaib Nazar aya woh to jaisy pagal hi ho gai thi. Sara din bus zohaib Zohaib karti rehti thi Wafia ko intahi chir char tk thi Zohaib ky nam sy hi likn Noor ki wajah sy bardasht karna parta tha.
.
Noor bhi apny maa baap ki ikloti aulaad thi Noor skarf wagairah to nahi leti thi likn ik Shareef Ghar ki larkiyon ki tarha hi dressing karti thi woh jeans per kurtiyan or sath dupatta liya karti thi Noor ky liye bhi Wafia bhen thi hamesha sath rehny wali bus zohaib ki wajah sy ab in my kabhi kabar behas ho jaya karti thi likn thori der bad woh normal ho gaya karti thi. Noor ky baba Salman afandi or Ayesha salman afandi apni beti sy bohat piyaar karty thy Noor ky baba ik office mai manager thy or mama housewife thi .
.......................................
Wafia fresh ho kar washroom sy nikli thi or sath hi jainamaz becha kar 4 farz ki niyat bandhi thi or namaz churu ki thi. Namaz ky baad us ny Dua ky liye hath uthay thy apni Dua maangi thi phir Noor ky liye mangi thi
Ya Allah Miya Noor ky haq Mai Jo behtar hai woh ki jiye ga us ko bhatakny mat dijiye ga koi bhi galat faisla karny sy rokiye ga.us ky baad us ny Ameen keh mar muh per hath phera tha. Hakikat to yeh thi ky us ka Dil Noor ki wajah sy pershan tha woh janti thi Noor ik jazbati larki hai kuch galat ho na karly apny sath.
Kio ky woh janti thi Zohaib Noor ko nai Mil sakta us jesy selfish larky to pata nai kin larkiyo ky naseeb Mai ho gy likn hakikat kia thi yeh to koi nahi janta tha.
Wafia namaz parh kar neechy gai thi or apni ammi ky sath lunch kia tha.
.......................................
Hope you guys are enjoying
Comments or vote zaroor ki jiye ga kia khiyaal hai app ka. Kia zohaib jaisa larka Noor ko mil paye ga.
Follow me on Instagram Novels by H.R.K
ESTÁS LEYENDO
INTEKAAM (Complete)✅
FantasíaYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...