EPISODE 13

133 11 1
                                    

Woh dono ghari my beth kar chali gai driving seat per Wafia thi jo ky car chala rahi thi or pessenger seat per Noor bethi hoi thi . ghari my beth kar Wafia ko kal wali baat yaad aie to bolna shuru hoi.

Noor tumhy pata hai meri khala aa rahi hai Italy sy.

Achaa tum ny bataya hi nhi akeli ya phir beta bhi aa raha hai?

Nhi beta bhi aa raha hai actually mai Aadi business ky silsaly mai aa raha tha to khala ny kaha mai bhi sath hi aa jati hu vessy bhi 5 saal baad aa rhi hai .

haa yaar bohat miss karty ho gy tum to un ko.

Vesy such batao to itna bhi miss nhi karty yar time hi nhi milta miss karny ka kabhi kabhar phone per baat ho jati hai khala sy.

Bohat hi batmeez ho kaisy keh rahi ho ky miss nhi karti banda formality mai hi keh deta hai ha yaar bohat miss karti hu.

acha dramy na kro ik or baat batao .

ha batao.

meri phupo bhi aa rahi hai apny bachooo y sath .

fitymuh yeh kaisi khabar suna di tum ny sara mood hi kharab kar diya.

yaar mai kia karo jaisy hi un ko pata challa khala aa rahi hai foran kehny lagi ha mai bhi aany ka soch rahi hu akhir mery bhai ka ghar hai.

Wafia ny apni phupoo jaisi acting kar ky bataya tha.

haha vesy tum bohat achi acting kar leti ho apni phupoo ki vesy yeh wohi hai na jin ky 2 bachy hai intahi ajeeb sy. 

Ha beta intahai  awaara hai or beti chalak si hai bohat hi batameez hai pory ghar mai aisy ghumty hai jesy in ka hi to ghar hai or woh Gul meri cheezy aisy istamaal karti hai jaisy us hi ki to hai or woh batameez Gohar intahai lalchi hai sara din meri ghari ly kar ghumta rehta tha ik dafa to thok bhi di thi us ny jahil hai bohat ziada pata hai Gohar matric mai 2 dafa fail hoa tha.

Wakai wafia?

Ha naa to or kia . acha tumhara ghar aa gia hai chalo jao or namaaz yaad sy .

Ha mujhy yaad hai ok Allah hafiz.

Allah hafiz. yeh keh kar Wafia apni ghari ly kar aagy chali gai thi or ghari apny Ghar ky rasty per ly gai thi.

Wafia ko 2 din sy lag raha tha jaisy koi us ki ghari ka peecha kar raha hai kikn abb Wafia ko yakeen hona shuru ho gia tha ky wakai koi ghari us ka peecha kar rahi hai . yeh soch kar wafia ny Ghari ik sunsan rasty ki taraf mor li thi is baat sy bekhbar ky us ky sath kuch bhi ho sakta hai or thora aagy jaa kar ghari sy utar gai thi or darwaaza band kar ky bahir nikal gai thi.yeh dekh kar peechy aty hoe ghari ik dum ruk gai thi orr us my betha banda garbara giya tha. us banday ny apny kaan my lagy hoe headphone mai kuch bola tha agy sy order sunty hi us ny kaha tha

Ok sir. ab us ko apna order pora karna tha.

Wafia ghari sy nkal kar us bandy ki side per gai thi or ghari ki window per knock kiya tha banday ny order ky mutabik ghari ki window neechy ki thi.

G ... koi masla hai app ko madam?

Bahir niklo. wafia ny araam sy kaha tha.

G.. 

mainy kaha bahir niklo .

us bandy ko headphone mai sy order mila tha or woh ghari sy uttar kar neechy aa gia tha.

G.. boly kio roka hai mujhy.woh banda aisy act kar raha tha jaisy kuch hoa hi na ho

Mera peecha kio kar rahy ho.

Excuse me app ko galat fehmi hoi hai mai nhi kar raha hu app ka peecha.

I said why are you following my car. mery swaal ka jwaab do . Is ki baar wafia onchi awaaz mai boli thi

app ko galat lag raha hai .

Mai 2 din sy deekh rahi h jaha meri ghari jaa rahi app peechy peechy follow kar rahy hai kis ky kehny per kar rahy hai boly.

Dekhy app ko misunderstanding hoi ... abhi woh  bol hi raha tha jub Wafia neechy jhuki or apny pao ky pass sy Pistol nikal li. woh Pistol wafia ki personal thi jo ky register thi kio ky Wafia ky baba ky dushman bhi tthy is liye un ki famiky ky har bandy ky pass ik gun zaroor hoti  thi.

woh banda to gun dekh kar dar hi gia tha or bhagny ky liye mura tha ky wafia ny  us ky sar per gun rakh di .

Mainy kaha hai kis ky kehny per kar rahy ho . Wafia is baar chila kar boli thi.

Dekho muhjy normal larki mat samjhna Wafia khan nam hai mera Hussain khan ki iklooti beti hu Gun chalana to mai bachpan sy hi jaanti hu ab to kafi expert ho gai hu ik min lagy ga mujhy tumhy upper pohanchany mai  magar masla pata hai kia mai bekasooro ko nhi marti isliye 5 sec hai foran bolo kis ky kehny per kar rahy ho . bolooooooo. end per Wafia cheekh kar boli thi sath hi us ki nazar us bandy ky kaan mai lagy hoe handfree per gai thi us ny foran us ko utara tha or apny kaan ky pass ly kar gai thi us ko woh awaaz peehchan nany mai sirf 1 sec laga tha.

Ohhh to yeh tum ho Zohaib Shah Khatak . us din wali beazaati ka badla ly rahy ho.sharam nhi atti tumhy larkiyoon per nazar rakhty hoe.

agar mard ho to mery samny aaao peechy sy waar kio kar rahy ho himaat hai to khud mera peecha karo or mery samny aao peechy sy waar buzdil karty hai. abhi to dekho mia tumhary sath karti kia ho. Just wait and watch. Wafia samjh gai thi woh us din k bezaati ka badlla le raha tha.yeh kehty hi wafia ny headphone zameen per phenk diya thy or us bandy ko choor diya tha.woh banda to jaan bachaty hi waha sy bhaag giya tha. or Wafia aa kar apni ghari mai beth gai thi or ghar ki taraf chali gai thi.ub us ko us  ky bary mai kuch sochna tha . woh apny maa baap ko is bary mai nahi batana chahti thi is liye us ny socha tha ky woh un ko kuch nahi batye gi .yeh Wafia ka personal matter tha woh khud handle karna chahti thi is masly ko apni wajah sy apny parents ko disturb nhi karna chahti thi.

__________________________________________________________________

SO KAISI LAGI EPISODE KIA KHIYAAL HAI AAAGY KIA HO GA?

KIA WAFIA KHAN THEEK KAR RAHI HAI YA NAHI.

COMMENTS OR VOTE ZAROOR KI JIYE GA.

FOllOW MY INSTAGRAM ACCOUNT Novels by H.R.K

INTEKAAM (Complete)✅Where stories live. Discover now