EPISODE 17

120 11 1
                                    


Ghari mai mukamal khamoshi thi . Na hi Noor kuch boli thi Na hi Wafia ..

Noor ka ghar aa giya tha or woh chali gai thi. noor Wafia ko us chit ky bary mai batana chahti thi likn Wafia ka mood dekh kar chup ho gi thi Wafia ny bhi us din Zoohaib ky bandy ka us ka peecha karny ky bary mai Noor ko batana tha likn Zohaib ki ajj ki jany wali harkat ky baaad woh bhool gai thi.

............................................

akhir friday ka din bhi guzar giya tha or woh din aa giya tha jis din Wafia ki phpoo ny un ky ghar tashreef ly kar ana tha. Wafia ka to mood kall sy hi kharab tha or upper sy phupoo ki amaad ki wajah sy mood multiply by 2 kharab ho giya tha. Wafia ka dil hi nhi kar raha tha apni  phupoo orr un ky bachoo sy milny ka likn becharii majboor thi. agar na milti to phupoo ny tanny hi dety rehna thy.

..................................

subah sy hi ghar ka har mulazim apna apna kam speed sy anjaam dy raha tha . kitchen sy khanoo ki anny wali smell pory ghar mai pheli hoi thi. har koi apny apny kam mai masroof tha. gardener pani deny mai. maids safai mai or pata nhi kon kkia kar raha tha. wafia siryoon sy utri to samny hi us ki ammi maid ko dant rahi thi wafia un ko dekh kar boli.

Mama app 2 din sy ghar ki safai karwa rahi hai phupoo aa rahi hai koi president of Pakistan nhi aa raha jo itni teyariyaan kar rahi hai app vesy haad hai mama .

Wafia beta mai nahi chahti apki phupoo ko shikayat ka koi mooka mily or abb tak change kio nhi kiya jao change karo phupoo ka plane airport per land ho gia hoa ho ga app ky baba gaye hai.

(phupoo karachi sy aa rahi thi or airport sy aa rahi thi tickets or baki sub intazaam wafia ky baba ny hi karwaya tha. )

achaa........ Mama jaa rahi hu.

wafia siryaan char kar apny kamrey mai chali gai thi or change karny lagi thi.

...............................................

Bahir ghari ka horan hoa to wafia ki ammi bhagny ky andaaz mai ghar ky dakhli darwaazy per khari ho gai . unhoo ny Wafia ko awaaz di likn Wafia kuch nhi boli . wafia ny awaaz sun li thi likn jaan kar kuch nhi boli wafia jaan kar neechy late jana chahti thi.

wafia ki ammi apny bachoo ky sath andar enter hoi sath wafia ky abbu bhi thy .

Assalam o allikum Naila baji.

Arey Walikum assalam kaisi ho tum?

Wafia ki phupoo aisy bol rahi thi jaisy bachpan mai wafia ki ammi or phupoo mil kar logo ky gate ki ghantiyaan baja kar bhaga karty thy. Wafia ki ammi or abbu ko to apny kano per yakeen hi nhi aa raha tha or siryon ky upper khari wafia ko bhi . Phupoo to salam ka jwab bhi aisy diya karti thi jaiy agly bandy per ehsaan kar rahi ho.ajj un ka yeh rawaiyan dekh kar sary hi hiraann thy.

mai theek hu Naila baji app kaisi hai or bachoo app log kaisy ho. wafia ki ammi kush thi un ko laga ky ub naila begum un ky sath theek hi raha kary gilikn insaan ki adaat badalti hai fitraat nhi or jub insaan naila begum jaia ho t adaat bhi nhi badla karti bus aisy log apna faida sochty hai or naila begum ka bhi koi maksaad tha in sub ky peechy.

Arey mai bilkul theek hu.

Assalam o allikum mami hum theek hai app kaisi hai ?

Mai theek hu bacho aao andar aoo.

G chaly.

Naila wafia kaha ahi. Wafia ny jub apni phpoo ki awaaz suni to bohat hi araam mai slow motion mai siryaan utter kar neechy uuttri or phupoo ko salam kiya .

Wallikum assalam  wafia apko nhi pata tha ky mainy anaa hai app neechy late aie ho.

Vesy to wafia ny muskra kar kaha tha likn un ky lehjy ki karwahat ko wafia ny pehchan liya tha

INTEKAAM (Complete)✅Where stories live. Discover now