Subha Wafia college gai to 5 min baad Noor bhi college pochnch gai Wafia ny noor ka chehra dekha to Noor ki ankhy swell hoi hoi thi or red thi
Noor tumhy kia hoa hai tumhari ankhy red kio hai tum roi ho?
Nai. Noor ny muktasar sa jwaab diya tha.
Noor mery sath jhoot mat bolna mujhy batao kia hoa hai sub theek hai?
yaar ajj college ky baad kahi chaly gy phir mai tumhy batao gi.
acha chalo classes leny chalty hai class bus start hony wali hai. Wafia ny apni watch ki tarf dekhty hoe kaha tha .
hmm... chalo.
ajj noor bohat ziada hi khamosh thi or yeh baat wafia ny note ki thi . likn noor sy pochny ka koi faida nhi tha woh kuch na bolti. is liye wafia khamosh hi rahi thi.
aajj bhi unho ny sari classes attend nhi ki thi Wafia ny apny driver ko call kar ky college bulwa lliya tha . or un sy ghari ly kar un ko wapis bhej diya tha .
Noor tum ik kaam karo apni ammi ko batado.mainy batadiya hai amni mama ko.
ha mai message kardeti hu.
us ky baadd Wafia khud ghari drive karky ik Cafe per ruk gai thi or Noor or Wafia dono ghari sy utar kar andar chali gai thi. or ik side wali table per jaa kar beth gai thi.har jagah 2 chairs or sath centre mai 1 table thaor har chair ky peechy artificial plants part thu jis ki wajah sy appko apni chair ky dosri side per bethy log nhi nazar aa rhay thy.
Abb bolo Noor kia hoa hai tumhy? kio roi ho tumm sari raat?
Yaar Wafia mai kia karo tum hi batao?
Mujhy batao to kia hoa hai?
Mama Baba ny meri mangni ki date fix kar di hai.
Kub hai?
3 weeks ky baad.
Oh acha. Wafia ko to samjh hi nhi aa rahi thi ky woh kush ho ya udaas Noor ki shakal dekh kar wafia ko bohat ajeeb sa lag raha tha . Ajj wafia ko Noor per tars aa raha tha.
To abb tum ny kia plan kia hai kia karo gi tum.baat karo gi us sy.
Yaar mai kia kar sakti hu tum batao kia hai mery pass koi chara?bolo Wafia mai kia karo?
noor ki ankhoo mai ik baar phir ansuu aa gai thy.
Pehly tum rona band karo khabar daar jo tum abb roi to mainy marna hai abb tumhy jab dekho rotti hi rehti ho.
Yaar wafia mai kia karo rony ky alawa ? kuch bacha hi nhi hai mery pass. us sy kaisy bat karo woh to dekhta bhi nhi hai.
Noor meri ik baat manogi?
Kia?
Us Rub ky samny jhuk jao woh utha le ga tumhy. tumhy woh girny nhi dy ga ik baar jhuk kar to dekho us ky samny.
Mujhy sharam aati hai wafia.
Kia????? wafia ka to us ka jwaab sun kar muh hi khul gia tha.
Haa wafia mujhy sharam aati hai.
Kis baat ki sharam atti hai tumhy Noor us Rub ky samny jis ny tumhy paida kia jo tumhari shahrug sy bhi ziada kareeb hai tumhy us Rub ky samny sharam kaisy aa sakti hai.
WAfia tumhy pata hai mai bohat kum hi namaz parhti hu ammi kehti hai parha karo likn mai nhi parhti abb bato mai kaisy jhuku us ky samny jub mujhy us ki zaroorat hai woh Rub bhi kahy ga ky apna kaam aya hai to aa kar namzy parhna shuru ho gai hai jub mai bulata tha tub to nhi aati thi.ajj tumhhy meri yaad kaisy aa gai.
Wafia us ka jwaab sun kar chup hi to ho gai thi . Galat thori keh rahi thi Noor kis muh sy jaati woh us Rub ky samny. woh Rub bhi kehta ho ga aj meri zaroorat pari to aa gai.
Insaan ki fitraat hi aisi hai us Rub ki yaaad hi tub aati hai jub hum mushkil mai ho yah humy kuch chahiye ho.
Wafia thori dair sochny ky baad boli thi.
Dekho Noor woh Rub Azeem hai Kareem hai apny bandy ko kabhi akela nhi chorta tum ik baar mafi too mango woh maaf kardy ga. bohat Raheem hai woh Rub tumhy ruswa nhi kary ga. tum ik baar mango to sahi us sy woh dy ga tumhy us Rub per yakeen karo.
Agar meri Dua na Qabool hoi to phir kia ho ga Wafia?
Mausi gunah hai Noor. or agar sachy dil sy mango gi to woh dy ga likn agar us ny phir bhi nhi diya to samjh lena Noor ky woh tumhary naseeb mai hai hi nhi. Samjh jana ky jub naseeb bant raha tha to woh kisi or ky Naseeb mai chala giya tha . apni kismaat per yakeen rakho woh tumhari kismaat mai kuch galat nhi likh sakta . woh Rub to azeem hai apny bandy sy 70 mao sy ziada piyaar karta hai kabhi bhi apny bandy ka naseeb galat nhi likh sakta.
وہ عطا کرے تو شکر اس کا
وہ نہ کرے تو کوی ملال نہیں
میر ے رب کے فیصلے کمال ہے
ان فیصلوں میں کوی ملال نہیں
Wafia ny end per ik sher parha tha .
Wafia ki baato sy Noor khamosh ho gai thi Wafia galat thori keh rahi thi. woh Rub kaisy likh sakta hai apny bandy ka galat naseeb woh to Kareem hai.
Abb meri baat suno ghar ja kar namaz parho or sirf 1-2 namazy nhi parhni 5nch wakt ki namaz parha karo or us sy mafi mango woh maaf kardy ga samjh aie meri baat.ky nhi.
Haa.. aagai vesy tum ik philospher or poet bhi achi bun sakti ho .
G... nhi mujhy koi shok nhi hai philospher banny k or poetry mujhy bohat achi atti hai
ha.. mujhy pata hai ki tum ik poet ho.
haha.. acha abb mai zara bill pay kar ky aatti hu. tum yahi rehna.
To waiter ko bula lo yahi per.
nhi mai dy atti hu bus ik min lagy ga.
achaa theek hai jao.
abhi Wafia bill pay karny gai hi thi jub ik waiter aya or Noor ky pass ik chit rakh kar chala gia . pehly to noor ko laga ky waiter sy galti sy gir gya hai likn us per jub noor ny apna nam dekho to hiraan hi ho gai Noor ny idhar udhar dekha to koi bhi nhi tha jo un ki table ki tarf dekh raha tha.har koi apny apny kaam mai masroof tha.
sath hi Wafia aa gai to Noor ny woh chit apny bag mai daal li or dono ghari mai jaa kar beth gai or apny ghar ki tarf chali gai.
___________________________________________________________________________
SO KIA KHIYAAL HAI WHAT IS GOING TO HAPPEN NEXT???
KIS NY BHEJI HO GI WOH CHIT
COMMENTS OR VOTE ZAROOR KI JIYE GA
FOLLOW MY INSTAGRAM ACCOUNT Novels by H.R.K
ESTÁS LEYENDO
INTEKAAM (Complete)✅
FantasíaYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...