Episode 2

254 14 0
                                    

Sammy hi zohaib apny dost zakriya ky sath khara hoa tha.
Ajj yeh yaha is time per kaisy aagiya.Noor ny Sammy dekhty hoe hi Wafia sy swaal kia tha.
Hosakta hai is ki behn ny bhi aj jaldi jana ho.us ko dafa karo Chalo hum chaly driver uncle aany waly ho gy.
Nai wafi ajj us ky irdgird larkio ka rush kum hai.warna adha college udhar hi ghumta rehta hai aao us at baat kar ky aaty hai.
Noor tum pagal to nai ho.woh nai dy ga jwaab.
Plz wafi.noor ny iltaja ki thi.
Acha Chalo.wafia ny majboor ho kar kahha tha kio ky woh janti thi Noor nai ruky gi.
Noor ny apny kadam zohaib ki taraf barhaiye thy ky achanak us ka kadam larkhraya. Is sy pehly woh girti Wafia ny us ko bazu sy pakra tha.
Kia hoa Noor.
Kuch nai bus pao per kuch chuba tha.
Meri mano rasta badal lo . Abhi bhi wakat hai. Is safar Mai sirf larkhrahat hai.wafia ny. Samjhana chaha tha
Ik dafa kadam rakh liya to manzil pee jaa kar hi dum lo gi.noor ny kaha tha
Munzil la hasil hai Noor.
Mai koshish karo gi hasil karny ki. Noor yeh keh kar phir aagy bhari thi.
Abb woh zohaib ky Sammy khari thi or Wafia us ky sath.likn Wafia ny zohaib ko bus ik nazar dekha tha or nazry pher li thi or apny sar per liya hoa skarf theek karny lagi thi.
H..i zohaib.
Zohaib ny ik nazar us ko dekha tha or phir sath khari Wafia ko Jo apna skarf theek kar Rai thi. Likn zohaib ny Noor ki baat ka jwaab nai diya tha.
Mujhy tum sy baat karni hai zohaib.
Kia hum ik dosry ko janty hai?? Zohaib ny swaal kia tha.
N..nai n..n..ai to. Noor ky lehjy Mai wazeha larkhrahat thi.
To phir. Baat kio karni hai??
Intahai sard lehjy Mai jwaab aya tha.
Wafia ny us ka yeh lehja dekh kar muh my barbarya tha 'Huh sariyal.'
Likn zohaib ky kano Tak us ki awaaz pohanch gai thi.
Woh m..ujhy kehna tha k..y w..oh
Acha zakriya yaar Mai chalta ho zainab aa gai hai Noor ko Kamal tariky sy ignore karty woh Chala giya tha .
Noor to muh khool kar reh gai thi. Sath hi zakriya bhi apni bike per Beth kar Chala giya tha. Noor apni hi dunya Mai thi jab Wafia ki awaaz aie.
Mainy kaha tha na Noor na karo.kuch hath nai aiyega dekh liya kis tarha ignore kar ky giya hai ullu ka patha na hoto. Tumhy pata nai kia pasand hai us my.
Wafia yaar aisy to na kaho.
Tum chup karo or Chalo mery sath driver aa giya hai.wafia ny Noor ka hath pakra tha or us ko apny sath ly gai thi.
Or jaa kar ghari Mai bethaya tha.
Ik dum kisi ny peechy sy un dono ko awaaz di thi.
Us ki awaaz sun mar dono shall reh gai thi.
____________________________
Hope you guys are enjoying
Comment or vote zaroor ki jiye ga.
Follow my insta account Novels_by_H.R.K

INTEKAAM (Complete)✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora