EPISODE 3

206 14 0
                                    

UN DONO NY PEECHY KI TARAF MUR KAR DEKHA TO PEECHY ZOHAIB SHAH APNI ANKHONPER SUNGLASSES LAGAYE KHARA HOA THA.

G..g boliye.noor ny bola tha.

O hello Mr zohaib! App ko manners nai hai aap ko nahi pata larkiyoon ko peechy sy awaazy nai dety.

noor ny us ki baat sun kar us ky kaan ky pass kaha tha

yaar kia keh rahi ho wafia na karo. noor ny wafia ky kaan mai kaha tha.

Tum chup karo Noor. oh hello you mister i am talking to you kio awaaz di hai humy peechy sy ha? wafia ny kisi bhi cheez ka lihaz kiye begair us sy swaal kia tha

Actually mai you know na mai ullu ka patha hu kaha ullu ky pathy bechary school jaty hai jo un ko manners ho.

Noor to bechari sharminda hi hogi thi matlab us ny un ki baaty sun li thi jabky Wafia vesy hi dheet ban kar khari rai thi.

Ha to ullu bolo kia pasla hai??

Oh hello miss! apni language ko theek kary or agar yeh sab app meri attention ky liye kar rahi hai to kuch farak nai parega mujhy.

hahahaha.... mery pait my dard ho raha hai. wafia to hasti hi chali gai thi or noor us ko dekh kar sharminda hoe jaa rahi thi.

wafia chup ho jao.

Noor tum chup karo.and you mister Zohaib Shah khatak . yeh keh kar woh us ki taraf bhari thi.or us ky samny jaa kar khari ho gai thi. or hath bhara kar us ki glasses ko neechy kia tha or us ki ankhoo mai dekh kar boli thi

YOU Mr Zohaib Shah Khatak. mujhy un larkio ki tarha hargiz pat samjhna jo tumhari ik nazar ko tarasti hai mera nam Wafi Khan hai or tum jaisy larky jin ko apni looks or baap ki dolat per fakhar hota hai na un ko ik nazar dekhna bhi pasand nahi karti. ab yeh batao peechy sy awaaz kio di thi???

zohaib to us larki ki himmat dekh kar hi hiraan ho gia tha jabky noor sharminda ho gai thi kio ky us wakt jis area mai woh khary thy waha per rush nahi tha agar college ki larkia yeh scene dekh leti ti heraan hi hojati .

wafia ny yeh sab us ki ankhoo mai dekh kar kaha tha or phir us ki glasses apni ik ungli sy peechy ki thi or wapis apni jagah aa kar noor ky sath khari ho gai thi.

zohaib ka chehra gussy sy laal ho gia tha or woh heraan tha behaad heraan . ajj tak kisi larki ki himaat nai thi ky zohaib shah sy is lehjy mai baat kary or yeh larki is sy pehly woh gussy mai kuch bolta foran noor boli thi

I am so sorry Zohaib. app plz mind mat ki jiye ga.

oye kis cheez ka sorry koi sorry woory nai Ms Zohaib tum isi kabil ho.

wafi tum chup karo.noor ny wafia ko ghoor ty hoe kaha tha.

Tum chup karo Noor and you mister ajj ky baad peechy sy awaaz mat dena samjh ai. or tum Noor ghari mai betho chup karky.

Noot to bechari sharminda ho kar ghari mai beth gai thi.

Wafia ny apni sun glasses nikali kar apni ankhoo per lagai thi ghari ka darwaza khol kar andar beth gai thi or zoor sy darwaza band kia tha.

Zohaib ka to muh hi khul giya tha woh joo us ka ullu ka patha sun kar us ko maza chakhany aya tha kesy us ko wafia ny chup karwaya tha.

sath hi wafia ki ghari chali gai thi . or woh bus dekhta hi reh giya tha.us ny zeery lab us ka nam dohray atha

Wafia Khan dekh lo ga tumhy to mai.

or jaa kar apni ghari mai beth giya tha.

kia hoa bhai. zohaib ki behn zainab boli thi.

kuch nahi zainab chalo chally.

us ny apny gussa zabt kia tha abhi us ko us larki ka bhi dimag theek karna tha.

_______________________________________________________________________

hope you guys enjoy the episode abhi bohat maza any wala hai agy parhty rehiye ga.

dont forget to commenyand vote

Follow my instagram account Novels by H.R.K

INTEKAAM (Complete)✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora