Episode 23

109 13 1
                                    

Wafia fresh ho kar neechy aye to us ki ammi table set karwa rahi thi Wafia  ny jaa kar apni ammi ky sath table set karwany mai madaad karwai or thori deer baad sary dining table per beth kar dinner kar rahy thy jub Wafia  ky abbu us ki ammi sy boly

kal kitny bajy ki flight hai aadi wagairah ki??

Hmm... kal 9 bajy jahaaz land ho jaye ga. 

Oh acha to kitny bajy nikalna hai.

Hum log 8:30 bajy tak nikal jaye gy airport pochanchty hoe bhi kafi deer lag jati hai.

hmm... theek hai Wafia beta app bhi teyaar rehna time per.

G baba app tension na ly.

phupoo jo itni deer dy khamosh thi akhir bol pari

kia matlab kkal tum sub jao gy?

G appi mai ny amna ( Wafia  ki mama ) ny or Wafia ny jana hai leny.

Achaa vesy mujhy to koi leny nhi aya tha swaye mery bhai ky . phupoo boli thi phupoo ki yeh baat sunty hi Wafia ki ammi or baba khamosh ho gaye thy jub ky Wafia  ik dum boli

App kon sa 5 saal baad aarahi hai apny bhaai ky ghar. Wafia ny ik baar phir bhai ko khench kar bola tha.

Wafia ki yeh baat sunty hi dinning table per mukamil khamoshi chaa gaye thi jub ky Wafia ki yeh baat sun karr us ki ammi ny us ko ik achi khasi ghori sy nawaza tha jis ko WAfia ny bilkull hi ignore maraa tha.

Sub dinner karky apny apny kamry mai chaly gaye thy .

.............................

Wafia ny raat ko apny kamry mai sari shopping waly shopers mangwa  liye thy or sub ko bohat decent tariky sy pack kar diya tha. Abhi Wafia  akhiri gift per tape laga rahi thi jub us ki ammi us  ky kamry mai dakhil hoe thi. Wafia apmny kaam mai itni busy thi ky us  ko pata hi nhi chala ky us ki ammi kamry mai hai. us ny akhiri gift bhi pack kar diya Wafia gifts utha kar un ko rakhny lagi thi jub us ki nazar apni ammi per gaye

Mama app kub aye?

bus abhi aye hu wafia idhar aao mujhy baat karni hai .

G mama boly.Shayad wafia janti thi unho ny kia baat karni hai.

Dekho Wafia app apni phupoo sy aisy baat kio karti ho.  mainy app  ki tarbiyaat aisi to nhi ki beta.

Mama app bhi to dekhy na phupoo sara din kaisy baat karti hai or appsy to baat hi nhi karti or agar kary bhi to tans karti hai. 

likn Wafia yeh galat hai.

I am sorry mama but mai un ka yeh behaviour bardasht nhi kar sakti.

Acha ubb ainnda sy dhiyaan rakhna . mai nhi chahti ky koi mjhy ya app ky baba ko apki phupoo koi baaty sunaye.

G mama mai ainda dhiyaan karo  gi ky bilawaja un sy behas nhi karo acha yeh gifts app apny room mai ly gaye gi ya mai apny pass rakh lu.

is sy pehly wafia ki ammi us ko or lecture deti wafia ny baat ko badal diya tha.

Is ko app apny pass hi sumhal  lo jub un ko deny ho gy to mai app ko bata du gi app mujhy dy dena. 

Hmm... theek hai abb app ja kar so jaye warna subha uthna mushkil ho jaye ga.

Mai bus jaa rahi hu acha yeh sub sumbhal lena or time sy soo jana.

G mama app tension na ly or jaa kar so jaye.

shaba khair .

shaba khair mama .

us ky baad amna begum waha sy chali gaye thi.

wafia ny sub kuch sambhala tha apny kal waly kapry nikaly thy or alarm set kar ky soo gaye thi.

.........................

Subha Wafia ka alarm bolna churu hoa tha to woh uth gaye thi or jaa kar change kar ky aa gaye thi .or neecchy chali gae thi neechy us ky baba pehly sy hi tiyaar bethy thy .

subha bakhair baba.

subha bakhair beta tiyaar ho gaye ho app ? Wafia ky abbhu nhy shafkat sy swaal pocha tha.

G baba tiyaar hu chaly .

Ha beta bus chalty hai. apki ammi aa gaye.

Achaa... 

5 min baad us ki ammi bhi aa gaye thhi Amna begum ky chehry sy khushi saaf wazeah thi akhir ko behn 5 saal baad aa rahi thi mazak thori tha.

Subha bakhair mama .

subha bakhair beta .

Chaly mama .

Beta woh kuch kha lo bhook to nhi lag rahi.

Oho mama abhi kon sa time hai nashty ka bus baba ny chai pee li hai na kafi hai.

chalo sary chaly. Wafia ky abbu boly thy.

 G baba woh phupoo uthi nhi kal to keh rahi thi ky un ki neend kafi kum hai .

Nhi woh nhi uthi chalo nikly .

Hm.. baba ap  ghari nikaly mai bus aa rahi hu.

ye keh kar wafia oper ki tarf bhagi thi or apna room lock karky aagaye thi yeh sirf ehtiyaatan kia tha room to lock woh log pehly bhi karty thy kio ky ghar per kafi sary mulazim hoty thy. Wafia kii ammi bhi apna kamra lock kar ky hi gaye thi

Wafia us ky baad neechy chali gaye or jaa kar ghari mai beth gaye un ki ghari ky peechy bhi ik ghari thi jis mai un ka hi driver tha .

Ghari airport ki tarf rawa dwa thi .  

.................................

Woh log airport per time per hi pochanchy thy un ky pochanchty hi 5 min baad khala wagairah bhi bahir aagye thy sub ny un sy salam kia tha or amna begum to aadi ko piyaar hi ki jaa rahi thi or udhar sy Laiba begum Wafia ko piyaar ki jaa rahi thi.

Aadi bila shuba handsome tha .

grey over coat ky neechy black hi pent or shirt pehny hatho mai black gloves pehny clean shave ky sath bilashuba  woh ik haseen insaan tha .

Wafia ny Aadi ko salam kiya tha jis ka jwaab aadi ny khush dili sy diya tha.

un ky peechy hi ik banda  airport wali troly mai un ky bags raky khara hoa tha.

us ky baad woh log jaa kar ghari mai beth gaye or saman bhi rakh liya Aadi or Laiba begum dosri ghari mai driver ky sath thy jo ky un ki apni choice thi .

ub ghari apni manzil ki tarf rwa dwa thi .

________________________________________

SO KAISI LAGI APP LOGO KO EPISODE???
COMMENTS AND VOTE ZAROOR KI JIYE GA
FOLLOW MY INStAGRAM ACCOUNT Novels bt H.R.K





INTEKAAM (Complete)✅Where stories live. Discover now