EPISODE 24

118 11 1
                                    

Noor ghari mai aa kar beth gaye thi . sath hi imran bola tha.

Assalam o allikum Kaisi ho Noor ?

Wallikum assalam mai bilkul theek app ?

mai bhi bilkul theek hu. Imran bat cheet bhi kar raha tha sath sath car bhi drive kar raha tha. 

Imran haseen nhi tha bus theek tha. Us mai koi bhi aisi cheez nhi thi jis sy koi us sy impress hota. na hi kisi kisam ki koi attraction thi . ik amm sa dikhny wala larka.

Noor ka ghar kio ky mall sy ziada dur nhi tha is liye woh jaldi hi pohanch gaye thy un ka baki ka rasta bilkul khamoshi sy guzra tha jis ki wajah Noor thi .

Woh dono ghari sy uter kar andaar chaly gaye . or ik shop mai ghus gaye. Noor bilul hi mary hoe dil sy dresses select kar rahi thi . us ko koi bhi intrest nhi tha apni mangni ki shopping imran ky sath karny ka.

abhi Noor dresses dekh hi rahi thi jub Imran ik dress ly kar aya .

Yeh kaisa hai Noor.

Nhi is ka color nhi acha. Noor imran ka laya hoa har dress hi reject kar deti thi kisi ka color nhi acha kisi ka design nhi acha agla dress jitna bhi khubsurat ho Noor bus reject kar deti thi.

thori deer baad Noor ny ik dress kharid liya tha kio ky ub us koo bhook lag rahi thi.

Dress piyaara tha blue color ki maxi thi jis per golden kaam hoa hoa tha. bus ring reh gaye thi or shoes bus Noor jald sy jald apny ghar jana chahti thi likn pehly khana khany ky liye woh log Usi mall ky food court mai chaly gaye thy noor ny apna order diya tha or udhar hi khary ho kar order recieve kiya tha . ub woh log ik table per aa kar beth gaye thy jub imran bola.

Noor kia tum khush ho is rishty sy.

Noor ko samjh hi nhi aya ky kia kahy majboran jhoot bolna para us ko

Hm.. kio?

Noor ny bus itna hi kaha tha.

Nhi woh actually mujhy laga ky tum is rishty sy khush nhi ho is liye ;pocha.

Nhi aisa nhi hai . Noor ny zabardasti muskaraty hoe kaha tha warna us ka dil to kar raha tha ky bol dy ky nhi mai khush nhi hu. but but but majbori ny ik baar phir noor sy jhoot blwa liya tha.

..................

unho ny khana khaya or Noor ny apni baki ki shopping jaldi jaldi ki thi end per woh ring ka order dy aye thy jo ky 2 din baad mil jani thi. noor nyh to imran ko keh diya tha ky woh ly ly baad mai is sy pehy ky woh kehta ky hum dobara aye gy ring leny.

Ubb noor bus apny ghar jana chati thi

Chaly sub ho giya hhai ub ghar chor dy mujhy .

Itni jaldi kio?

woh mai thak gai hu app chor aye.

Acha chalo theek hai chalo chaly.

is ky baad woh shopping bags ghari mai rakhty hoe aagy aa kar beth gaye thy wapsi per bhi dono ky beech kuch khaas baat nhi hoi thi . 

Imran ny Noor ko Ghar per drop kiya tha or chala giya tha .

Noor ny to shukar aadda kia tha warna yheh time us ny jaisy spend kia tha yeh sirf Noor hi jantti thi .

Ghar aa kar us ny apni sari shopping apni ammi ko dekhai thi or apny kamry mai chali gaye thi.

_______________________________

SO KAiSI LAGI EPISODE?

EPISODE SHORT THI AGLI INSHALLAH  LAMBI HO GI

COMMENTS OR VOTE ZAROOR KI JIYE GA

FOLLOW MHY INSTAGRAM ACCOUNT Novels by H.R.K

INTEKAAM (Complete)✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang