Noor subha jaldi uth gai thi warna aagy to us ki ammi aaa kar us ko uthaya karti thi. noor uth kar washroom mai chali gai kapry badal kar aiye or bahir chali gai bahir us ky ammi abbu nashta kar rahy thy. noor un ko ignore karty hoe bahir nikal gai or rikshy mai beth kar college chali gai .
college pohnch kar us ko samny hi wafia nazar aa gai. woh bhaag kar wafia ky paas jaa rahi thi jab wafia ny us ko dekha or boli
Allah hi khair kary ajj noor itni jaldi kaisy pohnchh gai.
abhi wafia bol hi rahi thi jub noor us ky galy lag gai. wafia to pershan ho gai thi.
noor kia hoa hai tum roo kio rahi ho?
noor kuch nahi boli thi.
noor tum mujhy batao mai pershaan ho rahi hu kia hoa hai noor?
noor ko us ny peechy kia tha or us sy poocha tha. noor ka chehra ansuu sy bhara hoa tha.
acha..... tum chup to karo aao hum canteen per chalty hai kuch khaoo tum ny nashta kia hai?
noor nai naa mai gardaan hi lai thi.
chalo chaly.
yeh keh kar wafia noor ky sath canteen per gai thi or us ko nashta karwaya tha.
abb batao kia hoa hai kio roo rahi thi tum noor?
noor ny us ko sara kuch bataya tha jo kuch bhi kal hoa tha.
noor itna kuch ho giya or tumm mujhy ab bata rahi ho.
yaar mai kia karo wafia mujhy nahi karni us Imran sy shaadi plz wafia kuch karo.
noor likn kia masla hai imran sy kio nahi karni tum ny shaadi?
wafia tum janti ho mujhy zohaib pasand hai.
kia....
wafia ka to muh hi khul giya tha woh to samjh rahi thi ky noor aisy hi pasand karti hai us ko kiya pata tha noor itna agy ka plan kar ky bethi hoi hai.
noor yeh tum kia keh rahi ho?.
kia matlab tumhy to pata hai wafia phir tum aisy kio keh rahi ho.
noor tum nny mujhy kabhi yeh nanhi bataya keh tum us sy shaadi karna chahti ho.
to abb bataya diya na.
noor aisy mat karo apny sath kuch hath nahi aiyega plz noor ruk jao tumhy khuda ka vasta hai.
wafia ny kafi der noor ko samjhaya tha. end per wafia ny kaha
acha.. ton phir kia zohaib ny aisa kabhi kuch kaha ky woh tumhy pasand karta hai us ny to kabhi tum sy kuch bhi nahi kaha chor do noor na karo apny sath yeh ziyaadti.
mai kia karo wafia phir batao tum hi batao mai kia karo?
tum aisa karo imran sy mangni karo zohaib ko bhool jao.
aisa nahi ho sakta wafia agar kisi nai mujhy presurize kia to mai kuch bohat bura kar lo gi apny sath yaad rakhna tum.
axha tum bakwaas na karo. wafia wakai us ki is dhamki sy dar gai thii woh janti thi noor jo keh rahi hai kar bhi ly gi ab us ko kisi bhi tarha noor ko raazi karna tha.
acha meri baat suno noor ik kaam karo tum imran sy maangi karlo or zoahib sy bhi baat karny ki koshish karo agar woh man giya toh tum mangni tor dena theek hai. is wakat wafia ko jo samjh aya woh bol gai kio ky woh noor ko koi bhi galat faisla karny sy rookna chahti thi wafia ko nahi pata tha noor ky dimaag mai kia chal raha tha .
ha.. yeh theek hai mai ajj hi zohaib sy baat karny ki koshish karti hu.
wafia to sard aahh bhar kar hi reh gai thi woh noor salman ko sab samjha sakti thi swaye zohaib shah ky bary mai woh noor sy sub kuch manwa sakti thi swaye zohaib ky bary mai yaha noor kisi ki nhi sunti thi.
acha abb utho class ly ty hai agy hi ik classs miss ho gai hai.
chalo chaly.
is ky baad dono ny apni sari classes li thi likn noor class mai sirf physically presant thi mentally woh soch rahi thi ky zohaib sy kaisy baat kary
wafia bhi classes ky darmayaan sahi sy lectures nahi samj pai thi woh noor ky bary mai soch rahi thi ky noor ko kaisy samjhaye.
ajj unho ny sari classes attend ki thi likn samjhi ik bhi nahi thi noor apny ghar jaldi nahi jana chahti thi.
sari classes leny ky baad woh dono akhir ghar gai thi kio ky abb kuch bacha hi nahi tha college mai karny ko noor ny college ky bahir dekha to zohaib nahi tha shayad ajj zohaib ki behn (zainab) chali gai thi woh wafia ky driver ky sath ghar chali gai thi. gharfi mai woh dono khamosh thi dono apni apni socho mai guum thi. jab drivver bola
noor beta app ka ghar aa giya hai .
noor wafia ko kkhuda hafiz keh kar andar chali gai or wafia apny ghar ki tarf chali gai.
_______________________________________________________________________________
KAISI LAGI YEH WALI EPISODE APP LOGO KO.
COMMENTS OR VOTE ZAROOR KI JIYE GA
FOLLOW MY INSTAGRAM ACCOUNT Novel by H.R.K
KAMU SEDANG MEMBACA
INTEKAAM (Complete)✅
FantasiYeh kahani hai aisi larki ki Jo ik larky ky liye sub kuch khony ko tiyaar hoti hai woh apna har hasil kho deti hai sirf ik la hasil ky peechy Jo logo ky samjhany ky bawajood nhi samjhti or apno ka maan or itabaar kho deti hai . . . . yeh kahai hai...