Part 2

205 7 2
                                    

-halihoo-köszönök be a csoportba.
Senki nem válaszol nekem vissza csak folytatják a spamelést.
-most ez komoly?? Hahooo- kezdek kiakadni.
-ohh szioo molly- írja végre Hannah- gyere privibe ok?
-oksa

-mi ez a spammeles a csopiban?- kérdezem
-a fiuk azzal szórakoztak miutan elmentel hogy milyen jo lenne teged csesztetni egy kicsit.
-na szuper.. xD
-akkor en megyek es lecsititom oket, addig nyugodtan nemitsd le a telod ;>
-oksii, majd akkor holnap a sulibann!
-jajaaa szioo Mol
-cya Hannah

Letettem a telefonom az éjjeliszekrényemre. Kényelmesen elhelyezkedtem az ágyamban és behunytam a szemem. Pár perc után viszont ki is nyitottam. Nem bírok aludni. Szuper...-mondam magamnak- akkor irány le..
Nagy nehezen felkaptam magamra a mamuszom és már slattyogtam is le az emeletről. Tudni kell rólam hogy ha nem bírtam elaludni, mindig lejöttem és vagy Tv-t néztem vagy éppen a hűtőben kutattam valami élelem után.

Ez most sem volt máshogy. Amint beértem a konyhába rögtön a hűtőhöz siettem és meg is tálaltam benne egy kisebb adag vaníliás fagylaltot. Kikotortam a fiókból és kanalat és a fagyi társaságában a nappaliba sasszéztam. Leültem a kanapéra és a távirányító felé nyúltam. A szemeim akarva-akaratlanul az ablakra tévedt ahol...

...megint az a két furcsa alak volt. Nagyon megijedtem amint észre vettem őket, de közülük a kisebbnek tűnő is, mert amint meglátta hogy vele szemezek rögtön visszább is húzódott. De a magasabbik, ő csak ott állt továbbra is, nem zavartatta magát és végig engem figyelt. Kissé megijedtem amikor az íriszeim találkoztak az ő szürkés kékes szemével. Tekintete nyugodt volt, az enyém annál feszültebb.  Nem rajzolódott ki egyikőjüknek sem az arcuk a sötétből és ebből még az is rátett egy lapáttal, hogy valami kapucni szerűség volt a fejükön.

A szürkés szemű végig az ablakon keresztül vizslatott szemeivel, mire én már csak arra lettem figyelmes hogy a  fagyim a kezemből a földön végezte.

Összerezzentem a csapódás hangja hallatán de a két alak még mindig nem távolodott el a lakás közeléből.

Fogtam magam és felvettem a fagyit, ami egy kissé kifolyt a szőnyegre, de nem törődtem vele. Egy furcsa hangra lettem figyelmes, felnéztem de nem láttam semmi különöset. Fejem az ablak felé fordítottam, de a két alakot már nem tálaltam ott.

Megrémültem de egyben meg is könnyebbültem hogy végre nem az ablakomon keresztül nézegetnek befelé.

A fagylaltos dobozt a nappaliban levő kisasztalra helyeztem majd a konyhába siettem pár papírtörlőért. Felőröltem a kiömlött fagyit amennyire csak lehetett. Majd újra visszaültem a kanapéra és ismét a távirányító felé nyúltam, de már nagyon nem volt kedvem tv-t nézni
Ezért gyorsan befaltam még pár kanállal a fagyimból majd mindent visszaraktam a helyére.

Felsiettem az emeletre, be a szobámba és le az ágyamra. Gondolkodni kezdem... azon a két alakon... hogy mit csináltak az utcában korábban... mit akarnak tőlem... mit csináltak az én házamnál? Ez a rengeteg kérdés száguldott a fejemben amitől gyorsan el is nyomott az álom.

A nap lágy sugaraira keltem amik az ablakomon szűrődtek be.
Rápillantottam az órámra és rájöttem hogy sajnos ideje lenne felkelnem, ugyanis egy óra múlva abba a nyamvadt iskolában kell punnyadnom.

A szekrényem elé ugrottam, és felkaptam a mai outfitem a kezembe, majd rohantam is a fürdőmbe. Ott gyorsan beálltam a zuhany alá és utánna  fogat mostam. Felöltöztem és már úton is voltam lefelé a konyhába.

- Jóreggelt kicsim, hogy aludtál?
- Szia anyu, egész jól.
- Örülök. Itt van a mai uzsid-nyomott a kezembe egy teli tartalmú zacskót.
- Kösziii-vettem el az ebédem majd megöleltem anyukámat.
-Na és van valami fontosabb programod mára?-kérdezett napomról.
- Hát nagyon nem... Majd suli után elmegyünk Dan-hez a srácokkal de ennyi, semmi komolyabb-mosolyogtam rá.
- Rendben kincsem. Én ma este hétig dolgozok, apa pedig... hát szintén sokáig-válaszolt őszintén.
- Szokásos-mormogtam magam elé.-akkor szerintem én megyek is-pillantottam az órára.
- Okés.

Felsiettem a telefonomért és a táskámért és megindultam az előszobába. Felvettem a cipőm és megmarkoltam a polcról a fülesem. - Szia anyu!-kiáltottam vissza neki majd kiléptem az ajtón.









Na hát itt is van a második rész😁😉🙂 remélem tetszett, ne aggódjatok, ahogy ígértem,a 5. részben Draco is bejön a képbe 😏

Ui.: előre is bocsi a helyesírási hibákért 😉🍏
      
                                           ~E

Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]Where stories live. Discover now