Part 17

61 6 0
                                    

"Még egy jó ideig nevetgéltünk és beszélgettünk Catlyn-nel majd valaki csak úgy berontott az ajtón."

Leila volt az.

-Uuu szia Leila. -köszönt neki Catlyn.
-Ehh. -"mondta" és be is rohant a fürdőbe.
-Hát ez fura. -nézett a fürdőajtó felé.
-Biztos megzavarták olvasás közben-nevettem egyet.
-Jahh, biztos -kuncogott egyet majd telefonjáért nyúlt- jaj már lassan kettő óra. Nem megyünk ebédelni?
-Ja az ilyenkor van? Persze.-mondtam.  Kissé éhes voltam már, szóval pont jókor szólt.
-Leila, elmegyünk ebédelni! -kiáltott egyet Catlyn a fürdő irányába.
Választ nem kaptunk, csodák csodájára.

Felértünk a nagy terembe, és be is mentünk. Nem voltak olyan sokan, minden asztalnál kb. csak 20-an ültek. Mi is leültünk és meglegeltettük a szemünket az asztalon sorakozó rengeteg mennyiségű kaján. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Huhh jó nagy ez a suli...-dőlök le az ágyamra. Végre. Jó hosszú nap volt ez.
Beosztottak a házamba, megismertem a fél Mardekáros csoportot, teleettük magunkat Catlyn-nel, sétáltunk egy bazi nagyot a tó körül... igen, tó körül. Itt még az is van!!! Aztán meg a fél sulit jártuk be...

-Jahh, a felét meg még nem is láttad...-kacagott egyet Catlyn.
-És amúgy Leila most merre is van?-kérdeztem.
-Hát, könyvtár... valszeg. -nevetgélt tovább Catlyn.
-Ja, biztos. Akkor én el is megyek fürödni.-jelentettem ki.
-Oksa.-biccentett Catlyn.

Kivettem a pizsomám és a törülközőm a szekrényből és betipegtem a fürdőbe.
Lehámoztam magamról a ruháim és beálltam a zuhanyzóba. Nem volt kedvem a kádban ázni, már túl fáradt vagyok ehez...
Nagyon jó érzés volt végre egy rendeset fürödni.

Jól megmosakodtam, még hajat is mostam és utána megtörölköztem.
Belebújtam a pizsimbe és a csaphoz álltam. Gyorsan fogat is mostam. Közben észrevettem egy kis krémes tégelyt. Totál olyan amit én otthon használtam. Hát akkor már miért ne, gondoltam és bekentem vele az arcom. Mármint a krémmel.

Halkan kibattyogtam a fürdőből, mert ahogy észrevettem, Catlyn már az igazak álmát aludta.

Befeküdtem én is az ágyamba, miután eloltottam az összes villanyt és lehunytam a szemem...

...majd egyszer csak hangos léptekre leszek figyelmes. Két ember közeledik. Kimászkál ilyenkor kint? Kábé vagy 11 óra. De mindegy.

Majd kivágódik az ajtó, és egy erős alkohol szag csapja meg az orrom. Két sötét alakot látok, teljesen egymásba akaszkodva, akik...  nyalják-falják egymást.

Ilyedten kapcsoltam fel az éjjeliszekrényemen a lámpát.
Leila és... Blaise?

-Mi a f...-
-Úristen kapcsold már le! -rivall rám Leila.
-Mit csináltok itt ilyen későn?!-kérdezem felháborodva. Én tudom azt hogy itt már mindenki olyan nagygyerek, de akkor is. Az embernek pihenésre van szüksége!

-Jajj nézd csak már ki az... -mutogat felém Zabini.
-Bajod van? -kérdezem harsányan.
-Nekem? Sok! -vigyorog- példának az hogy miért vagy abban az ágyban, ahol mi szoktunk-...
-CSITT! -kiált őt túl Leila.
-Mivan?! Mit szoktatok itt ebben az ágyban csinálni. -kérdezem idegesen a kis párocskától.
-Mi? Sok mindent... -húzza gúnyosabb vigyorra a száját Zabini.
-Jézusom...-ugrok fel gyorsan az ágyból és odasietek Catlyn-hez.

-Cat, Cat... kelj fel! -rázogatom meg óvatosan.
-Mhmmm, mi vannn??? -kérdezi nyűgösen, ki sem nyitva a szemét.
-Kelj fel! -utasítom neki, mire kinyitja a szemeit és realizálja a helyzetet.

Egymásba akaszkodó Blaise-Leila páros, alkoholszag, egy mérges Molly, és egy felkapcsolt lámpa.

-Jesszus már megint Leila? Most komolyan?! -akad ki ő is. Mégis mi van? Mi az hogy már megint?

-Jajj nyugi van szentecske... -forgatja meg a szemeit a csaj.
-Nincs nyugi. Lebeszéltük. Vagy nála, vagy sehol. Én többet nem foglak titeket hallgatni, és most hogy van egy új szobatársunk, jó lenne ha elmennétek máshova. Vagy hanyagoljátok a találkáitokat. -mondja Cat. Na jó én már teljesen nem értem mi van itt.

Kérdőn nézek Cat szemei és Leilái közt. Majd Zabinire pillantok, aki láthatóan élvezi a helyzetet. Erősen gúnyosan nézek rá, ösztönözve őt, hogy húzzon már el, és vigye a kis társát is.

-Ne nézz rám, nálam ott van Crack meg Monstro. -teszi fel kezeit.
-Nem érdekel. Biztos örülnek majd egy kis ingyen pornónak...-vigyorog Cat, és ezen a beszólásán én is mosolygok.
-Ugh, ezek kibírhatatlanok. -mondja Leila és megindul Zabinivel az ajtó felé.
Végre.

-Gyere, hagyjuk ezeket. Menjünk a...-majd becsukta az ajtót.

Catlynből és belőlem hangos kacagás tört ki. Már a fejem fogtam a végére. Mikor végre abba tudtuk hagyni a nevtést, előtörtek a kérdések újra.

Mégis mi volt ez?

Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]Where stories live. Discover now