Part 8

120 7 2
                                    

"Erőt kaptam magamon és úgy döntöttem kimegyek a szobából és megpróbálok megszökni de ezután csak valami fura szavakat hallottam meg a hátam mögött és rögtön a levegőbe emelkedtem, el az ajtótól, Harry pedig becsukta azt."

-Naaa kislány, csak nem szökni próbálsz? -nézett rám Malfoy, miközben én már olyan magasan lebegtem, hogy akár a plafont is megfoghattam volna.
-Te-tegyél le...-mondtam halkan, de épp elég hangerővel, hogy ők is meghallják.

Tudni kell rólam, hogy nagyon nagyon nagyon tériszonyos vagyok. Soha nem mertem felülni ilyen óriáskerekekre, hullámvasutakra, és a legfőképpen repülőkre... de én nem csak szimplán tériszonyos voltam, hanem féltem is ezektől a dolgoktól.
És ennek az az oka, hogy még kislány koromban, kábé 5-6 évesen anyáék elmentek bevásárolni, mondták hogy most nem ér rá senki hogy vigyázzon rám, dehát a Molly már "nagykislány" és tud magára vigyázni.

El is mentek és én pedig unalmamba megtaláltam azt a fekete cuccot amivel anya mindig bekapcsolja a Tv-t. Ugye én itt még nem tudtam hogy ez lenne a távirányító.

Elkezdtem nyomogatni a gombokat és meglepetésemre be is kapcsolt a Tv. És beindult egy film. A lényege az volt hogy egy csávó a repülőn ült és aztán meghallott egy fura hangot és észre vette hogy zuhannak. Bement a pilótához de őket meg már megölték. Így nem tudott mit tenni, lezuhantak a géppel. Később a filmben mutatták, hogy teroristák okozták mindezt. És még egy lapáttal az is rátett, hogy egy vidámparkban csak így egy random sétáló embert lelőttek. Aznap nem is tudtam elaludni rendesen, de a szüleim a mai napig nem tudják, hogy én megnéztem azt a filmet.
Na de vissza a jelenhez.

-E-engedj el...-halkult el a hangom.
-Oké, Draco, szerintem mostmár lerakhatod -állt mellém Harry.
-Chhh, és ha nekem nincs kedvem? És ha én egész nap így akarlak tartani? Na akkor?

Nem mondtam semmit. Egyre rosszabbul éreztem magam. Elég fura volt egy szoba legtetején lebegni csak úgy.

Draco észrevette, hogy amint lenézek rögtön próbálok másfelé pillantani, és ő ezért csak még magasabbra repített. Ott lebegtem vízszintesen, és a hátam már a plafont súrolta.

-Csak nem tériszonyos valaki? Huhh?-nézett felém.
-D-de az vagyok -válaszoltam félénken.
Ezután kínos csend következett.

Majd egy számomra ismerős hang törte azt meg.

-Mi volt ez? -nézett Malfoy Harry-re.
-Fogalmam sincs...- válaszolt őszintén.

Én magamba örültem, mivel tudtam, hogy ez a telefonom lesz ami ott lapul a táskámban, az ágy mellett... pici magabiztosságot adott. De várjunk, ezek komolyan nem ismerik fel egy telefon hangját? Na mindegy is.

-Te is hallottad? -most engem pásztázott szemeivel.
-Aha -itt elmosolyodtam- ha leengedsz el is mondom, sőt meg is mutatom mi volt az.
-Ughh muglik...
Most komolyan, megint ezzel a hülyeséggel jön?
-Jó, de akkor sem szöksz el -tette hozzá.
Válaszképp bólintottam. Ő meg lassan leengedett az ágyra.
Én felkeltem onnan, a táskámért nyúltam és kikotortam a telefonom. Persze megint a legalján volt. Mint mindig.

Előhúztam és megnéztem rajta, hogy ki üzent. Az öt jómadár volt, valaki beküldött valami videót a csoportba.

-Mi az? -kérdezte Malfoy.
-Óóóh, hogy ez? -mutattam a telefonra- ez kérlek szépen egy Samsung Galaxy J3 2017-es verzió.

Pont erre a reakcióra számítottam. Semmi. Vagyis, csak állt, bambult, és értetlenkedett, hogy az előbb mégis milyen szavakat használtam. Lemerem fogadni hogy az előző mondatomból annyit értett meg, hogy 2017.

-Tehát mi az? -kérdezte újra türelmetlenül.
-Egy telefon, te bamba. Komolyan nem tudod mi az a telefon? Ne csináld már...
-Ja, biztos valami mugli cucc. Mint a tévé vagy mi az.
-Hát én nem tudom milyen mugliról beszélsz egyfolytában, jó lenne ha beavatnál.
-A mugli azt jelenti, hogy varázstalan ember, azaz a ti fajtátok.
-Óh az én életem csupa varázs és vidámság -vágtam oda szarkasztikusan.
-És gondolom az ott a kezedben szintén egy mugli cucc.
-Telefonnak hívják -forgattam a szemeim.
-Szóval... nagyon eltértünk a tárgytól. Te mostantól ide fogsz járni. Érthető?
-Ezt már ötszázszor elmondtátok. Más egyéb óhaj-sóhaj amit végre hajtsak a két úr számára? -néztem rájuk olyan szúrós tekintettel, hogy ölni lehetett volna vele.

Malfoy odament egy ágy melletti szekrényhez és kinyitotta a fiókját. Egy kis borítékot húzott ki belőle, egy nagy piros pecséttel a közepén. Felém fordult, és a kezembe nyomta.

-Nyisd ki és olvasd el.
-Oké.

Úgy is tettem. A levél dióhéjban arról szólt, hogy én, Molly Parker, felvételt nyeretem a Roxfortba és hogy itt fogok tanulni. Vannak valami házak. Meg hogy el kell mennem a könyveimet beszerezni majd meg ilyenek.

-Ühm... és ezeket a könyveket mikor is kapom meg? Meg ha jól látom akkor itt kéne aludnom, de nálam csak egy tesi zsák van és az nem elég egy egész tanévre! -fakadtam ki. Hogy őszinte legyek már a sírás kerülgetett. Mit kezdek én itt egy egész éven át?

-Mindent a maga idejében... de ha annyira kiváncsi vagy, akkor ott vannak a szekrényben a könyveid.
-Rohadtul nem érdekel ez most. Mi lesz a szüleimmel? Haa? Mit fognak hinni? Haza kell mennem hogy beszéljek velük. Mert ez így nem lesz jó, hogy csak így eltűnök, és a tanév végén visszaállítok azzal, hogy anya apa nézzétek, varázslóiskolába jártam, csak nem tudtam írni nektem mert kurvára nem volt térerő!!!
-Milyen térerő? Mivan? Mindegy, nem ez a lényeg jelen pillanatban. Jajj tényleg, ruhákat is majd be kell szerezzünk.
-Na és mégis hogyan? Huh?
-Hát megyünk a boltba. Gyorsan mert egy óra múlva bezár.

Mivan?! Ez most komolyan vásárolni akar vinni? De hát még pénz sincs nálam. Kurvára nem értem mi folyik itt... de hát végülis belementem. Egy kis nézelődés a ruhaboltokban nem árt. Kimondottan szerettem ruhákat nézegetni és próbálgatni, hogy áll rajtam.

-Na? -nézett rám.
-Öhm... oké. Mehetünk, azt hiszem.
-Oké, Harry, jössz?
-Áh, kösz nem haver, sok sikert a kis vásárlásotokkal.

Ezzel ő ki is ment a szobából.

-Akkor...
Kérdőn néztem rá. Ő meg a karjára mutatott. Na neeeeee, megint? Miért kínoz így?
-Fogd meg a karom -mondta határozottan.
És úgy is tettem. Megint ez az émelyítő érzés. És utána egy teljesen másik helyen találtam magam.

Jajjj istenem el se tudom hinni, hogy már a 8. résznél tartunk!!!🙂🧡😜 remélem tetszett!😉
                                               ~E

Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora