Bedugtam a fülesem és elkezdtem hallgatni a kedvenc zeném a Take a Hint-et, Victoria Justice-tól és Elizabeth Gillies-től. Persze lassított verzióban, mivel az a mániám hogy minden zenémet, amit letöltöttem a telefonomra, lassítottban töltöttem le, mivel úgy sokkal jobban bele tudom élni magam.
Szóval így sétálgattam az utcán a suli felé, énekelgetve, amikor eszembe jutott a tegnap és az este történt dolgok. Lehet beszélnem kéne erről Hannah-nak. De aztán meggondoltam magam, mivel csak kérdezősködne egész nap, meg aztán a srácoknak is elmondaná, szóval erről lemondtam kis idő után.
Egy jó, kissé parás tíz perczenehallgatás után odaértem az iskolám elé. Szépen becammogtam az ajtón, odamormogtam egy "Jónapot"-ot a portásnak majd megpillantottam a folyosón a kis bandámat. Amint közelebb értem rögtön rám is figyelték.
-Halika!-köszöntem oda.
-Szia Mol!-ölelt meg Hannah.
-Sziaaa!- nyújtották el a szó végét a fiúk.
-Zoe-val mi van?-kérdeztem.
-Ohhh hát.. hosszú sztori...- kezdte Noah.
-De még milyen hosszú-nevetett fel Luke.
-Na szóval? Beavattok engem is vagy egész nap találgathatok a történetetekről?-pillantottam a három egymásba karoló fiúra, már kissé idegesen.
-Jólvanna! Azért ne harapd le a fejünk!-mondta Daniel.
-Szóval?
-Szóval az történt... hogy a mi drága Luke-unk-kezdte Daniel-
-Kitalálta, hogy játsszunk felelsz vagy merszet-vágott bele Noah-
-És én azt a merést adtam Zoe-nak hogy menjen bele a vízbe nyakig-vigyorodott el Luke.
-MIVAN?!-fakadtam ki- Normálisak vagytok?! De most komolyan!? Tudjátok hogy szegény nagyon könnyen meg-
-...meg tud fázni, igen tudjuk-szakított félbe Dan.
- Akkor gondolom szegény otthon fekszik lázasan...
-Jól gondolod-vigyorgott a képembe Noah.
-Ti vadállatok-vágtam vissza nekik.
-De nyugi, én hazakísértem a kis fürdőzése után-nézett rám Dan.
-Hát ezt én is elvártam volna. Szegény...
-Lepjük meg!-ajánlotta legjobb barátnőm.
-Na de mivel?-kérdeztem kíváncsian.
-Ohh már tudom!
-Na akkor nyögd már ki!-türelmetlenkedett Luke.
-Te aztán kussolj csak be, mert csóri leány miattad nyomja otthon az ágyat!-kiáltottam rá.
-Oké-oké, nyugi van...-lépett hátrébb majd a fiúk mögé menekült.-Védjetek meg mert a végén még megesz!-játszotta meg magát kislányos hangon.
-Igen, jól teszed menekülj csak, mert hazáig foglak kergetni!-vetettem oda neki kissé szarkasztikusan.
-Na szóval...-kezdett bele Hannah-először is, vihetnénk neki egy kis kaját, tudjátok a KFC-ből, majd aztán ...
-Vigyünk neki csokit isss!-lelkesedtem.
-Jóóó!-mondta Hannah izgatottan.
-Okés hölgyeink, látjuk magácskák nagyon élvezik ezt az ápolónősdit, de ezt mikor és hogyan akarjátok végrehajtani?-nézett ránk Dan.
-Hát... uhmm-bizonytalanodott el Hannah.Akaratlanul is felpillantottam a folyosó falán csüngő órára, ami már 8:59-et mutatott.
-Srácok! Most úgyis nekem töri lesz ami halál unalom, és úgyis hátul ülök, szóval megtervezem és mindent leírok üzenetben!-mondtam majd a szekrényem felé futottam, kivettem a könyveim és elköszöntünk egymástól.
Mivel sajnos nem egy osztályba jártunk így nem voltuk együtt minden órán, de talán ez nem is volt baj mert akkor a fiúk csak az agyamra mennének eléggé hamar.
Noah jött utánnam, mivel vele egy osztályban voltam. Nem mondom hogy nem idegesített néha napján, de azért jó volt hogy órán néha tudtam valakivel hülyéskedni.
Belekarolt a nyakamba és beléptünk az osztályterembe. A többiek megint csak bámultak, de mar megszoktuk
Általában mindig ez van, csak bámulnak, amiért három ilyen helyes srác három rohadtul nem népszerű, nem ismert, és kicseszettül nem csinibaba lányokkal mutatkoznak. De mint mondtam már teljesen hozzászoktunk.
De akkor már elgurult az agyam amikor tavaly az egyik hülye srác az évfolyamomról beszólt nekem,mivel hogy véletlenül megbotlottam, és azt mondta hogy:
-Hé vigyázz hová lépsz kis kurva! Még a végén véletlenül ráesel valami keményre! (Értelmezzétek úgy ahogy a fantáziátok engedi, csak az szab határt😉)Ezt persze Noah, Dan és Luke is hallotta és jól elbeszélgettek a sráccal utánna. Jól esett hogy van három ilyen kedves kis testőröm. De persze ugyanezt megtennék Hannah-ért vagy Zoe-ért.
Hangosan kijelentették hogy csakis ők szólaltathatnak be nekünk, amit persze napi rendszerességgel be is tartanak. De minket nem zavar annyira, tudjuk csak viccelnek.Azóta elkönyveltek minket a suli diákjai egy hatos párnak, de mi mindig csak nevetünk ha felhozzák ezt a témát valahol.
Tehát beléptunk az osztályzerembe pont az utolsó percben, mert amint betettük a lábunk, meghallottuk az idegesítő, fülsiketítő csengőt.Hátraballagtam a hátsó asztalhoz és helyet foglaltam. Noah egyel előttem ült le.
Bejött a tanár és kezdetét vette a világ legunalmasabb történelem órája.
És itt is van a 3. rész!!! Remélem nem volt annyira uncsi, de sajnos ez most ilyenre sikeredett👁👅👁
~E
YOU ARE READING
Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]
Fanfiction-Velem kell jönnöd!- mondta. -Mivan? Én... nem is ismerlek. Ki a fasz vagy te? És hova akarsz vinni?!És legfőképp mi a jó életért?! -Figyelj, elmagyarázom de sietnünk kell vagy veszíteni fogok!! -Mivan?! -Ahjjj hülye muglik... Kitört belőlem a kacag...