"Újra a szobában találtam magam".
-Megjöttünk -mondta Malfoy.
-Látom -forgattam szemeim.
-Oké, akkor mondom hogyan lesz holnap.
-Mondd -ásítottam egy nagyon- de gyorsan mert elég álmos vagyok.
-Tehát -kezdte- holnap reggel, viszonylag korán, kilenckor, odahopponálunk a suli elé. Majd besétálunk és felmutatod azt a "felvételi lapot" amit még előbb adtam -kezével kis idézőjeleket rajzolt a levegőbe- majd szépen besétálunk. McGalagony onnantól átvesz téged, de majd megyek én is veled. Ha bárki is kérdezi, te apám egyik ismerősének a lánya vagy, ezért van az hogy én "kísértelek" ide, aki eddig otthon tanult és most a szülei úgy érezték, hogy beíratnak rendes suliba. Eddig megvan?
-A-aha...
-Látom nagyon elvesztetted a fonalat-nevetett.
-Nem én tehetek róla. Fáradt vagyok és nem vagyok képes megjegyezni minden egyes részletét a fura mesédnek... -ásítottam egy nagyot.
-Hát sajnálom, de végig fogod hallgatni amit mondok, mielőtt még véletlen elkotyogsz valamit amit nem kéne.Megforgattam a szemeim.
-Meg örülnék ha nem forgatgatnád a szemecskéidet, mert a végén még kiesnek-nézett rám kissé dühösen.
-Jólvan.
-Tehát. Folytathatom?Bólintottam.
-Azt kérdeztem, folytathatom?!
Megint csak bólintottam.
-Válaszolj, ha hozzád beszélek! -üvöltött rám.
Na nálam itt tört el valami. Minek képzeli ez magát hogy csak úgy itt ordibál velem?! Ki vagyok én, hogy csak úgy megengedi magának, hogy üvöltözzön velem.
Eléggé elegem lett belőle, ezért odamentem hozzá, ellöktem az utamból, úgy hogy az ágynak nekiesett. Én meg az ajtó irányába rohantam. Kinyitottam, és szétnéztem, hogy van-e ott valaki aki tudna segíteni. De nem volt.
Most kérdezhetitek, hogy miért nem álltam le üvöltözni vele. Hát kérlek szépen azért, mert már egy: elég fáradt voltam ahoz, hogy kinyissam a szám és szóra bírjam magam. Kettő: ha dühös vagyok, általában ezt teszem. Elviharzok.
Csak akkor szoktam leállni veszekedni, ha valamelyik idióta liba Hannah-ékat basztatja, vagy csak szimplán valami megjegyzést tesz rájuk. Ilyenkor szerencsére ott vannak a fiúk is, mert ha nem lennének, akkor már jó pár alkalommal mindegyik ribi foltos arrcal ment volna haza. És nem a smink miatt.
Na szóval, a folyosón nem volt senki, ahova kiértem. Láttam egy lefelé vezető lépcsőt. Megindultam rajta. Amikor leértem egy eléggé hideg, de kellemes berendezésű szobában találtam magam. Volt ott rengeteg asztal, körülötte székek. Két nagy kanapé középen, és egy másik egy kandalló felé fordítva.
Ahogy megláttam a kandallót, oda is siettem. Mivel elég hideg volt, és kezdtem fázni. Leültem a földre törökülésbe elé és csak néztem.
Néztem a tüzet. Olyan szép volt. Csak ott lobogott és semmi nem zavarta meg őt ebben.
Majd meghallottam egy ismerős hangot megint. A zsebemre pillantottam és hát ott villant meg egyet a telefonom. Megnéztem, hogy vajon ki írt nekem SMS-t mert általában csak a szolgáltató szokott ilyet küldeni. Vagy anyu, ha megint nem kapcsolta be a mobilinternetét.
És hát nem is csalódtam, az SMS a szolgáltatótól jött. És amikor elolvastam, lefagytam.
Tömören az állt benne, hogy a mobilinternetemet elhasználtam a mai nap, és hogy ha újra akarom használni, akkor látogassak el egy weboldalra. Meg az is volt benne, hogy ha nem töltöm fel újra a kártyámat, akkor le fogják tiltani a SIM-kártyám.
Na szuper. Tehát itt ragadtam a semmi középen, se térerő, se wifi. És még telefonálni se tudnék valakinek, hogy légyszi mérd már be a telóm, hogy mégis hol a jó életben vagyok már.
Könnyezni kezdtem, ahogy belegondoltam abba, hogy most nekem itt kell maradnom. Nem akartam itt lenni. Csak haza akartam menni, belebújni a jó meleg ágyba, betakarózni, és elaludni.
Mivel rendesen elálmosodtam, úgy döntöttem, alszom. Hátha Malfoy nem jön utánnam. Bár mondjuk furcsa hogy eddig nem keresett.
Felálltam, odamentem a kandallóval szembeni kanapéhoz és lefeküdtem rá. Kibújtam a pulcsimból és azzal takaróztam be. Még mindig éreztem a könnycseppeket az arcomon. Majd szépen lassan elnyomott az álom.
Nem tudom mennyit aludhattam, de egyszer csak két hideg kezet éreztem meg magam alatt. Nem bírtam kinyitni a szemem, félálomba voltam, de nem is érdekelt ez most jelen pillanatban. Éreztem ahogy felemel és elvisz. Nem tudtam hova. Aztán rájöttem. Malfoy volt az. Felvitt a szobájába valószínűleg, mivel már nem éreztem a hideget, ami az előző helyiségben volt.
Aztán egy puha anyagot éreztem a hátam alatt. Majd rám terített egy takarót valószínűleg. És újra elnyomott az álom.
Tudom, ez most picit rövidebb lett a szokásosnál, de remélem ettől függetlenül tetszett.
~E
YOU ARE READING
Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]
Fanfiction-Velem kell jönnöd!- mondta. -Mivan? Én... nem is ismerlek. Ki a fasz vagy te? És hova akarsz vinni?!És legfőképp mi a jó életért?! -Figyelj, elmagyarázom de sietnünk kell vagy veszíteni fogok!! -Mivan?! -Ahjjj hülye muglik... Kitört belőlem a kacag...