"Nagyszerű. Most ki kell bírnom egy teljes órát Malfoyyal. Mi jön még?"
Bla bla bla, főzet, bla bla bla könyv...
Kábé ez volt az amit értettem abból amit ez a tanár magyarázott. Jó, az is lehet, hogy kissé elkalandoztam a nagy koncentrálás közben. De ki az aki oda figyel az órán minden egyes percben? Mert én nem az biztos...
Azon gondolkodtam amit Malfoy mondott. A kis incidens közbe a közös fürdőben. Hogy a nyakláncomon biztos a "szerelmem" képe van. Pff. JA. Jó vicc.
Nem tudom, lehet elég gáz, de még soha sem volt barátom, vagy egy olyan fiú, aki úgy bejött volna nekem. Nehéz eset vagyok, tudom magamról. Ezért nem is várom el azt, hogy minden egyes csávó, akit meglátok, utánam csorgassa a nyálát.Na de ott van Hannah és Zoe. Nekik eddig már vagy 5 kapcsolatuk volt gimiben. Legalábbis amikről hallottam. Meg volt egyszer egy olyan, hogy le kellett koptatni egy csávót, mert már annyira rászállt Zoe-ra, hogy minden nap írt neki egy üzenetet a szekrényébe kis cetlikre, meg minden szünetben a sarkában volt, amit a lány ki is használt. De végül nem jöttek össze, mert Zoe bevallotta neki, hogy nem tetszk neki a fiú. Aztán utána a szokásos, a fiú összetört teljesen, depis lett és sulit váltott. Na jó. Talán nem ez a szokásos.
És én. Na hát igen. Most hogy így belegondolok, soha nem volt nagyon úgy fiú aki érdeklődött volna irántam. Csak Noah, Daniel és Luke. De ők is csak barátilag. Soha nem gondoltam bele abba, hogy valamelyikőjükkel összejönnék. Túl fura lenne. Általános suli óta ismerem őket, már szinte túl jól, hogy ebből lehessen valami köztünk akármelyikőjükkel.
Ott van Noah. Kedves srác. Szinte egy nyitott könyv az emberek számára. Szerintem a fél iskola ismeri, és a lányok is utána áradoznak. Meg persze irigyelnek is minket Zoeval meh Hannah-val, mert hogy vele, vagyis velük mászkálunk egész nap. Csak az embrek egy dolgot nem igen tudnak róla. Azt hogy a szülei szétmentek. Szegényt nagyon meg is viselte a válás, meg a költözés. Aztán végignézni azt hogy mindkét félnek új partnere lesz. El tudom képzelni milyen szar az ilyen. Emiatt aztán sokszor csaptunk ottalvós bulit Dan-éknél, vagy Hannah-éknál amikor éppen egy szar napja volt.
Aztán Daniel, vagyis Dan. Ő az a tipikus seggfej arc, de ha megismered, egész normális is tud lenni. Sokszor van az hogy nála találkozunk, mert a szülei valami gazdag kereskedők, és egy hónapban egyszer jönnek haza, akkor is csak egy hétvégére. Ez is szívás, de ennél még az is jobb, hogy iskolaidőben este hatra otthon kell lenned, 17 éves létedre. KHM. Amint említettem, a szülei gazdag kereskedők, tehát van miből élni. Ez meg is mutatkozik a Dan által használt tárgyakon. De ő soha nem szeret felvágni ezekkel a dolgokkal, mert úgy érzi, hogy nem az ő érdeme, mivel nem tett érte semmit, nem dolgozott meg érte, sőt a szülei is alig tesznek meg valamit ezért a rengeteg pénzért.
Na meg Luke. Ő inkább az a kis visszahúzódós típus. De ha a mi kis csapatunkról van szó, akkor aztán vigyázat. Olyankor még a legnagyobb hülyeségekre is képes. Mint ugye például Zoe-nak adni azt a hülye merést, hogy menjen bele a mínusz 20 fokos vízbe. Egyébként meg törődik az emberekkel, jókat lehet vele beszélgetni. Sokszor van az hogy suli után haza kísér, ha nem lógunk így hatan együtt. Vagy ha meg igen, akkor is mindig felajánlja hogy hazadob kocsival. Jókat beszélgetünk amikor ketten vagyunk csak. Kedves és úgy érzem előttem megnyílik, velem szinte mindent megoszt. Szülinapomkor és névnapomkor is szinte mindig ő az első aki felköszönt. Sőt, tavaly valentin napon, átjött hozzám a nagyjától, csak mert én annyira egyedül éreztem magam, és a nap végére meg már együtt aludtunk el az ágyamban, közben egy gagyi sorozatot nézve. Tényleg úgy érzem nagyon jó a barátságunk. De mondjuk azt furcsálom neki eddig még csak egy párkapcsolata volt. És az is csak egy hónapig tartott. Hát, sajnáltam szegényt, lehet hogy amiatt nem is nagyon akart próbálkozni másoknál. De ennek is már vagy négy éve hogy volt. Azóta nem is nagyon beszél lányokkal, csak Zoe-val, Hannah-val, de a legtöbbet. . . velem.
ÚRISTEN! Hogy lehetek ennyire idióta?
Tetszem Lukenak!!!
Persze nekem is ilyenkor kell rájönni, amikor a lehető legmesszebb vagyok tőle. Hogy lehetek ennyire szerncsétlen?-Hahó? Figyel maga egyáltalán? -hallok meg egy mérges hangot a távolból- Miss Parker?
-Jaj, mi? Ja, igen. Tessék? -gratulálok, legjobb reakció Molly. Taps, taps, taps.
-A kérdésem az volt, hogy mennyi unikornis-vért kell a felejtőfőzetbe csöppenteni, miután felforraltuk.
-Öhmm... hát... -természetesen nem tudtam a választ. Honnan kellett volna tudnom? Semmit nem tudok abból, amit elvileg kéne. Ugye mivel egy öhm hogy is mondják... "aranyvérű" diák vagyok, ezért illene tudnom mindent, sőt lehet többet is mint kéne. De én kábé a minusz 6. osztályba kellene lennem, nem a 6. osztályba.Éreztem hogy Malfoy mellettem nagyon jól szórakozik a szenvedésemen. Gúnyosan méregetett szemével miközben már a száját takarta el, visszafogva a levegőjét, hogy nehogy elröhögje magát.
-Szerintem Malfoy tudja a választ. -mondtam a tanárra nézve, majd Malfoyra, várva, hogy erre mit reagál.
-Az biztos, kisasszony, de én magára vagyok kíváncsi, nem Mr. Malfoy-ra. -mondta egyre idegesebben. Tényleg látszott a fején, hogy nem kellett volna ezt mondanom. -De ezesetben, 10 pont a Mardekártól, a kisasszony engedetlensége miatt. -húzott egy gúnyos vigyort a szájára a mondata végén.A teremben mindenki, aki Mardekáros, csak bambult előre tátott szájakkal, mások meg szégyenkező pillantásokat vetettek rám. A másik ház tanulói meg összesutyorogtak. Már most imádom ezt a tanárt meg a hülye óráját.
Én meg persze csak néztem, mint egy idióta, mert fogalmam nem volt hogy ez mit akar jelenteni. Remélem Cat majd elmagyarázza.
-Ezt jól megcsináltad Parker. -súgja a fülembe Malfoy, és én meg úgy megijedek, hogy majdnem kiugrok a székemből- Rögtön az első nap 10 pont. Ha így folytatod az egész ház mégjobban megutál.
-Kussolj be.
-Tessék? -kérdezte, mostmár a szemembe nézve.
-Mondom kussolj be Malfoy. Vagy már a füleiddel is probléma van?
-Emlékezz, kislány. Itt te velem így nem beszélsz. Ne kelljen emlékeztetnem téged erre mégegyszer. Értve vagyok? -hajolt vissza a fülemhez, és mindezt újra suttogta.
-Kapd be. -löktem arrébb a fejét és előre fordultam, hogy végre figyelhessek, nem mintha akartam volna.Malfoy is csak visszafordult, majd kitépett egy papírdarabot és arra kezdett firkálni.
Pár másodperc elteltével elém tolta azt:
"Ezt még megbánod, kislány"
Mi a fa-...
ESTÁS LEYENDO
Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]
Fanfic-Velem kell jönnöd!- mondta. -Mivan? Én... nem is ismerlek. Ki a fasz vagy te? És hova akarsz vinni?!És legfőképp mi a jó életért?! -Figyelj, elmagyarázom de sietnünk kell vagy veszíteni fogok!! -Mivan?! -Ahjjj hülye muglik... Kitört belőlem a kacag...