Part 24

93 4 0
                                    

-Na nekem ebből elegem van... -mondta és felém közeledett.

Felrántott a földről és felállított. 

-Most pedig lesz egy kellemes kis beszélgetésünk. 
-N-nem megyek sehova! Eressz el!! -ficánkoltam, hogy ki tudjak mászni a csuklómat szirító keze közül.
-Kussolj, vagy pedig alkalmazni fogom a nemrég tanult kábító bűbájt... egész jól megy mit ne mondjak. -mondta, és a teremajtó felé vettük az irányt.

HAHH a kis hülye! Catlyn itt lesz értem, és ez a kis idióta nem fog sehova se vinni! Hahaa...
Mert ugye Cat-tel megbeszéltük, hogy itt meg fog várni, mivel a legutóbbi alkalommal amikor egyedül közlekedtem ebben a nagy épületben, szépen eltévedtem... na mindegy is. Legalább majd láthatom Malfoy meglepett fejét, amikor kilép az ajtón...

Úriember módjára kirúgta az ajtót és magaelőtt kituszkolt rajta.
Én pedig a szememmel fürkészni kezdem a nagy folyosót, hogy drága barátosném elbújt valamerre vagy nem tudom. 
De nem... nem volt sehol ami szemmel látható hely volt. Neee Cat, ne hagyj cserben!!

-Mivan, kit keresel? Haah? A kis Weasley-patkányokat, hogy majd ők kihúznak a bajból? Ne is álmodozz. -húzott maga után Malfoy a lépcsőn lefelé vezető irányba.

Nem válaszoltam semmit, de volt egy érzésem, hogy ennek nem lesz jó vége. Picit sem.

Már a pince lépcsője felé tartottunk hangos, és gyors léptekkel, amikor valaki hátulról elkapta a szabad kezem. 

-Héé, Mol. Merre siettek ennyire? -néztem szembe Malfoy tervének meghiúsítójávalFred Weasley-vel. 
-Ömm... Hát izé.. mi- nem tudtam befejezni, mivel az a pofátlan Malfoy közbevágott.
-Le. Sietünk, ha nem bánod Weasley. Törődj a saját dolgoddal! -üvöltött rá Malfoy.

Én meg összerezzentem. Láttam a szőke fiú szemében a haragot, és Fredében is a mérget véltem felfedezni.

-Mol. Hova mentek? -kérdezte Fred újra. Örülök, hogy törődik velem, vagy mi de ezért Malfoy mégjobban csak idegesebb lesz, amivel nem járok jól. Picit sem. 
Malfoyra néztem, arra várva hátha ő kitalál valami választ, de nem úgy nézett ki, mint aki meg fog szólalni, gondolkozott valamin, szerintem. Már ha ő olyat is tud...

-Cs-csak l-le a... -dadogtam.
-Nem mehetek le a szobámba a barátnőmmel? -nézett pimaszul Fredre a szőke.
-Hogy mi?! -láttam Fred szemében a meglepettséget. Ahogyan szerintem én is eléggé meglepődtem ezen. 
-Igen. Mostmár mehetnénk. Lenne egy kis dolgunk, már ha érted amit mondok. -kacsintott, és húzta tovább a Weasley fiú agyát.
-Ühm... hát -engedte el a kezem Fred- sajnálom, nem akartam megzavarn semmit. -kémlelte a földet. Szegény, most biztos nem tudja mi a helyzet. 

Malfoy még egy utolsó megvető pillantást mért a fiúra, és tovább vonszolt maga után, le, a Mardekár klubhelyiséghez. A háttérben még hallottam ahogy egy másik ember is előjön valahonnan. Jaj, remélem nem hallgatta végig ezt a kis csevegést.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*BUMM*

Malfoy hangosan becsapta az ajtót, miután beértünk rajta. Odalmentem az ágyhoz, de nem ültem le, csak megtámaszkodtam rajta. Kicsit kifárasztott ez a sok lépcső, meg az előbbi beszélgetés is. A szőke csak az ajtónak dőlt háttal, karbatette kezeit, majd egy gonosz vigyorral végignézett rajtam és megállapodott a felgyűrődött szoknyámon. Észre is vettem, gyorsan cselekedtem és lejjebb húztam.  Nem látszott ki semmi, -legalábbis remélem-, szóval nem értettem miért bámult.

-Új szabályokat vezetek be! -jelentette ki egy kis idő után. 

Nem mertem megszólalni, mert még mindig az előző események sokkjában voltam.

-Szóval... -lépkedett felém- Első szabály. Nem kiabálhatsz velem, nem ellenkezel. Ha valamit mondok úgy is teszed. Vagy ha nem, akkor megint csak kénytelen leszlek magam után húzni a lépcsőn. -elevenítette fel bennem a gondolatot. Mert hát igen, konkrétan húzott azon a rohadt lépcsőn. Annyira próbáltam a tempót tartani vele, miközben viharzott le a lépcsőn, hogy az utolsó pár lépcsőfokot a földön tettem meg. Képes volt végighúzni a lépcsőn. Még mindig fájt az oldalam. 

-Második. -állt meg előttem- Más házakkal csakis akkor állj szóba, ha életbevágóan fontos, nem mész oda csevegni mindenkivel össze-vissza. Csak Harry-vel beszélhetsz engedély nélkül. 

Egy aprót bólintottam, hogy tudassam vele, értettem amit mondott. 

-Nagyszerű, örülök, hogy nem süketültél meg. -mondta- Ja és ma lesz egy kisebb "évnyitós" buli. CSAK és kizárólag a Mardekárosoknak. Biztos mások is tartanak, de neked itt lesz kötelességed részt venni. Ha nem is végig, akkor legalább csak egy fél órát. Nem hívsz meg senkit máshonnan. Értve vagyok? -nézett a szemembe mondandója után. 

-I-igen... -motyogtam. 

-Na azt ne mondd hogy ennyire megijedtél tőlem. Nem akarom hogy félj tőlem, oké? -nyúlt a kezemhez és az övéibe vette őket. Na ez a cselekvése mégjobban meglepett, mint a lépcsőn lehúzás...

-Nem az a célom, hogy bántsalak, de ha nem csinálod amire megkérlek, annak sajnos következménye van, drágám. -mondta, majd felemelte a kezem és egy lágy puszit nyomott rá.

-Nekem viszont mennem kell, szervezéssel kapcsolatos dolgok. -kacsintott egyet- Majd este találkozunk, addig menj vissza a szobádba és készülj el. -elengedte a kezem és pár lépéssel már kint is volt a szobából.

Na jó, nem értem. Most mi volt ez a full "gentleman" típus? Eddig egy faszfej, mostmeg kezd emberibben viselkedni. Mondjuk lehet hogy csak azért, mert már ő is megunta ezt a kemény-csávós dolgot. Fúhhh, le kell pihennem, túl sok ez most.

Azzal fogtam magam, és eldőltem az ágyon, aminek a sarkában álldogáltam idáig. 

Huuhh ez nagyon kényelmes! Mi az hogy valakinek kőből készült ágya van, valaki meg felhőkön alszik? Ez nem fair...


Sziasztok! Itt is lennék egy újabb résszel! Tudom, most egy picit több időbe telt, és hogy nem olyan izgalmasak ezek a részek, de nem sokára igérem belerázódok, és Molly is és rendesen lesznek események :) 
                                                                                                  addig is PUSZI :3          ~E
                                                                        

Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن