"Kissé elbambulhattam, amikor éreztem, hogy valaki megérinti a vállam."
-Hahó...? Új vagy itt? -kérdezte egy hang.
A hang irányába fordultam és előttem két fiú állt, igazából mintha káprázott volna a szemem. Mindkettő tisztára ugyan úgy nézett ki. Gyönyörű, barna szemük volt és kicsit össze-vissza álló, vörös hajuk.
-A-aha.. új vagyok! -mondtam- Molly Parker!
-George Weasley! Ő pedig Fred Weasley - nyújtották ki a kezüket mind a ketten.
-Akkor gondolom ti ikrek vagytok, igaz? -néztem rájuk.
-Hát úgy tűnik. Vagy nem? Mi van ha egész életünkben hazudtak, és nem is vagyunk ikrek? -riadozott Fred.
-Jaj teee... -bokszolt bele a másik.-Szabad? -mutattak a padra, jelezve, hogy leülhetnek-e.
-Persze.
Jobb oldalamra George ült, balra pedig Fred. Ezt észben kell tartanom egy pár percig, mert az tuti hogy össze fogom őket keverni. Nem is egyszer.
-Na és mikor érkeztél? -kérdezte a jobb oldalamon ülő.
-Hát, most reggel. Úgy kábé húsz perce.
-És egyedül jöttél? -kérdezte most a másik.
-Hát, igazából, nem. Malfoy-yal jöttem -mosolyogtam rá.
-Áh, értem...-szomorodott el George.
-A szüleink elég jóban vannak és ezért jöttem vele. Eddig nem jártam suliba, helyette otthon tanultam.
-Ahaaa, így már más -lelkesedett a bal oldali fiú.
-És melyik házban vagy? Remélem Griffendél!!! -kiáltoztak egyszerre.
-Még nem osztottak be... elvileg most fognak majd behívni, reggeli előtt.
-Óóó, az egész suli előtt... -kezdte George- ...az kicsit rázós lesz. Amikor engem osztottak be, tisztára paráztam, hogy nehogy a máshova kerüljek mint Fred. De aztán nézd. Egy helyen vagyunk. -karolta át a hátam mögött testvérét.
-Apropó reggeli. Mennünk kéne. Éhes vagyok. -szólt közbe Fred.
-Oké, oké. Akkor majd később találkozunk. -köszönt el George .
-Sziasztok!-köszöntem.
Belemerültem a gondolataimba. Tényleg ott lesz az egész iskola amikor beosztanak? És egyáltalán hogy? Húzok valami zsákból egy cetlit és ami rá van írva, oda kerülök, vagy mi? Kezdtem parázni, mert mi van ha valami teszten kell átmenni? Mi van ha varázsolni kell majd?! Akkor én ott ásom el magam. El tudom képzelni, milyen ciki lesz már az hogy ott állok, vörös fejjel, és csak próbálom mozgatni a pálcám, hogy valami történjen. Az első nap be fogok égni. Az egész suli előtt. Nagyszerű.
Még jó pár diák elsétált előttem és kérdeztek is hogy ki vagyok, mit is keresek itt, mikor jöttem, melyik házba vagyok. Stb. Kezdtek idegesíteni már, de aztán egyszer csak nem jött több ember. Megkönnyebbültem, hogy nem kerülök több ilyen fura helyzetekbe a kérdéseik miatt.
De aztán eszembe jutott. Ha már nem mászkálnak a folyosón, akkor már mindenki a teremben, ami azt jelenti, hogy mindjárt kezdődik számukra a reggeli. Ami azt jelenti szmomra, hogy nekem meg eljött az időm, hogy leégjek az egész suli előtt.
Még pár percet üldögélhettem kint, aztán egyszer csak kinyílt a nagy tölgyfa ajtó és kilépett rajta az a kalapos boszi. McGalagony, vagy hogy is hívják.
YOU ARE READING
Muggleborn In The Wizard World |HUN| [Draco Malfoy ff]
Fanfiction-Velem kell jönnöd!- mondta. -Mivan? Én... nem is ismerlek. Ki a fasz vagy te? És hova akarsz vinni?!És legfőképp mi a jó életért?! -Figyelj, elmagyarázom de sietnünk kell vagy veszíteni fogok!! -Mivan?! -Ahjjj hülye muglik... Kitört belőlem a kacag...