9) KARAKOL

7.8K 528 204
                                    

Yataktan kalkıp banyoya doğru ilerledim. Uykumu tam alamamıştım. Yüzüme soğuk su çarpıp bu sersemlikten kurtulmaya çalıştım. İşe yaramış mıydı? Biraz.

Tekrar odama döndüğümde telefonuma baktım. Saat 8'i 23 geçiyordu. Normalde bu kadar erken uyanmıyordum. Bu sadece bugüne özel bir şeydi. Çünkü polis civanım ile buluşacaktık. Dün gece bana mesaj atmıştı. Mesajı aklıma gelince gülümsedim.

Kalbimi Çalan Polis Bey
Yarın sabah saat 10'da karakolda ol
Sizin eski müdür hakkında birkaç soru soracaklar

Resmen beni buluşmaya çağırmıştı ya şapşik. Sevmiyorum, istemiyorum ayaklarına yatıyordu ama istediği gayette belliydi.

Neşeyle ıslık çalıp mutfağa ilerledim. Esra abla benim için kahvaltı hazırlamıştı. Şu an kendisi nerede bilmiyordum ama hemen sandalyelerden birine oturup kahvaltılıklardan yemeye başladım.

Esra abla yaklaşık 5 yıldır benimleydi. Modelliğe başladığım ilk yıl kendi evime çıkmıştım. 20 yaşıma kadar ailemle yaşamıştım ve bu çok can sıkıcıydı. Zaten onlarda benimle çok anlaşamıyorlardı.

İçeriden televizyon sesi gelince Esra ablanın salonda olduğunu anlamıştım. Yine kaç asırlık dizilerinden birini izliyor olmalıydı.

Geçen gün canım sıkıldığı için ona dizi izlerken eşlik etmiştim. 3 yıldır aynı diziyi izlediğini söylemişti. Ve bana 3 yılın özetini geçip güncel bölümü izlemeye devam etti. Konuşarak izliyordu. Hatta söylediği şeylerin tıpa tıp aynısını oyuncular da söylüyordu bazen.

Aklıma geldikçe gülüyordum. Kahvaltımı bitirince saatin 9'a geldiğini gördüm. Masayı toplayıp bulaşıkları lavabonun içine koydum ve mutfaktan çıktım. Ellerimi yıkayıp kuruladıktan sonra odama döndüm.

Odamın içindeki kapıdan giyinme odasına geçtim. Modelliğin getirdiği en güzel şeylerden biri buydu. Bir sürü marka reklam yapmam için bana kendi kıyafetlerinden gönderiyordu.

Boy aynasının önüne geçip tişörtleri teker teker üzerime tutup denemeye başladım. En sonunda karar vermiştim. Siyah kısa kollu bir gömlek giyecektim. Altına da siyah dizi yırtık bir kot pantolon giymeye karar verdim.

Kolyelerin arasından benim için en değerli olanı alıp taktım ve saçlarımı düzelttim. Hazırdım. Saat dokuz buçuk olmuştu. Resmen yarım saattir kıyafet seçmek için uğraşıyordum. Hızla beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım.

 Hızla beyaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabaya binip Faruk'tan konum atmasını istedim. Çünkü hangi karakolda çalıştığını bilmiyordum. Konum gelince arabayı sürmeye başladım. 30 dakikaya orada olacaktım.

Kendimi sakinleştirmek adına bir nefes verip arabadan indim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Bunun gerçek bir buluşma olmadığını biliyordum tabi ki ama yine de onu görecek olmak beni heyecanlandırıyordu.

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin