41) KELEPÇE

4.9K 256 196
                                    

Bu bölümü ERRRRRRRKEEEKadam 'a ithaf ediyorum, smut gelmediği için kitabı okumayı bırakmıştı. Artık okuyabilirsin pkxnwmnxwmxnp

-----

Faruk'umun işten gelmesine az kalmıştı. Banyoya gidip duş aldım. Bilerek onun duş jelini kullanmıştım.

Banyoya girerken çıkardığım siyah kotu ve gömleği giydim tekrardan. Gömleğin ilk dört düğmesini açık bıraktım.

Bu gece onu olabildiğince etkilemem gerekiyordu.

Yatağın yanındaki küçük komodinin üzerinden kelepçeyi aldım. Umarım bu gece bileğim çok acımazdı. Kelepçeyi yatak başlığına geçirdim ve yataktan kalktım.

Bu gece Faruk'un unutamayacağı bir gece olacaktı.

Sürekli evde oturmaktan sıkıldığım için mahallede gezmeye çıkmıştım bugün. Aslında dışarı çıkma sebebim bu değildi. Prezervatif ve kayganlaştırıcı almıştım. Poşetten onları da çıkardım ve komodinin üzerine koydum.

Artık her şey hazırdı. Tek eksik Faruk'umdu.

-----

Ev kapısının açılma sesini duyunca oturduğum yerden kalkıp kapıya doğru gittim. Faruk'um gelmişti. Sonunda.

"Hoş geldin Faruk'um." diyip dudağına küçük bir öpücük bıraktım.

"Hoş buldum Aras'ım." kapıyı kapatıp ayakkabılarını çıkardı. Ardından beni duvara doğru itti. Sırtım duvarla buluşunca yüzümde istemsiz bir gülümseme oluşmuştu.

Faruk dudaklarını dudaklarımla buluşturunca alt dudağını emmeye başladım. Sabahtan beri bu anı bekliyordum. Artık kendimi tutmayacaktım veya yavaş olmayacaktım. Bir an önce asıl olaya geçmek istiyordum. Ama Faruk benim aksime oldukça yavaş hareket ediyordu.

Ellerini sırtıma koyup hareket ettirmeye başladı. Aşağı, yukarı, sağ, sol... Sırtımda dokunmadığı yer kalmamıştı. Ve bunu yaparken o kadar yavaştı ki etkilenmemem imkansızdı. Gerçi o şu an ne yaparsa yapsın etkilenirdim ben.

Elleri belimde sabit kaldı bir süre. Dudaklarımızı yavaşça ayırdı ve boynuma yöneldi. Boynumu öperken bir anda kalçamı sıkmıştı.

"Mesajlarındaki gibi oluyor mu Aras'ım?"

"Bu... Bu daha güzel Faruk'um."

Faruk gözlerimin içine baktı ve sinsice gülümsedi. Kaşlarımı çatmış ona bakarken neden gülümsediğini anlamaya çalışıyordum. Ama o arkasını dönüp odamıza doğru yürümeye başladı. Ben de hemen arkasındaydım.

Odamıza girince ışığı açtı ve gözleri hemen komodine gitti. Üzerindeki şeyler dikkatini çekmiş olmalıydı. Şimdi sinsice sırıtma sırası bendeydi.

"Aras'ım bunlar ne?"

"Bu gece yapacağımız müthiş aktivitemizde kullanacağımız araç gereçler Faruk'um."

Başını sallayıp yatağa oturdu. Bacaklarını iki yana açmıştı. Omuzlarından itip sırtının yatakla buluşmasını sağladım.

Kucağına oturup onun üzerine eğildim. Ellerimi başının iki yanına koyup ağırlığımı kollarıma verdim. Dudaklarımızı buluşturup az önceki aceleci tavrıma zıt şekilde yavaş olmaya çalıştım.

Faruk ellerini kalçama atıp okşamaya başladı. Ara ara sıkıyor ve beni deli ediyordu.

Öpüşmemiz git gide derinleşiyordu. Dillerimiz birbirine temas edince ağzımdan boğuk bir inleme kaçmıştı.

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin