17) AYAZ

5.7K 433 129
                                    

Instagram Dm
askimxx & ayazzprlk

askimxx
Eller yukarı donlar aşağı, polis!

ayazzprlk
Ne?

askimxx
Şeyy
Selam
Tanışalım mı diyecektim
Saçma bir giriş oldu
Kusura bakma

ayazzprlk
Evet saçma bir girişti
Kusura baktım
Hadi by

askimxx
Ne
Anlamadım
(Mesajlarınız gönderilemedi)

askimxx
Sikiyim ya
(Mesajınız gönderilemedi)

----------
(Ayaz'dan)

Yataktan kalkıp odamda bir göz gezdirdim. Aslında benim odam değildi burası. Abimin evindeki misafir odalarından biriydi. Ama ona geldiğim zamanlarda hep bu odada kalırdım. O yüzden artık sanki benim odam olmuş gibi hissediyordum.

Eskiden iki üç ayda bir buraya gelirdim. O yüzden sanki bir malikâne gibi gelirdi gözüme. Şimdiyse hiçbir numarası olmadığını fark etmiştim.

Sanırım hissizleşmiştim.

Evet, evet. Büyük ihtimalle bu olmuştu.

Mert'in beni umursamadığı her gün biraz daha kaybolmuştu hislerim. Ona karşı duygusal bir şey hissediyor muyum bilmiyorum. Ama tek istediğim bir kez olsun birisinin beni sevdiğini hissetmekti.

Beni sevdiğini hissettiğim iki kişi vardı. Biri babamdı biri de abim. Belki küçük kardeşim Uraz da seviyor olabilirdi. Bana sevgisini pek göstermiyordu. Daha çok abimle vakit geçirmeyi seviyordu. Annem desen ne abimi ne de beni seviyordu.

Babam beni bir erkekle öpüştüğümü görene kadar seviyordu. Hatta en sevdiği oğlu bendim. Ama artık benim de bir değerim kalmamıştı gözünde. Tıpkı abim gibi.

Tüm bu kötü şeyleri düşünmek istemiyordum. Ama düşünmeden duramıyordum ki. Kafamı dağıtmak için bir sürü şey yapmıştım. Abimle Gizem Dağ videoları izlemek, telefondan oyun oynamak, müzik dinlemek, kitap okumak gibi. Her şeyi yapmıştım. Evet belki gün içinde düşünmemi engelliyor olabilirlerdi. Ama gece olupta yatağa geçince... Yine düşünmeye başlıyordum.

Odamın kapısı tıklatılınca "Geeel!" diye seslendim.

"Uyandın mı abisinin gülü?"

"Yok uyuyorum daha." somurtarak söylediğim şeye kahkahalarla gülen abime göz devirdim. Gülüşü çok sinir bozucuydu.

"Hadi üzerini değiştir de kahvaltıya gel. Esra sultan döktürmüş yine."

Başımı salladım sadece. Abim odadan çıkınca üzerimi değiştirmeye başladım.

Abimin küçülen ya da markalardan gelen ama ona küçük gelen kıyafetlerinden bir şeyler giyecektim. Buraya evdeki kıyafetlerimi almadan geldiğim için böyle yapmak zorundaydım. Hiç şikayetim yoktu gerçi. Bunlar kendi kıyafetlerimden daha güzeldi.

Sonunda siyah bir eşofman altı alıp giymiştim. Üzerine beyaz bir kısa kollu tişört de giyince hazırdım. Bir yere gitmeyeceğim için şık giyinmeme gerek yoktu. Hatta tüm gün pijamalarla bile durabilirdim. Ama sırf abim üzerini değiştir dediği için değiştirmiştim.

Mutfağa inince hazır olan masaya baktım. Resmen ağzımın suyu akmıştı. Tüm dertleri unutturacak bir masa hazırlamıştı Esra sultan.

Abimle kahvaltı yaptıktan sonra onun telefonundan Instagram'a girdim. Dün bana yazan kişinin profiline bakacaktım. Kendisini engellediğim için kim olduğuna bakamıyordum.

Arama kısmına askimxx yazdım ve çıkan ilk hesaba tıkladım. Abimin takip ettiği biriydi! Bunu daha sonra sormayı aklıma not ettim ve hesapta gezmeye başladım. En aşağıdan yukarı doğru çıkmaya başladım.

 En aşağıdan yukarı doğru çıkmaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düzenli bir hesabı vardı. Birbiriyle uyumlu şeyler paylaşıyordu. Birkaç fotoğrafına yakından baktım ve ardından son iki gönderisine girdim.

askimxx: Faruk abi tek başına yapınca çok havalı oluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

askimxx: Faruk abi tek başına yapınca çok havalı oluyordu. Gel beraber yapalım dedim hiç olmadı... @frksnmz

-Bu gönderinin yorumları sınırlandırılmıştır-

askimxx: İşin sırrını buldum: Tek başına olmak

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

askimxx: İşin sırrını buldum: Tek başına olmak.

frksnmz: Kes, tatava yapma.

ahmetuçr: Aşkım sen misin bu
→askimxx: Benim abi
ahmetuçr: Teröristlere benzemişsin oğlum önceki fotoğrafında böyle bir şeydi polisiz yavrum biz terörist değil
→askimxx: Haklısın abim

frksnmz: Ahmet abi WLDJWNDNWJLWKSWOSKWPLQKAJWJSJWSKSKDKWİWLWLSKWMWBDMWHSUWJNSHSWOEWPWPWLWOWP
→askimxx: Susar mısın?

Kimdi bu ve neden bana yazmıştı??

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin