39) YENİ İŞ

3.1K 271 63
                                    

Bu bölümü de Hazalckaya 'ya ithaf ediyorum, seviliyorsun canım 💜💜

-----
(Faruk'tan)

Zeytin tabağını da masaya koyduktan sonra her şey hazırdı. Artık Aras'ı uyandırıp masaya çağırabilirdim.

Bugün amirin burada bana ayarladığı iş için görüşmeye gidecektim. Bu yüzden erken uyanmıştım.

Yataktan kalkınca da dün ev eşyalarını yerleştirirken çok yorulan Aras'a kahvaltı hazırlamak istemiştim. Onunla aynı evde yaşıyor oluşumuz beni garip bir şekilde mutlu ediyordu.

"Aras, uyan hadi."

"Beş dakika daha lütfeeeen." yastıktan dolayı büzülen dudaklarıyla tatlı tatlı konuşunca gülümsedim.

"Kahvaltı hazırladım. Birlikte mi yemek istersin yoksa tek başına mı?"

"Birlikte tabii ki Faruk'um bu da soru mu?"

"O zaman kalkman lazım. Ben evden çıkacağım birazdan."

"Beni yalnız mı bırakacaksın bu yabancı olduğum yerde."

"Birincisi burası benim için de yabancı. İkincisi yaşamaya devam edebilmemiz için çalışmam gerekiyor."

"Benim bankadaki paralarım bize uzun süre yeter kiii."

"Onlar Türk lirası burada Euro kullanılıyor farkındasın değil mi?"

"Uf!"

"Uflama kalk hadi kahvaltı yapalım."

"Tamam kocacım."

Dünden beri bana kocacım diye sesleniyordu. Gerçekten de evli çiftler gibi olmuştuk.

-----

Taksiden indikten sonra karşımdaki binaya baktım. En az on katlı bir binaydı. Ve ben burada güvenlik görevlisi olarak çalışacaktım.

Şirkete girince buranın bir modellik ajansı olduğunu anlamıştım. Duvarlarda birçok modelin resimleri vardı. Her birinin resminin sağ alt köşesinde isimleri yazıyordu.

Girişin tam karşısında , birkaç metre ilerimde, bir masa vardı. Oraya doğru yaklaştıkça bir sekreter masası olduğunu anlamıştım.

-----

Sekreterle olan zorlu konuşmamdan sonra nihayet şirket müdürünün odasına gelebilmiştim.

Ben Flemenkçe bilmediğim için sekreterin de İngilizcesi çok iyi olmadığı içindi konuşmamızdaki zorluk.

Kapıyı tıklatınca içeriden gelen sesle kapıyı yavaşça açtım. Büyük ihtimalle Flemenkçe bir şeyler söylemişti.

Karşısına geçince yine konuşmaya başladı.

"Üzgünüm Flemenkçe bilmiyorum. İngilizce konuşabilir misiniz?"

"Oh, üzgünüm. Sizi daha önce hiç görmemiştim. Ne için gelmiştiniz?"

"Ben Faruk. Türkiye'den geliyorum. Aslan amir sizin şirketinizde benim için iş ayarlamıştı."

Karşımdaki adamın yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. Bu sefer Türkçe konuşunca şaşırmıştım ama üzerimdeki gerginliğin biraz da olsa azalmasını sağlamıştı.

"Tamam, şimdi hatırladım. Geç şöyle otur istersen Faruk, rahatına bak."

Önündeki telefona uzanıp tuşlara basmaya başlayınca ben de koltuğa oturdum.

"İçecek bir şey ister misin?"

"Americano olabilir."

"Tamamdır."

-----

Elimdeki kutuyu salondaki sehpanın üzerine koyup kendimi arkamdaki koltuğa attım.

Şirketten çıktıktan sonra evin yakınlarında bir tur atmıştım. En yakın eczane ve marketin nerede olduğunu öğrenmiştim.

Aras salona girince direkt yanıma gelip oturmuştu. Kolları belime dolanırken başını da omzuma koymuştu.

"Nasıl geçti ilk günün?"

"İyiydi Aras'ım."

"Ben de tüm gün ev işi yaptım işte."

"Ne yemek yaptın bakayım kocana."

"Yemeği boş ver de çok güzel bir tatlı yaptım. Ama bu biraz farklı bir tarif."

"Nesi farklı."

"Yatakta yeniyor."

"Yani tatlı olarak kendini sunuyorsun bana."

"Evet, çok akıllısın polis civanım ya."

"Polis civanım deme artık."

"Sen benim hep polis civanım olarak kalacaksın ama."

"Tamam nasıl istiyorsan öyle seslen."

"Hoşuna gidiyor değil mi?"

"Evet."

Aniden yaptığım itiraf ile şaşırmış gibi görünüyordu. Gözlerini irileştirmiş şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Alnına bir öpücük koyup ayağa kalktım.

"Hadi yemek yiyelim, acıktım ben."

-----

"Şimdi bunlar senin yeni üniformaların öyle mi?"

Aras, iş yerinden getirdiğim kutuyu açmış içindekileri inceliyordu.

"Evet Aras'ım."

"Copu anladım ama kelepçe neden?"

"Şirketten çıkabilecek bir olaya karşı önlem olsun diye sanırım. Ya da sadece göz korkutmak için."

"Hmm, anladım."

--------
Faruk'un bir gününü gördük 😌
Smuttan önce öğrenmemiz gereken şeyleri öğrendik 😌
Smuttan önce yayımlanacak bir bölüm kaldı sadece 😌
O da Aras'ın sexting girişimini içeriyor 😌
Evet evet diğer bölüm text 😌
Sonraki bölüm ise smut 😌

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin