27) SEVGİLİ

4.9K 376 256
                                    

Faruk'um arabayı durdurunca ona döndüm.

"Bugün için çok teşekkürler polis civanım. Çok ama çok güzel ve özel bir gündü benim için."

"Benim için de öyleydi ama şu takip olayını yaşamasak daha güzel olabilirdi."

"Şunu düşünüp durma artık. Aracın kime ait olduğunu bulacağına eminim zaten ben."

"Umarım bulabilirim. Eğer sahte bir plakaysa işim zorlaşacak."

"Kötü şeyleri düşünüp modunu düşürme Faruk'um. Hem söyle bakayım, Ayaz'ın doğum günü partisine geliyor musun?"

"Gelmeye çalışacağım. Eğer operasyon olursa gelemeyebilirim."

"Uff. Tamam. Aşkım'ı getirmeyi unutma."

"Sen hiç sevmezdin Aşkım'ı, hayırdır?"

"Aşkım, kardeşime yanık. İkisinin arasını yapacağım iki sevap kazanayım."

"Manyaksın sen." Gülümsedikten sonra devam etti konuşmasına. "Tamam, getireyim Aşkım'ı da."

"Ona söyleme ama nereye gittiğinizi. Sürpriz olsun."

"Tamam."

Ortamda sessizlik oluşurken bunu bozan yine ben olmuştum. Bu ilişki için en çok uğraşan bendim. Ama sen dur Faruk efendi sen aşkını itiraf edince çok şey çektireceğim ben sana. 'Aras Su' devreye girecek.

"Polis civanım, ben ineyim artık. Uras gelmiştir eve."

"Pekala. Görüşürüz."

"Görüşürüz komiserim." Yanağına tüy kadar hafif bir öpücük bırakıp hızla arabadan indim. Koşar adımlarla evin kapısının önüne gittim. Eve girmeden önce son kez arkama dönüp baktığımda arabanın içindeki Faruk'uma baktım.

Hafif irileştirdiği gözleriyle şaşkın şaşkın etrafına bakıyordu. Bu hâline kıkırdayıp çantamdan anahtarımı çıkardım.

Eve girdikten sonra kapıyı kapatıp kilitledim. Ayakkabımı ayakkabılığa koyduktan sonra ceketimi de çıkarıp vestiyere astım.

Çantamı merdivenin kenarına bıraktım. Üst kata, odama giderken alacaktım onu. Şimdi mutfağa gidip bir bardak su içmek istiyordum.

Dolaptan bir bardak çıkarıp buzdolabındaki sürahiyi aldım. Kendime bir bardak su doldurduktan sonra sürahiyi geri eski yerine koydum.

Salondan gelen seslerle mutfaktan çıkıp salona gittim. Hızlı yürüdüğüm için bardaki suyun bir kısmı dökülmüştü.

Sanki bundan haberim yokmuş gibi yapıp daha fazla oyalanmadan salona girdim.

Uras ve Ayaz oturmuş beraber çizgi film izliyorlardı. Esra abla ise bir köşede oturmuş örgü örüyor arada da başını kaldırıp duvardaki saate bakıyordu. Dizisinin başlamasına az kalmıştı sanırım.

Televizyona dönüp ne izlediklerine bakmaya başladım. Tom ve Jerry izliyorlardı. Gerçi daha çok Uras izliyor gibiydi. Ayaz elindeki telefondan birilerine mesaj atıyor gibi duruyordu.

Yanlarına gidip Ayaz'ın yanına oturdum ki telefonuna bakabileyim, kimle mesajlaştığını öğrenebileyim.

Benim oturmamla Ayaz elindeki telefonu kapatıp ters bir şekilde dizine koydu. Pislik. Anlamıştı planımı. Bir ona bir de telefonuna bakınca yarım ağız gülümsedi.

"Ben geldim abiii."

Uras kucağıma atlayıp konuşunca gözlerimi Ayaz'dan alıp kucağımdaki fındık faresine çevirdim.

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin