43) AYİN

2.7K 224 85
                                    

Bu bölümü tinkiwinkieeee 'ye ithaf ediyorum, seni seviyorum canım 💜💜
-----

Aşkım
Ayaz
Dışarı mı çıksak
Beraber bir şeyler yapalım istiyorum

Ayaz
Olur aslında
Ben de evde sıkılıyorum
Tek başına ev sıkıcı oluyormuş

Aşkım
Sana beraber kalalım demiştim

Ayaz
Ama çok hızlı ilerliyoruz
Hem sen evde olsan ben kendimi tutamam ki

Aşkım
Tut diyen kim :D

Ayaz
Altta olan sen olmayınca öyle rahat konuşursun tabii

Aşkım
Tamam tamam
Bir saate seni almaya gelirim
Beraber sahil kenarına gidelim
Bir şeyler yeriz sonrasına da orada karar veririz

Ayaz
Tamamm

Aşkım
Görüşürüz

Ayaz
Görüşürüz
Öptüm

Aşkım
Ben de

•Aşkım çevrim dışı

•Ayaz çevrim dışı

-----
(Yazar'dan)

Restorandan çıktıktan sonra çifte kumrular sahil kenarında yürümeye başladılar.

Ayaz ayakkabısını çıkarıp sağ elinde tutmaya başladı. Ayağının kumla ve deniz suyuyla buluşması kendisine mutluluk veriyordu. Sevdiği insanla bunu yapıyor olmak ise huzur veriyordu ona.

Onun ayakkabısını çıkardığını gören Aşkım da onu taklit edip aynısını yapmıştı. Gözlerini etrafında gezdirdi.

Neredeyse boş sayılırdı sahil. Sadece birkaç seyyar satıcı vardı. Onlar da kendileri ile ilgilenmiyordu zaten. Satıcılar sıcaktan bunaldıkları için gölge bir yer bulup oraya oturmuşlardı. Bir şey tartışıyorlar gibi gözüküyordu uzaktan.

Aşkım yanında bedene bakıp gülümsedi. Ve ellerini buluşturdu. Bu anı değerlendirmesi gerekiyordu. Toplum içerisinde rahat olamıyorlardı ama şu an hiç kimsecikler yoktu etrafta.

El ele yürüdüler uzunca bir süre. Yürüdükçe daha kalabalıklaşmıştı sahil. İnsanları görünce ellerini ayırmak zorunda kalmışlardı ama kalplerinden bağlıydılar birbirlerine. Bu da yeterdi onlar için.

İnsanlardan uzaklaşmak için geldikleri yolu geri döndüler. Yine yalnız kalabilecekleri o boş yere gelmişlerdi.

Aşkım gördüğü bir kayanın üzerine oturdu ve ayakkabısını kayanın dibine bıraktı. Ayaz da onun yaptıklarını yapıp yanına geçti.

Güneş yavaş yavaş alçaldı. Yansıması denizin üzerine vururken çok güzel bir manzara oluşmuştu. Gökyüzü pembemsi bir renk almıştı. Ardından da güneş kaybolmuştu.

Ayaz gün batımını izlerken Aşkım sevdiğini izlemişti. Büyülenmiş gözlerle gökyüzüne bakan sevdiğini...

Ne kadar kısa sürede bağlanmışlardı birbirlerine. Onu gördüğü ilk günü düşündü. Mahkeme gününü... Ayaz o zaman çok üzgün görünüyordu. Sürekli somurtuyordu.

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin