45) FİNAL

3.8K 226 124
                                    

Aslında final bu kadar erken gelmeyecekti en azından bir beş altı bölüm daha vardı. Ama kitabı fazla uzatıyormuşum gibi gelmeye başladı, bazı bölümlerde de istediğim ilgiyi alamayınca erken finale karar verdim.

Kitabın final olması tamamen bitmesi anlamına gelmiyor, ben bu kitabı ve bu çiftimi çok seviyorum o yüzden çok fazlaca özel bölüm gelebilir :) Tabi bu sizin kitaba olan ilginize göre değişiklik gösterebilir.

Neyse lafı fazla uzatmayayım zaten bölüm sonunda teşekkür faslı olacak. Ve bölüm sonuna karakterlerin instagramlarını bırakacağım. Faruk'unkini bırakmak istemiyordum ama... Onu da bölüm sonunda anlatayım yav burası çok uzun oldu.

Ay bunu söylemem lazım. Instagram kısmındaki paylaşımlar arasında bir süre var. Yani iki gönderi arası birkaç gün falan var. Hepsi aynı gün art arda paylaşılmadı. Zaman atlaması gibi falan işte.

-----
(Dört ay sonra)

"Faruk'um bak internetten aldığım kostümler gelmiş."

"Sen internetten kostüm mü aldın?"

"Evet! Sen beni hiç dinlemiyor musun ya? Çin'den polis kostümü buldum dedim. Tıpkı seninkine benziyor dedim."

"Ah tabi ya. Aptal kafam." kafasına hafifçe vurup konuşmaya devam etti. Bu şapşal hâline gülmemek için kendimi zor tutuyordum. "Geçen hafta film izliyorduk, sen de bana bıçakla meyve uzatırken söylemiştin."

"Ya hayır Faruk'um ya! O zaman cadılar bayramı için bir şeyler söylemiştim."

"Tamam polis kostümlerini cadılar bayramı için almadın mı?"

"Yoo."

"Niye aldın o zaman?"

"Fantezi için."

İçtiği su boğazında kalan Faruk'umun yanına koştum hemen. Sırtına vurup yardımcı olmaya çalıştım.

"Bir anda söylemesene şöyle şeyleri. Ölecektim az daha."

"Senin de hoşuna gidiyor biliyorum."

Sinsice sırıtıp bana yaklaştı. Elini kalçama atıp sıkınca istemsiz olarak gözlerim kapandı.

"Evet hoşuma gidiyor." dedi kulağıma nefesini üfleyerek.

Hayır Aras hayır! Etkilenmemen lazım!

"Beni yoldan çıkarmaya çalışma pis sapık." ondan uzaklaşmaya çalışmak yerine daha da yanına yaklaşarak söylediğim bu cümleyle gülümsedi.

"Ben mi sapık oldum şimdi? Beni yoldan çıkaran da sendin."

"Yaa demek seni yoldan çıkardım öyle olsun!" dedim sahte kızgınlıkla, elimle sert göğsüne hafifçe vurarak.

Sonra yanından ayrılıp konuşmaya devam ettim. "Hem sen altta olasıya kadar sevişmek yok!"

"O zaman çooook bekleyeceğiz Aras'ım."

"Sen öyle san!"

"Yine ne geçiyor aklından?"

"Hiiç sadece afrodizyak falan mı alsam diye düşünüyordum ya."

"Saçmalama."

"Yok ya alacağımdan değil aklıma geldi sadece."

"Aras bak sakın aldım deme bana."

Polis (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin