Foto: Ki Hong
Zara's POV
Gym was zo leuk! Proef het sarcasme. Ik ben er wel achter gekomen dat John onze gymleraar is. Nou ja, mr. Dashner op school. "Zaar! How was gym today?" Louis komt naar me toe gelopen. "Mwoah, it could be worse. You?" Hij wilt gaan antwoorden, maar voordat hij de kans krijgt gaat mijn telefoon. Ki Hong. "I'm sorry, I have to take this one." Ik neem op. "Hi Zaar, are you with Louis now?" "Uh yeah..." "Great, let's facetime!", zegt hij en hij hangt op. Kort daarna belt hij me met facetime. Weer neem ik op.
"Hi guys!"
"Hi Ki Hong! What's up?"
"You guys have to come to the boxing school!""Why? We still have lessons to take."
"The scouts for the championship are here. They wanna see you, before they let you join it.""Okay, we're on our way!", roept Lou door de telefoon en hij hangt op.
"Come on Zaar! We have to go! This is important." Ik twijfel. School of boksen. Boksen of school. School o- "Choose boxing! Come on we have to go now!" Voor ik het weet zit ik naast Louis in de auto. Blijkbaar heb ik dus onbewust voor boksen gekozen. Na twintig minuten rijden komen we bij de school aan. Ik stap uit de auto en Louis sleurt me mee naar binnen. "Lou, I can walk!" "Sorry.", smirkt hij. "Ki Hong! We are here!" "Good. This are the scouts. Mr. Daniels and mrs. Morgan." We geven ze een hand. "Hello, I heard a lot about you.", zegt mrs. Morgan. "Good things, I hope.", zeg ik lachend. Ze knikt. Ik zie dat Louis in gesprek is met mr. Daniels. "I'm the scout for the girls champions and mr. Daniels over there, for the boys." "You and Louis gotta show us what you got.", vult mr. Daniels haar aan. Louis en hij zijn bij ons komen staan. "Okay, guys. Same as yesterday.", zegt Ki Hong. Louis en ik knikken en gaan in de boksring staan. "Let's fight!"
Calum's POV
Na gym lopen Michael en ik naar het volgende lokaal. Zara en Louis staan samen in de gang en..... Urgh. Jullie snappen wat er gebeurd. Michael snuift boos. Ik kijk hem verbaasd aan. "What?" "Nothing.", zeg ik snel. We lopen door. Duits. Fijn enzo. Zara zit niet in de klas. Okay…
Het lesuur daarna is Zara er nog niet. "Where's Zara?", fluistert Michael naar me. Ik haal mijn schouders op. "Mr. Clifford, can you please share with the class what you just said." Haha. Das kut voor hem. "I wondered where Zara is.", zegt hij. "Mrs. Jordans is at her boxschool, because there are scouts." Wat! En dan mag ze weg van school?! Michael wil nog wat vragen maar wordt onderbroken door de bel. De hele klas staat op en stormt naar buiten. Waarom is Michael zo nieuwsgierig naar Zara? "Mike?" "Yeah?" "Why are you so curious about Zara? I mean, it's not like you like eachother." "I don't know.", zegt hij mokkend. "No way!" "What?" "You don't like her, do you?" "What, uh, no!", zegt hij snel. Ik kijk hem lachend aan. Hij vindt Zara leuk! Holy shit, dat verwacht niemand! "You like her! Holy shit, nobody ever expected that one!" "Shut up!", gromt hij. Thomas en Ashton komen aangelopen. "Where were you talking about? We heard someone yell. Youre fighting?" Michael kijkt me smekend aan. "Our Mike, over here, is in love with someone.", zeg ik grijnzend. Michael kijkt me boos aan. Als blikken konden doden. "Calum.", sist hij. Thomas en Ash schieten in de lach. "Who's the lucky girl?", vraagt Ash. "Zara.", mompelt Michael. "Who?" "Zara, okay, I like Zara!", roept hij. Thomas en Ashton kijken hem geschokt aan.
JE LEEST
I will always hate you {M.C.}
FanfictionZara (16) is verhuist naar Sydney met haar ouders en haar broertje Jasper (14), omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Ze moet daardoor al haar vrienden en haar lieve vriendje Mark achterlaten. In haar nieuwe klas zitten ook niet de leukste kindere...