Foto: Thomas en Muriel
Thomas' POV
Vandaag is het eindelijk vakantie! Muur en ik gaan vandaag naar de bioscoop. "Let's go.", zegt Muur en ze opent de deur. We lopen samen naar buiten en gaan richting het centrum. Muur pakt mijn hand en legt haar hoofd tegen mijn schouder. Ik ben zo enorm blij dat ze weer in Australie is. Na vier jaar! Ik had de hoop al opgegeven. Ik dacht dat ze niet meer terug zou komen. "Thommy?" "Yes?" "Were you afraid I wouldn't come back?" Ik knik. "Yes, I was scared. Really scared." "Why? I mean, I would come back no matter what." "Do you mean...." "Yes, and I'm happy that didn't happen." Ik knik. "Me too." Opeens stopt ze met lopen en gaat voor me staan. "What?" "I want a kiss." "Mmm, I can live with that.", zeg ik lachend en ik kus haar. Na onze kus strijk ik een pluk haar achter haar oor. Haar haar zit in een losse vlecht naar achteren en de helft hangt eruit. Het ziet er schattig uit. "Why are you staring?" "You look cute." "Thanks.", zegt ze blozend. "We should go, otherwise we are too late for the movie." "Oh shit!", roept ze en we beginnen te rennen.
We komen net op tijd aan bij de bioscoop. "One XL popcorn and two cola, please." "Six dollars, please." Ik geef hem het geld en pak de cola's en de popcorn aan. "Come on babe, cinema 6." We lopen samen naar de zaal en gaan achterin zitten. Na de gebruikelijke reclame begint de film.
Halverwege de film zie ik dat Muur in slaap is gevallen. Als er geen actie in een film zit, valt ze altijd in slaap. Daarom heb ik deze film gekozen. Dan kan ik naar haar kijken als ze slaapt. #Pedoface.
Als de film is afgelopen geef ik Muur een duw. Ze gaapt en rekt zich uit. "Good morning." "It's afternoon really." "Is the film done yet?", vraagt ze slaperig. Ik knik. "Ah damn, I wanted to see the end! Why did you take me to a non-action movie?" "Because than I could watch you sleeping." Ze geeft me een speelse duw. "No I'm serious. You're cute when you sleep. You snork a little and your mouth is open…" "Shut up.", lacht ze. "These things are reasons why I love you, though.", zeg ik grinnikend en ik geef haar een kus. "Mmm, than it's okay. I love you." "I love you too babe. More than ever."
We lopen de bioscoop uit en gaan verder het centrum in. "Where are we going?", vraagt Muur na een tijdje. "Are you hungry?" "Uh, no, not really. But I'm thirsty." "Same, I reserved a table at 'Companies'." "That was my favourite restaurant before I went to Belgium!", roept ze blij uit. "I know." Ze geeft me een knuffel. "Wow, you're really happy to go there, aren't you.", zeg ik lachend. Ze knikt en grinnikt. We lopen naar 'Companies' en gaan naar binnen. "Thommy! Muur!", roept mevrouw Wang, terwijl ze op ons afstormt. "Hi mrs. Wang.", zegt Muur verlegen. "Muur, you changed in that four years, didn't you." "She did, but she is still perfect.", zeg ik cheesy. Muur en mevrouw Wang kijken me raar aan. "You're still cheesy!", zeggen ze tegelijk. "I'm not.", verdedig ik mezelf snel. "Yes you are, but that doesn't mean I don't like it.", zegt Muur. "Now you're cheesy!" "You're just a cheesy couple.", zegt mevrouw Wang lachend, "So what do you want to eat?" "Noodles!", roepen we tegelijkertijd. 'Companies' is het beste noodlesrestaurant van de stad. "You can sit there. I'll come in a minute." Muur en ik gaan aan een tafeltje zitten. Muur kijkt een beetje om zich heen. "Happy to be back?", vraag ik. "Yes. Very.", zegt ze glimlachend. "I'm happy, you're back too." "Yeah me too. I mean in Belgium the boys are ugly!!" (No offense als je vriendje in Belgie je woont ;)) "What?" "Nothing!", roept ze lacherig. Ik kijk haar lachend aan. Het zou een heel romantisch moment kunnen zijn als mevrouw Wang niet onze noodles voor onze neus zette. "Your noodles! Oh... Am I interrupting?" "No no, it's fine." Ze zet onze noodles voor ons neer en loopt weer weg. "Noodles.", zeggen we tegelijk en we trekken er een enorme spastenbek bij.
Ashton's POV
"Joor, leave me alone! I'm eating!" Joor prikt me lachend nog een keer in mijn zij. "Now it's war!", roep ik en ik spring op. Joor rent lachend naar de woonkamer en ik achtervolg haar. "Ash, go away!", gilt ze lachend. "No, you're getting tickledead!" Ik spring naar voren en begin haar te kietelen. "Stohohop!" "Say the magic sentence!" "Never!" "Say it!" "Noho!" "Say the sentence and I'll stop!" "Fihine! Ashton Fletcher Irwin, you're perfect!" "Good.", zeg ik lachend en ik sta op. Snel verder met eten, voordat Joor me weer verstoort. Maar als ik een hap neem komt Joor weer binnen stormen. "Perfect Ashton do you want to watch a movie with me?" Ik grinnik. "Sure, I'll get some crisps." Ze loopt weer naar de woonkamer en ik pak Fanta en paprikachips. Ik plof naast Joor op de bank. "Wich movie are we gonna watch?" "Scary movie." "But you're afraid of this movie." "I don't care. When I watch it with you I'm not scared." Ik zet de film aan en Joor kruipt tegen me aan. Ik sla mijn armen om haar heen en rust met mijn kin op haar hoofd. Bij het stuk dat er iemand wordt vermoord kijkt Joor de andere kant op. "You still wanna see it?", fluister ik. Ze knikt en vestigt haar aandacht weer op de film.
Als de chips op is probeer ik op te staan om nieuwe te pakken, maar Joor pakt mijn hand en houdt me tegen. "Don't go. I'm scared." Ik zak weer neer op de bank en zet de film op pauze. "Can I get new crisps now?" Ze knikt. Ik loop naar de keuken en pleur wat chips in de bak. Dan kijk ik naar de zak, dan naar de bak, dan weer naar de zak en neem gewoon de hele zak mee. "Oeh crisps!", roept Joor als een klein kind. Ik grinnik en zet de bak en de zak op tafel. Daarna ga ik weer naast Joor op de bank zitten en net als we weer lekker zitten, komt Harry binnenstormen. "Oh, am I interrupting something?" "Eh yes you are.", zeg ik als hint. "Hi Harry." "Hi Jorien!" "Can you go away Harry?", zeg ik lachend. "Fine fine! I'm going!" Hij loopt weg. "Finally alone!", zeg ik smirkend. "Mmm, what does that mean?", zegt ze lachend. "Well...."
JE LEEST
I will always hate you {M.C.}
FanfictionZara (16) is verhuist naar Sydney met haar ouders en haar broertje Jasper (14), omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Ze moet daardoor al haar vrienden en haar lieve vriendje Mark achterlaten. In haar nieuwe klas zitten ook niet de leukste kindere...