Hoofdstuk 29

151 14 0
                                    

Foto: Victoria Justice as Victoria

Joor's POV

Zaar wordt geroepen en ze rent de ring in. Victoria wordt ook geroepen en ook zij rent de ring in. Ze kijkt Zaar arrogant aan en draait zich dan naar het publiek. Zaar kijkt me veelbetekenend aan. Ik maak zo'n gebaar van: 'Dood haar!' en schiet in de lach. Zaar knikt lachend en richt haar aandacht op Victoria. De scheids blaast op zijn fluitje en het gevecht begint. In het begin moet Zaar even inkomen en lijkt het erop dat Victoria beter is. Daarna draait het en is Zaar veel beter. Aan het einde is er een duidelijke winnaar. "The winner is: Zara Jordans!", roept de scheids. Yes! Heeft ze eindelijk die bitch teruggepakt. Zara gaat terug naar haar kleedkamer en de rest van ons lopen achter haar aan. Ik kom met Luke en Olga als eerst aan bij haar kleedkamer en hoor dat Ki Hong er al is. "You did great! Why doubting?" "I didn't do great. I can do a lot better!" "Zara, you were great, trust me." Ik loop naar binnen. "He is right! You were great!", roep ik en ik geef haar een knuffel. Meteen laat ik haar weer los. "Ieuw! You're sweatie!" "No shit!", zegt ze lachend, "I'm going to take a shower." "We're going to a chique restaurant. So make sure you look good!", roept Olga. "Sure!"
Na twintig minuten wachten. Nee grapje, wij moesten ons ook nog omkleden. Komt Zaar eindelijk uit de kleedkamer. Ze heeft een zwart, strak jurkje aan en roze, hoge hakken. "Let's go!" "No! We have to change clothes too!", roept Olga. "Fine.", zegt ze lachend. In onze hotelkamer ploft Zaar op haar bed. "Hurry up, will ya!", roept ze. "Okay, okay! Easy mrs Jordans.", roept Olga lachend. Ik pak een donkerblaiw jurkje uit mijn koffer en mijn witte Allstars. Ik hou niet van hakken. Ik doe mijn haar in een vlecht en doe wat mascara en lipgloss op. Daarna loop ik weer naar Zaar toe en wachten we op Lisa en Olga. Ollie komt als eerste de kamer in. Ze draagt een roze bloesje op een zwarte kokerrok en roze hakken. Haar haar heeft ze gewoon los. Lisa komt, eindelijk, ook de kamer in. Ze heeft een bordeau rode jurk aan en zwarte Vans. "No high heels either?", vraag ik, wijzend naar haar schoenen. Ze knikt lachend. "Yep, last time I wore those things I broke my ankle, because I fell of the stairs." Zara en Olga schieten in de lach. "That was, after all, so funny.", zeggen ze tegelijk. "Shut up.", grinnikt Lisa. "Let's go girls!", roept Zaar opeens heel hyper en we lopen naar de lobby. Waar iedereen, blijkbaar, al een halfuur stond te wachten. Oepsie. "Sorry guys!", roept Zara, "It isn't my fault. I was already ready!" "Never mind. Let's just go to that restaurant your mum picked out.", zegt Ki Hong. "Where are my mum and Jasper.", vraagt Zaar. "They aren't coming. They wanted to give us some space without little brothers and mothers.", zegt Luke. "Okay.", zegt Zaar. "Shall we go?", vraagt Olga. Ik knik. "Yeah, let's go!" We lopen naar buiten en buiten staat er een limosine voor ons! Zaar en ik rennen er heen en klimmen er meteen in. Natuurlijk valt Zara over mij heen en blokkeren we de deur. Luke duwt ons met behulp van Ki Hong naar binnen en klimmen zelf in de limo. Als iedereen zit, ook Lisa en Alex, rijdt de chauffeur weg.

A/N

SORRY SORRY SORRY GUYS!!!! IK HEB ZO LANG NIET GEÜPDATE! IK HAD HET FACKING DRUK MET SCHOOL EN IK VIND HET ZO ERG!!! IK HAD OOK WEINIG INSPIRATIE! IK VIND HET ECHT HEEL ERUG! IK GA NU PROBEREN MEER TE UPDATEN!

BYEE
XX MAX

I will always hate you {M.C.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu