Hoofdstuk 6

442 30 5
                                    

Foto: Calum Hood as Calum

Zara's POV

Luke, Jorien en ik zitten rustig in de kantine. Michael en zijn gang komen ook de kantine in. Urgh! Michael wil naar ons toe lopen, maar Thomas houdt hem tegen. Ze praten even met elkaar en dan loopt Michael toch naar ons toe. Ik sta op en bal mijn vuisten. "Zaar! Don't punch him again! You'll get in trouble!" Ik ga weer zitten en zucht diep. "Can I help you?", vraag ik. "No, thank you." "Not even a drink or something to eat my lord." Michael balt zijn vuisten, maar loopt toch weg. "Nice imitation of Calum, Thomas and Ashton." "Thanks! I really did my best." Joor schiet in de lach en spuugt haar water over de tafel. "Ieuw!", gil ik. "Joor!", roept Luke. "Sorry guys." Na de luch lopen we naar het muzieklokaal. Luke en ik gaan oefenen voor ons liedje en Joor gaat kijken. Ik pak een random gitaar en ga zitten op een krukje. "One, two, three."

'For a while we pretented that we never had to ended but we knew.....'

"Luke!" "Sorry, I forgot my text." "Here.", Joor geeft hem het blaadje met de tekst aan. "Wait!", roep ik, als Luke verder wil zingen,"mayby we should divide the text." "Mayby that's smart.", zegt Joor. "Okay, I suggest you do the first verse and I the second. The chorus together and the bridge. Uhm, first part I, second part you. What do you think?", zeg ik in een adem. "I think that's great.", zegt Luke. "Okay, let's start then."

*Twee uur later*

"Guys, I'm going home!", roep ik. "Okay, bye!", roept Joor terug. "You're not going with me?", vraag ik met een pruillip. "No sorry, Ash and I are going to practice." "Okay! Have fun!" Ik geef Joor een knuffel en loop met Luke naar buiten. "Zaar, I'm going home either. Okay?" "Yeah sure." Eigenlijk niet! Ik wil gewoon met iemand praten over Mark enzo. Op school hou ik het verborgen, want Michael en zijn gang kunnen het tegen me gebruiken. Ik geef Luke een knuffel en loop richting huis. Wacht eens even! Het is vandaag vrijdag, morgen is het zaterdag! Dan heb ik mijn 'date' met Louis. OMG! Het tuinpad oplopend vis ik mijn sleutels uit mijn zak, maar voordat ik bij de deur ben wordt hij opengegooit door Jasper. "Jas! WTF!" "Sorry, ik zag je aankomen en je laten schrikken, maar dat is dus mislukt." "Inderdaad, dit faalde best wel." Ik loop lachend langs hem naar binnen en pleur mijn tas in de gang. "Is mam thuis?", vraag ik aan Jasper. Hij schudt zijn hoofd. "Nee, die komt over een halfuurtje ofzo. Dan gaan we met zijn drieen kijken voor boksscholen." "Oh ja, dat was vandaag!" Ik plof op een stoel en pak mijn telefoon.

Zara: Hey, Lukey! Why do you live alone? I wanted to ask you today, but I forgot.

Luke: I'll tell you at school okay! Have fun with looking for boks things and stuff!

Zara: How do you know I'm going to look for 'boks things and stuff'

Luke: You told me. You forgot it didn't you?

Zara: Me? No! Okay, yes, I forgot. Don't judge okay!

Luke: No no! I have to go! See you tomorrow?

Zara: Sorry, already have plans. See you Sunday or Monday!

"Zaar! Ga je mee?", roept Jasper in mijn oor. "Jahas!" Ik sta op en loop naar de gang. Mijn moeder duwt me naar buiten en ik stap in de auto. Jasper gaat naast me zitten en mijn moeder rijdt weg. Na vijf minuutjes parkeert mijn moeder de auto voor een oud gebouw. We stappen uit en lopen naar binnen. "Hello, you must be mrs. Jordans.", zegt de man achter de balie. "Yes I am.", antwoordt mijn moeder. De twee kletsen nog even over aanmelding enzo. Mijn gedachten dwalen af naar Nederland. In Nederland bokste ik ook. Bijna al mijn vrienden heb ik daar ontmoet. Ook Mark.

*Flashback*

"Hoi, ik ben Zara en ik ben 12 jaar." De jongen tegenover me kijkt me grijnzend aan. "Hai Zara, ik ben Mark en ik ben 13 jaar."

I will always hate you {M.C.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu