Zara's POV
Vandaag is de finale! Ik ben echt doodnerveus, maar dat ga ik echt niet laten merken. 'Conceal, don't feel, putt on a show. Make one wrong move and everyone will know.' Ik heb die film echt te vaak gezien! "Zaar? Are you okay?", vraagt Joor lachend. "Yes, I'm oka-" Mijn telefoon gaat. "Louis!", gil ik en ik grijp naar mijn telefoon. Die valt onder de bank. Ik ga op mijn buik liggen en gris hem onder de bank vandaan. Snel druk ik op antwoorden.
L: Hi babygirl
Me: Hai hotstuff
L: Good luck in a minute. You have to win!
Me: You too! You have to beat Mark. Hit him hard!
L: I will, I will
Me: I have to go! Bye sweety!
L: Bye! See you next week!Ik hang op en pleur mijn telefoon op de bank. "Zaar, come here!", roept Ki Hong. Ik zucht en loop naar de keuken. "What do you want?" "You need to eat and after that we have to to the arena." "Kee kee." Ik pak mijn eten en loop weer terug naar de bank.
Als ik mijn eten opheb, pak ik mijn spullen en loop ik weer naar de keuken. "I'm ready to go.", zeg ik tegen Ki Hong. "Great, let's go!"Ik leg mijn hoofd tegen het glas van het autoraam en sluit mijn ogen. Ik he nauwelijks slaap gehad. Ik ben zo nerveus. Al mijn hele leven droom ik hiervan. De finale! Toen ik jonger was, een jaar of 11, vroeg ik me altijd af hoe het zou zijn als ik in de finale van het wereldkampioenschap stond. Ki Hong stopt de auto. Ik stap uit en we lopen richting de kleedkamers. Snel kleed ik me om en loop naar de ring. Mijn tegenstander is een meisje uit Afrika. De vorige kampioen. Dit gaat geen makkelijk gevecht worden. Ik kijk om me heen. De arena is echt enorm! Opeens voel ik een hand op mijn schouder. Wat?! Ik degene zijn pols vast en draai hem om, zodat mijn 'aanvaller' omvalt. "Zaar!" "Oh fuck, sorry Luke!", roep ik en ik laat hem meteen los. Luke staat op en wrijft over zijn pols. "I wanted to ask if you're ready, but I guess I have the answer to that now." "Sorry Lukey." "It's okay.", lacht hij, "As long as you use this for your oponents and not for us." "I'll try. But you scared me dude." "Sorry.", smirkt hij.
"I'm so nervous!", grinnik ik, als ik met Ki Hong door de gang loop. "Why? You're amazing!" "Thanks, but I always dreamed of this. The finale!" "You'll do great, beautiful." "And on the other side: Zara Jordans from Australia!" Ik geef Ki Hong snel een knuffel en ren naar binnen. Ik zwaai naar Olga, Luke, Lisa, Alex, mijn mams en mijn broertje en ga tegenover mijn tegenstander staan. Ze is, denk ik, twintig centimeter langer dan ik en twee keer zo breed. Dit wordt leuk...Luke's POV
Zaar komt de ring inrennen en zwaait naar ons. Daarna gaat ze tegenover het Afrikaanse meisje staan. Oke, dat mens is twee keer zo groot als Zara. Jezus! Nah, ze wint wel. Zaartje kan alles. "You think she'll win?", vraagt Ollie. Ik knik. "Ofcours she will. Did you see how she trains?" Olg schudt haar hoofd. "Well I did and I think she can win. She just has to focus." Olga trekt een wenkbrauw op en kijkt me raar aan. "What?" "Since when are you the boxing expert?" "Since my best friend and her boyfriend are boxing in the Worldchampion finales.", zeg ik lachend. "Dude, Zara is my best friend!", roept Olga quasi-bitchie. "You wish.", zegt Alex, "She is mine." "Can you guys shut up! It begins.", roept Jasper. "Sorry Jas."
Het begint goed voor Zaar. Ze kan alles ontwijken en raakt de ander een paar keer goed. We zitten nu in de derde en laatste ronde. Als Zara zo door gaat wint ze! "Come on Zaar!", roept Alex. Dit gaat goed komen!
Shit! Zaar wordt vol geraakt en valt op de grond. Ze staat weer op en wil weer gaan vechten, maar ze moet de ring uit, omdat ze een enorme bloedneus heeft. Snel ren ik achter Zara aan. Als ik bij haar kleedkamer aankom zijn er allemaal dokters enzo. "What's wrong?", vraag ik bezorgd. "I broke my nose. I'm okay." "Are you sure?" Ze knikt. "I have to go to the hospital, though." "I'll go with you." "Thanks. Can you send Lou a message?" "Ofcours. And I'll text Jorien too." Ze knikt. Ik pak mijn telefoon en zeg tegen Jorien dat ik met Zaar naar het ziekenhuis ben en daarna zeg ik tegen Louis, dat ze haar neus heeft gebroken en dat ze geen kampioen is, maar dat ze wel oke is. En ik wens hem natuurlijk geluk."Luke?" "Yeah!" "Do I look horrible?" "No, you look great!" "What?" "You look great!", roep ik over de sirene heen. Waarom de sirene aanstaat is niet helemaal duidelijk, want Zaar gaat niet dood ofzo. "Thanks. Wait, I didn't win.", zegt ze opeens teneergeslagen. "No you didn't, but you're okay. That's the most important." "No! I didn't win! Fuck!"
JE LEEST
I will always hate you {M.C.}
FanfictionZara (16) is verhuist naar Sydney met haar ouders en haar broertje Jasper (14), omdat haar vader een nieuwe baan heeft. Ze moet daardoor al haar vrienden en haar lieve vriendje Mark achterlaten. In haar nieuwe klas zitten ook niet de leukste kindere...