Hoofdstuk 26

185 18 0
                                    

Foto: Los Angeles vs Rotterdam at night

Louis' POV

Het is inmiddels avond geworden en we gaan met z'n alle uiteten. We lopen het hotel uit en zien meteen hoe mooi Los Angeles is in de avond. Overal waar je kijkt zie je lichtjes. Het is heel indrukwekkend. "You coming?" Zac haalt me uit mijn trans. Ik knik en loop achter de rest aan. "He, are you okay?", vraagt Josh aan me. "Yeah. Why?" "You're just staring in the distance and you don't say a word." "Yeah, I'm okay. I just miss Zaar. That's all.", zeg ik zacht. Hij kijkt me bezorgd aan. "Really, I'm okay!" Dan haalt hij zijn schouders op en gaat weer naast Zac lopen.
We lopen een nieuw-uitziend restaurant in. Iedereen gaat zitten en een ober komt naar ons toe. "Would you like something to drink?" "Yes please.", zegt John en hij kijkt afwachtend naar ons. "A cola, please", antwoordt Josh. "A fanta, please.", zeggen Zac en ik tegelijk. "For me, a beer." De ober noteert het en loopt weg. "So guys, do you like LA so far?", vraagt John. "Yes, ofcours!" "Tomorrow is your last relaxday. You can explore the city and stuff. On day after tomorrow Louis'll have his first fight." Ik knik. "Against who?" "China." Ik wil nog iets zeggen, maar wordt onderbroken door de ober die aan komt lopen met de drankjes. "A cola?" "For me", zegt Josh. "Beer and two fanta." Hij zet een fanta voor me neer. Do you already know what you want to eat?" "Yes, four times the steak with French fries." Hij schrijft het op en loopt weer weg.

De ober zet het eten voor ons neer. Zo lekker!

*Na het eten*

Het is nu inmiddels 00:30, dus besluit John dat het het slimst is om naar het hotel te gaan. Ik ben te moe om ertegenin te gaan en volgens mij delen Josh en Zac die mening. We lopen terug naar het hotel. Daar aangekomen, kruip ik in mijn bed en val ik in een lange droomloze slaap.

Zara's POV

Eindelijk! Ik ben weer in Nederland! Ik heb meteen Ollie gebeld om het haar te vertellen. Het was een lang gesprek en nu gaan we naar Olg toe. Alex en Lisa komen ook naar Olg toe.

"Guys, hurry up! I wanna go!" Joor komt aanlopen met haar telefoon tegen haar oor. "Babe, I gotta go. Mrs Jordans gets a little annoyed. Bye love you." Ik kijk haar lachend aan. "Lucas Robert Hemmings! Get your fat ass over here!", roep ik door onze kamer. "I'm coming! I'm coming!" Hij komt aanrennen. Ik doe mijn jas aan en loop de kamer uit.

Op straat komen we allemaal mensen tegen die ik ken. "Zaar?" Hoor ik iemand achter me zeggen. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van mijn nichtje. "Hanna!", roep ik en ik geef haar een knuffel. "Wie zijn dit?", vraagt ze als we elkaar hebben losgelaten. "This is Luke and this is Jorien. They're from Australia and my best friends there." "How's it going with Mark?" Waarom moet iedereen dat nou vragen!?  "Let's say, I hope that Louis beats the fuck out of him in America." "Who's Louis?", vraagt Hanna nieuwsgierig. "Her new boyfriend.", zegt Luke. "Can we go Zaar? I really want to meet your best friends.", zeurt Joor. "Okay, okay.", roep ik en glimlach naar Hanna, "Ik denk dat ik moet gaan. Leuk om je weer te zien." Ze glimlacht terug en trekt me in een knuffel. "Ik kom een keer langs daar beneden." "Ja gezellig." Ik laat haar los en Luke trekt me aan mijn arm mee. "Guys, easy. My friends won't walk away."

"Don't do anything weird. Please!", smeek ik, als we het tuinpad van Olga's huis oplopen. Ik maak een raar sprongetje als ik op de bel druk. "Look who it says!", grinnikt Joor. "Zaarie!", roept Alex, als hij de deur open heeft gedaan en hij vliegt me om de hals. "Alexie!", roep ik terug en we beginnen dramatisch nep te huilen. Na een tijdje pas, merkt hij Jorien en Luke op. Ze kijken ons verbaasd aan. "Guys this is Alex. Alex this are Jorien and Luke." "The Aussies you wouldn't shut up about.", grinnikt hij, "I got jealous." "Nobody can replace my sweet sweet gay bestie. You know that, don't you?", zeg ik lachend. "Ofcours!", gilt hij. Omg, ik heb Alex zo gemist. "Alex! Niet zo gillen!", hoor ik Olg roepen. Ze komt samen met Lisa naar buiten. "Omg Zaar! Ik heb je zo gemist!", gillen ze tegelijk. Ik geef ze allebei een knuffel en stel Luke en Jorien aan ze voor. "Come in, come in.", zegt Olg en ze gaat ons voor het huis in.

Nadat we allemaal een plekje in de kleine woonkamer hadden gevonden, vroeg Alex: "Okay now tell me, where is you new totally hot boyfriend?" Ik schiet in de lach. "He's in America. Beating the fuck out of Mark." Olga, Lisa en Alex kijken me verbaasd aan.

[A/N]
Sorry dat het niet zo'n lang stuk is! Willen jullie please voten, commenten en followen. (Als je dat nog niet doet natuurlijk)

Xx Max

I will always hate you {M.C.}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu